Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Ikkuh!!

Snoop, wat mooi, dat vlinderkraaltje en ja, zeker bijzonder dat je het hartje, navelstreng en zelfs het ruggengraatje al helemaal kunt zien ja!! Heel bijzonder maar het maakte ook dat ik er even enorm van schrok omdat ik dat dus totaal niet verwacht had dat te kunnen zien. Soms krijg ik echt het idee dat mijn baarmoeder en lichaam een afweerreactie tegen dit(grotendeels) natuurlijke zwangerschap geven en dat het alleen lukt als alles volledig kunstmatig gaat, zoals ook met Flo toen!!

Dikke kus, Elvi

2. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden, stil hier, hopelijk wel alles goed met alle lieverds? X

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Elvi. Hoe is het met jou?

Shaddixxx. Weet je al wat meer?

Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat hier hoop goed allemaal?
    het is zeker heel rustig!

Hier gaat als goed gaat allemaal rustig zijn gangetje heb vannacht me eerste nacht gehad dat ik echt goed geslapen heb... Ik heb zelfs de kleine vaag gehoord me man heeft het vannacht de voeding gedaan :)
    Afgelopen vrijdag naar het consultatiebureau geweest en hij is nu 55cm en 4400 gram met geboorte 50cm en 3430 gram dus hij groeit goed.

4. Uhuh, wij hebben 9 buisjes met ingevroren weefsel. Volgens een negatieve assistente kunnen ze nog niet zeggen of daar ook wat uitgehaald wordt, maar volgens de arts die de TESE heeft gedaan is dat wel heel erg waarschijnlijk. Ik lees ook van lotgenoten dat ze per ICSI 1 of maximaal 2 buisjes zaad nodig hadden, dus ik denk dat wij met 9 heel erg blij mogen zijn! :)

Onze volgende afspraak is helaas pas op 5 september omdat onze arts ziek is :( Normaal gesproken zou ik het prima vinden om naar een Duitse arts te gaan, maar onze volgende afspraak is het opstellen en bespreken van het behandelplan, en die wil ik toch echt van de almachtige dokter Scholtes hebben ;)

Ikkuh, jouw kleintje is gewoon alweer ruim een maand oud! Als ik naar anderen kijk lijkt de tijd zo bizar snel te gaan, terwijl hij hier echt voorbij kruipt.. Gaat alles verder goed?

Elvi, hoe voel jij je nu meissie?

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ach Elvi, nee toch :( wat vreselijk voor jullie! Hele dikke knuffel! Hoe gaat het nu met je?

Bbibi, jij ook al zo'n rotbericht. Verschrikkelijk die twijfel. En wel positieve testen :( Hoe gaat het met je? Lukt het met de pauze? Wij gaan wel door maar dan wel pas na de pauze. We zijn bang dat we anders spijt krijgen op latere leeftijd maar het blijft een vermoeiend, onzeker traject. Dikke knuffel!

Shaddixxx, die 9 buisjes klinken dan wel positief als normaal maar 2 a 3 buisjes al voldoende zijn. Hopelijk is het snel 5-9 voor jullie. Hoe gaat het nu met je man?

Snoopy, hoe voel je jezelf? :) niet teveel kwaaltjes?

Alle andere meiden, ook de nieuwe meiden, met jullie alles goed?

Ik ben in Gent geweest. Ze kunnen meer onderzoeken en vonden alleen mk ook foute boel. Ze gaan ook naar auto immuun kijken. Wilden meteen al testen maar heb aangegeven eerst met verzekeraar in gesprek te willen, heb de tijd. Hou sowieso die paar maanden rust aan :D

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi meisjes hoe is het hier?

@shaddixxx nog niets bekend dus helaas van je 9buisjes? Spannende dag 5 september dus :)

@ elvi hoe is het nu met jou lieverd?*knuf*

@wow en snippie met jullie alles goed meiden?

@ snoopy hoe voel je je gaat het goed met je?

@ ikkuh fijn zeg daf je lekker hebt kunnen doorslapen! Alles gaat dus voorspoedig met de kleine?

