Balen! Wacht het nog even af en test morgen of overmorgen nog als het niet doorzet. Hele fijne verjaardag toegewenst
Kom mrg even reageren maar wil Jordan even een dikke knuffel geven! Ik hoop zo dat je toch nog zwanger bent meid!
Dank je wel Snoopy! Lief! xx Mnah, zal morgen voor het zeker nog testen maar ik heb mijn antwoord wel. Veel bloedverlies inmiddels + vers bloed dus 1+1... Gelukkig leuke dag gehad met veel afleiding
Meisjes ik heb jullie verwaarloosd sorry! Owh jordan meissie het is zo oneerlijk dikke knuffel! Het blijft klote en moeilijk ... Zeker met dit zware traject! Vind het zoooooo erg voor je! Zou jij niet eens een afspraak kunnen maken met DR P in DD! Miss is er toch iets met je immuunsysteem wat steeds ervoor zodgt daf het niet wil lukken? Fijn dat je een leuke dag hebt gehad *knuffel voor jou meid* @ snoopy hoeist met jou meid? Helemaal goed zwanger? Lekker aan het genieten? @ evi meid ik ben nog steeds zooooo gelukkig voor je! Wat een wonder! @wachtopwonder fijn meid dat je intake hebt gehad! Super!! @ikkuh ik ga ff spieken! @hier vandaag bloed uitslag gehad van inmuunsysteem na mijn eerste infuus! Mijn waarde waren perfect gestegen! Dus mijn lichaam reageerd schijnbaar perfect dus helemaal blij! We weten bijna zeker dat het deze maand niet gelukt is... Maar we hebben wel nu door dit goede hoop voor de toekomst
Heeeeeeeeeeej Jordan Meis, wat naar en rot voor je Lieverd, ik vind het echt zo vreselijk!! Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik las je verhaal zo en ik dacht, waarom (alleen als 't echt niet wil lukken dan he) wil je niet voor adoptie of voor pleegzorg gaan of zo of is dat geen optie voor jullie? Biebs, hoe weet je dat zo zeker dan, kijk naar Snoops!! Of voel je je ongi of zo? Ikkuh, ik ga eens even je mannetje bekijken hoor!! Shaddixxx, nog 4 dageeeeeeeen en dan de Tese dus, spannend? Snoops, hoe is 'ie Meis? Gaat 'ie nu lekker wel? Heb je kwaaltjes? Dikke kus, Elvi
Bbibi, wat fijn dat je goed reageert, houden zo. Hihi. Ik heb 20-8 een afspraak in Gent, ergens in oktober in DD. Ik wilde niet meer gaan, mijn man heeft me overgehaald toch te gaan... Ben benieuwd. Elvi, nee is niets voor ons. Pleegzorg sowieso niet, adoptie hebben we ons in verdiept maar daar hebben we ook een vieze bijsmaak van gekregen dus of ons eigen kindje of samen blijven.
Heej Jordan, en een draagmoeder of een embryodonatie? Heel persoonlijke vragen hoor en als je niet wilt antwoorden, moet je dat gewoon niet doen, vroeg het me gewoon ineens zo af!! Dikke kus, Elvi
Jordan, echt rot, echt echt ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is allemaal ook zo oneerlijk! Goed idee om naar gent of dd te gaan. Bbibi, wat een goed nieuws. Hoezo ben je er zeker van dat het deze maand niet gelukt is? @allemaal, vraagje: ik had vrijdag een echo en er zat een follikel links van 16x17 mm. Zaterdag heb ik ovulatietesten omdat ik graag wil weten wat mijn lichaam doet, ik heb namelijk deze maand geen hormonen gebruikt. Zaterdag tegen de avond heb ik een test gedaan en het streepje was vrij dik maar niet helemaal positief. Gisteren en vandaag weer getest en het lijntje is lichter. Kan het zijn dat ik mijn lh piek heb gemist zaterdag? Of wil het eitje maar niet springen?
Hier gaat het wisselend, aan de ene kant heel blij dat ik zwanger ben maar aan de andere kant de angst dat het weer fout gaat. Heb nergens last van dus dat maakt me ook onzeker. Al kan je daar weinig van zeggen want had bij alle zwangerschappen weinig kwaaltjes.Vind het jammer dat ik nooit meer onbezorgd zwanger kan zijn. De miskraam van 2011 zit nu nog vers in mijn geheugen maar ik denk dat wanneer ik de 12 weken voorbij ben de angst van wat er met Ruben* is gebeurd om de hoek komt kijken. Echt genieten lukt dus (nog) niet maar ik probeer vertrouwen te houden en dat is al een hele stap. @Elvi, echt super hoor zo spontaan!! Wanneer heb je de eerste echo? Sorry foto van mij terwijl ik mn schoen op eet blijft achterwege, slecht voor het kindje dus heb een goed excuus @Bbibi, dat is idd goed nieuws! Maar waarom denk je nu al dat deze poging niet gelukt is? @ikkuh, fijn dat Jaimy het zo goed doet!! @wachtenopwonder, welkom meid! Ik heb goede ervaringen met het MCK. Vorig jaar in 2012 na de eerste ICSI poging gelijk raak, helaas is ons zoontje plotseling overleden met bijna 23 weken. Nu na 2 verse ICSI's en 2 cryo's opnieuw zwanger. Ik vind de mensen die er werken prettig en heb de punctie ook niet als vervelend ervaren.Wat betreft je ovulatietest het kan 2 kanten opgaan. Het zou kunnen dat je LH piek al geweest, soms zijn ze heel kort. Maar misschien moet je nog even door blijven testen want soms worden ze weer lichter om vervolgens toch weer donkerder te worden. @Shaddixxx, hoe gaat het nu met je? Vrijdag is het zover he..jij bent nog niet aan het prikken toch? Begin je zodra je weet wat er uit de TESE komt? @Nik, hoe gaat het bij jou? Al veel last van kwaaltjes?
