Heey Lieverds, hier helaas bloedverlies en morgen verlosk. bellen voor een echo, klote hoor!! Dikke kus, Elvi
Wat leeeeeees ik nu Snoopy zwanger!!! Gefeliciteeerd meid wat fijn zeg!!!! Wat vind ik dit leuk vooor je!! @alle andere meiden heelveel succes en dat jullie Snoopy maar snel mogen volgen lieverds!! Knuffel!
Grotebabywens hopelijk heeft het niks te betekenen hopelijk mag je snel voor een echo. Ikkuh lastig van dat beweeglijker de wereld word steeds intressanter voor ze he hihi!
Shaddix lees dat het iets beter gaat met je man maar nog steeds veel pijn heeft wat logisch is. Wat verwarrend zeg van die waardes. Gelukkig heb je uit eindelijk meer duidelijkheid kunnen vinden. Heb je nog wat gehoord van het ziekenhuis? Zou je gisteren niet bellen? lies
Nee, we mogen vandaag bellen.. Maaaaar, als er vandaag nog niets bekend is, moeten we maar gewoon afwachten. Dus ik ben eigenlijk een beetje aan het twijfelen over of we vandaag inderdaad bellen, of wachten tot morgen. Als we wachten tot morgen hebben we misschien meer kans dat er al iets in de computer staat, en dat we dus niet de 2 weken hoeven af te wachten Ik kan natuurlijk ook gewoon vandaag bellen, me niets aantrekken van wat ze zeggen en aan het eind van de week gewoon weer bellen, ook al zeggen ze dat we af moeten wachten
Hmm echo gehad en ruime week korter dan gedacht en dus nog geen hartactie en groot bloedstolsel er omheen dus kan nu nog alle kanten op echt, maar volg. week meer, klote he!! Dikke kus, Elvi
elvi--> oh nee meid!! dat meen je niet!! weet je al wat meer? ik hoop zo dat het vals alarm is en dat je gewoon zwanger bent dit wondertje moet echt bij jullie blijven!! oh ik hoop zo dat het niks betekend voor je! Sammy--> hoe is het met jou? hoe voel je je? zijn de kwaaltjes al voorbij? shaddixxx--> spannend hoor heb je al toch gebeld? ik zou het wel doen en wat je zegt als ze nog niets weten gewoon lekker vrijdag weer bellen
Shaddix wat spannend!! Ik zou de laatste optie doen! vandaag bellen en doen alsof je niks gehoord hebt als ze het nog niet hebben. Elvi bah zeg! Meis wat naar!! Hooop op het beste.
Heey Lieve Meiden hier helaas vandaag miskraam gehad, heel naar het vruchtje erg goed gezien met hartje en ruggengraatje en navelstreng en zo, net begraven in het bos op een heel mooi plekje en met allerlei persoonlijke herinneringen erbij in, ben stuk nu!! Dikke kus, Elvi
elvi owh lieverd ik kom nu pas weer kijken meid wat hefitg heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf voor jou! was het echt al zo goed zichtbaar! owh meid wat erg! ;-( Neem je rust en denk goed om jezelf, laat het verdriet er zijn... Verder geen woorden .... *knuf* shaddixxx meid vandaag dus stiekem al gebeld snoppy hoe voel je je? Gaat het goed? babywens hoe is het met de kleine knul? Gaat het goed? heb je nog recente leuke fotos in je album? snippy welkom meid! jordan hoe is het met jou lieverd? ook nog zo emo? pfff ik wel! dinsdag dus bloedtest, woensdag en donderdag licht posi test voor het eerst in mijn leven en vrijdag werd ik opeens kei hard ongesteld ik ben er echt kapot van! zit er zwaar doorheen en heb echt geen zin meer in dit rottrajecht! alle moeite voor niets! alle ritjes duitsland, alle infuzen, alle medicatie, ik voel me hondsberoerd ervan... dan nog niet te bespreken over de torenhoge kosten bahbah ben er zo klaar mee *knuf voor jou meid, hopelijk kun jij wel de kracht vinden door te gaan! wij houden een maandje rust en dan zien we wel*
@Elvi, jeetje vanwege de vakantie kom ik nu pas weer kijken en wat een vreselijk bericht! Zo oneerlijk dat het niet zo mocht zijn meid. Klinkt een beetje als onze miskraam in 2011 waren we eindelijk na een jaar spontaan zwanger maar het mocht niet zo zijn. Ik kreeg met 7,5 week een miskraam. Laat je tranen maar gaan meid dit is gewoon heel heftig. Veel sterkte en een dikke knuffel!!! @Bbibi, niet gelukt dus Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit nu meid. Slim dat jullie even een pauze inlassen nu. Dikke knuffel ook voor jou! @Jordan, hee meissie hoe gaat het nu met je? @Shaddixxx, weet je al meer? @Sammy88, ahh lief dank je wel!
Thanx lieve Meiden, heb superveel aan jullie steun gelukkig hoor!! Biebs, he jekkes niet gelukt dus!! Misschien binnenkort samen Lieverd!! Snoop, houd jou mooierd goed vast he Meis, jij moet gewoon goed gaan hoor!! Hoe voel je je nu? Dikke kus
@Elvi goede deal ! samen zwanger! spontaan zou ik ook wel willen! pffff en geen 8ritjes DD per maand, die rotinfuzen etc etc bahhhh ben er echt ff klaar mee! Hoe voel je je meissie? *knuf* @snoopy nee het heeft idd niet zo mogen zijn ;( dus je begrijpt mijn hoop is compleet verdwenen en naar het vriespunt gezakt Hoe is het met jou? wanneer heb je je eerste echo ?
Grotebabywens meis wat erg!! Heel veel sterkte!!! neem de tijd om het te verwerken!! Bbibi wat naar dat de poging mislukt is !! neem je tijd.
Hallo meiden, ik ben even weggeweest vandaar nu pas een berichtje. Grotebabywens, wat erg! heel veel sterkte met het verlies! Knuffel Bbibi, sterkte en jammer dat het niet gelukt is Shaddixxx, ik heb je blog gelezen en ik vind het zo erg dat jullie dit allemaal moeten meemaken. Hopelijk is het allemaal waard en krijgen jullie binnekort de wonder waar jullie zo lang op wachten. Hoe is het met de rest? Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, ik moest nogal wat bijlezen. Ik had dus toch een ovulatie dat weekend en ben vandaag ongie geworden, helaas. Nu nog even wachten wat mijn lichaam doet, over 3 weken hebben we onze IVF startgesprek. Groetjes wow
Thanx Biebs, Snippie en WOW!! Hier nu echt enorm moe en heel duizelig, verder gewoon even klote, maar komt wel weer goed hoor!! Moet even helen allemaal!! Dikke kus, Elvi
Snoops, thanx Meis!! Had jij het toen ook opgevangen eigenlijk? Ik vond dat echt zo'n vreemde ervaring echt he!! Dikke knuffie voor jou en je mooie wondertje, Elvi
Oh Elvi meid wat moet dat vreselijk voor je zijn... En Nog opgevangen heftig om het gezien te hebben maar je hebt wel echt afscheid mogen nemen van het mooie wondertje die helaas niet sterk genoeg was. Heel erg veel sterkte meis en die rustig aan he neem je tijd met het verwerken. Een hele dikke knuffel!
Ja ik heb het ook opgevangen en was gelijk duidelijk dat dat het kindje was. Bizar hoe dat er al uit ziet he...ik heb van trollbeads een vlinderkraal besteld toen dat staat symbool aan ons vlindertje. Dikke knuf!!