@jordan owh jij dus inmiddels in gent geweest! Goed dat ze meer kunnen omderzoeken en voor je kunnen betekeken! Geeft toch weer moed! Wanneer wil ke weer gaan beginenn?
    Ik meek dat ik echt nog steeds in de put zit en er niet meer uit kom! Ik vind het zo zwaar! Ik zou het liefst stoppen maar mijn man niet...en tja ik heb er natuurlijk nog 11 in de vriezer en dan denk ik weer wat nou als...
    Daarnaast hebben ze besloten dat ik aan de schildklier medicafie moet! Ik hool stiekem dat dat de ontbrekende sleutel is dat het daardoor nog niet gelukt is :) dus wij gaan wss toch volgende maand weer een tp laten doen met 2 cryos en AH als dat kan! Spannend dus :)

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bbibi, ik voel me net zo. Ben er volop klaar mee. Bluh. Vind het zo'n doodvemoeiende gedachte om door te gaan. Maar het idee van kinderloos blijven vind ik aan de ene kant prima maar het maakt me ook super verdrietig. Zo tegenstrijdig dus. Dus ik ken het hoor. Neem ff een pauze, dat helpt bij mij super goed. Ff rust! Denk aan je hoor meissie. Dikke knuffel!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hoi lieve dames!! was ik weer even!
    Ben druk geweest met van alles nu even tijd,

Shaddixx klinkt goed 9 buisjes als ze er eigenlijk 2 al genoeg zijn! Nu hopen dat het ook helemaal goed is he. Duurt wel lang zeg tot 5 sep! Maar veel afleiding zoeken meid!

Jordan fijn dat ze in Gent meer gaan onderzoeken!

Knuffel voor iedereen!!!

Hier afgelopen maandag ongesteld geworden nu dus wachten op volgende ongi en dan starten :)!
    Die verwacht ik rond 15 sep.

verder druk met oppassen en maandag gaan we een weekje weg! tot 1 sep. Dat is de reden waarom we niet al deze cyclus beginnen

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Lieverds, thanx voor jullie lieve berichtjes allemaal, zo lief en fijn echt!!

Biebs en Jor, hoe voelen jullie je nu lieverds, leef zo met jullie mee he!!
    Snippie, lekker op vakantie? Waar ga je heen Meis? Geniet ervan hoor!

Shaddix, klinkt wel goed toch die negen buisjes, jeetje ben benieuwd hoor!!

Ikkuh, jeeeeeetje wat gaat 'ie hard zeg, fijn hoor en heerlijk he zo'n nachtje lekker slapen, ooit zo vanzelfsprekend en nu zo'n luxe he!!

Dikke kus, Elvis

10. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hallo meiden, hier gaat alles goed. Ik heb mijn ei gevonden, vandaag een superpositieve ovutest gehad! En mijn lichaam heeft het zelf gedaan, zonder hormonen *trots* :) ik heb nog wel een doosje utrogestan boven die ik ga gebruiken na mijn ei, voor de zekerheid. We verwachten geen wonder hoor, maar we pakken wel alle kansen aan. Over anderhalve week hebben we het ivf startgesprek.

@jordan, wat goed dat ze naar je auto immuun willen gaan kijken, heb je al besloten of je de testen gaat doen?

@bbibi, het kan zo zijn dat die medicatie gaat helpen, ik hoop het zo!

@snippie, fijne vakantie, even opladen en er weer tegenaan!

@shadixx, klink zeer veelbelovend! Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen

@elvi, geniet van je beebje, heb je trouwens een zoon of dochter?

Fijne zondag allemaal XxX

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Snippie, het begin komt er dus aan :) Dat maandje kom je wel door. En groot gelijk dat je pas begint wanneer het uitkomt.

Elvi, ik voel me goed. Heerlijk aan het genieten van de break. Zo lekker om eens niet dag in dag uit bezig te zijn met baby's ;)

WOW, ik hoop op een wonder voor jullie. Zou super zijn! :D Ik moet nog de formulieren indienen bij de verzekering maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ben er echt klaar mee momenteel hahaha. Komt wel. Deze week ga ik proberen er voor te gaan zitten.

Snoopster en Shaddixx alles goed met jullie, en met Ikkuh en de andere meiden?