Helemaal niet gek dat je moeite hebt met genieten hoor meissie. Volgens mij zijn wij MMM-ers sowieso al sneller ongerust, en in jouw geval is het natuurlijk helemaal te begrijpen. Ik hoop ontzettend op een goede afloop deze keer! Hier gaat het nog steeds kl/ote, eigenlijk. Misschien door de spanning, ik weet het niet zo goed. Als we weten dat de TESE geslaagd is moeten we inderdaad een afspraak maken voor het bespreken van het behandelplan, zodat ik kan beginnen met spuiten. Maarja.. Eerst vrijdag/zaterdag maar eens door zien te komen. Ik durf nog niet zo goed vooruit te kijken.
Jordan jou helemaal vergeten..echt balen meid ik had het zo gehoopt En weer een vage test gehad dus? Ik vind je ook sterk overkomen. Ik zou als ik jou was bij de volgende cryo poging je baarmoederslijmvlies eens laten meten. Weet nog dat die vorige keer ook niet heel veel mm was bij je en dat is wel belangrijk bij een innesteling. En mocht dat bv het probleem zijn is daar wel iets voor. Dikke knuffel!!
@elvi hoeist met? en met ed kleine spruit in de buik? wanneer heb je je eerste echo? Enne gewoon geen goed gevoel... voel me weer zoals elke ronde 0,0 kwaaltjes en dat eindigd al 2 jaar lang in niks... Mijn vertrouwen en hoop is finaal weg... @jordan *knuf meid* goed dat jullie toch nog gaan naar gent en DD... wij hebben natuurlijk nog 11 cryos in DD En die laten we terug plaatsen en daarna of stoppen of kijken of zilveren kruis gecontracteerde zorg heeft met Gent, want bij de volgende poging krijg ik nog maar 1400euro vergoed van de 3500euro. Heel leuk en aardig maar een paar pogingen verder zijn onze centjes dan op (voor de cryos moet je ook betalen) en dan sta ik straks nog mnet lege handen. Dus dan kiezen wij liever wel voor adoptie! dan weet ik zeker dat ik einde van de rit tenminste een kindje heb @snoopy logisch dat je nog niet echt kunt genieten *knuf* Hopelijk krijg je er iets meer vertrouwen in na je eerste echo... wanneer heb je die? @ wachtenopwonder hmmm lastige vraag meid... durf het niet te zeggen ... ik zou zeggen dat het toch die 2 dikke strepen waren. Al is het bij mij vaak dat hij steeds donkerder wordt ... dan 1 dag is hij bijna verdwenen en dan de dag later een knaller dus ook dat is nog moeglijk! @shaddixxx spannend meid! hopelijk verloopt de tese goed en heeft je mannetje weinig last!
Elvi, nou mijn eigen eicellen zijn goed, de zaadjes van mijn man die eruit worden gewassen ook, de embryo's doen het super. Draagmoeder in NL is lastig en gebeurt buiten NL vaak ook onder dwang + je kent zo'n vrouw niet. Dat willen we ook niet. Als het niet wil lukken zo, dan maar zonder. Hoe pijnlijk ook. En Bbibi, wanneer mag je testen? Snoopy, ik hoop snel dat je alle bevestiging krijgt en dat je over 7 maanden en 2 (?) weken ongeveer jullie kindje in je armen hebt. Shaddixxx, bij jullie al meer bekend? En Ikkuh, lekker aan het genieten? Het kan zijn dat ik de komende tijd wat minder vaak hier ben dan jullie van me gewend zijn. Ik moet even alles op een rijtje krijgen en probeer dus niet teveel bezig te zijn met het hele zwanger willen zijn verhaal. We weten niet goed wat we willen en beide opties zijn verwarrend en pijnlijk. Ik kom nog gewoon langs maar niet meer zo vaak als ik meestal deed dus no worries maar even een klein stapje terug heb ik nodig xx
Aaaaaaaahh Jordan Meis, ik snap het helemaal hoor, gewoon lekker je tijd nemen en weet je, voor wat voor beslissingen je ook komt te staan, als je ze met je hart maakt is 't altijd de goede, toch!! Ik denk aan je en hele dikke knuffel Meis!! Biebs, Thanx Meis, wat lief van je, hier alles goed en spannend tot eerste echo he!! Maar hoe voel jij je Meis? Alles goed wel? Snoops, luv u Meis, kom op we gaan ervoor hoor!! Maar ik snap je gevoel zeker, wanneer is je echo Meis? Wow hoe gaat het? Alles goed Meis? Dikke kus, Elvi
hier ook even helemaal van slag en verdrietig! HCG waarde dinsdag 0 en testen gister en vandaag licht positief! maar niet positief genoeg denk... dus ben helemaal van mijn apprepo bahhh! maar wilde Jordan even een dikke knuf geven en zeggen dat je lekker aan jezelf moet denken meid! doe rustig aan en mijn PB staat altijd open xxx @rest zwaai meiden!