Ik had gister een dippie. Had een oud klasgenoot een plaatje op haar FB tijdlijn gezet dat je pas wist wat echte liefde was als je een kleintje hebt. Dat trapt me echt op m'n ziel. Zo kortzichtig. Maar ja, dat zal altijd confonterend blijven ben ik bang ;)

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elvi we gaan naar ouddorp. heerlijk een weekje aan het strand ik kijk er echt naar uit.

WOW ik hoop op een wonder voor jullie!! Groot gelijk dat je het toch zelf nog probeert.

Jardon pff inderdaad wat kortzichtig! Ik heb ook een kind maar ik zeg altijd er is nogmeer naast mijn kind! Natuurlijk veranderd je leven maar ik ben meer dan alleen mama. knuffel voor jouw

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lekker Snippie, Ouddorp. Ik heb van mijn 11de tot mijn 19de in Zeeland gewoond, ook vlakbij Renesse, Ouddorp enz. Mooie omgeving :) lekker genieten. Ja ik snap dat kortzichtige ook niet zo. Aan de ene kant begrijp ik wel dat je niet nadenkt over mensen die niet zomaar een kindje kunnen 'krijgen' maar er zijn ook mensen die de keuze maken om geen ouders te zijn, dus die kennen ook geen echte liefde. Beetje dat gevoel... ;) Geniet van Ouddorp straks!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Shaddixxx. Spannend dus allemaal klinkt goed 9 buisjes :) hopen dat het snel 5sept. Is!

Jordan. Wat fijn dat ze in Gent al zowiezo iets met je kunnen hopen dat ze je ook echt kunnen helpen dan maar eerst hopen dat de verzekering iets leuks kan betekenen ermee. Zeker kortzichtig van zo iemand die dat op Facebook zet... Kan me je dip ook echt wel voorstellen dan maar denk dat wel diegene heeft dan dus blijkbaar nooit het geluk met der man gehad dus dan zit daar al iets niet best in hun relatie.

Bbibi. Heb je iets met je schildklier dan? Want dat kan ook vruchtbaarheid problemen opleveren he bij mij hebben ze dat ook nagekeken om het te kunnen uitsluiten.

Meiden die het moeilijk en zwaar hebben dikke knuffel en kom op positief blijven hoor dat doe ik ook voor jullie :) het is echt een heel zwaar traject dat is echt zeker maar denk vooral er ook aan dat je dan nooit kan zeggen "wat als" Ik heb ook vaak momenten gehad dat ik dacht we kappen ermee maar toch door gezet om die vraag in de toekomst tegen te gaan en het heeft toch een mooi resultaat gegeven en ik hoop echt vanuit mijn hart dat jullie dit ook mogen gaan mee maken snel!

Snippie. Spannend dus nog een maandje dan ga je dus beginnen. Fijne vakantie geniet er lekker van.

Wow. Spannend meid voor je het weten ga je starten hoewel het als een eeuwigheid aan gaat voelen.

Hier gaat alles rustig zijn gangetje ons kleine mannetje begint nu al een beetje te brabbelen en probeert ook dingen te pakken bij zijn spelrek dus leuk om te zien.
    Voor het slapen hebben we nu iets nieuws als hij zijn laatste voeding krijgt dan gaat hij zijn bed in zo rond 11 uur meestal een dan komt hij rond 3a4 uur weer een dan neem ik hem bij me op me borst en zo slapen we verder tot een uur of 6a7 uur :) Ok misschien heel fout maar voor beide heerlijk we worden wakker zoals we ook in slaap vallen.

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker Snippie, geniet ervan he!!

Jordan, kan het me helemaal voorstellen Meis!! Lekker even bijkomen hoor en ik zeg altijd maar dat het lange wachten komt omdat de baby's van mmm-mama's de mooiste zijn en daar doen we dan dus 't langst over he!!

Dikke kus, Elvi

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @elvi vind dat altijd zon schattige uitspraak van jou :) je hebt gewoon gelijk! de MMM-babys zijn gewoon to beautifull <3 en die duren wat langer ''in de maak'' zullen we maar zeggen hihihi
    Hoe is het lieverd? Hoe voel je je? gaat het weer wat beter?

@snoopy hoe is het met de zwangerschap? Al een eerste echo gehad?

@ snippie lekker een aantal daagjes weg dus naar zee? lekker hor vooral met dit goede weer in nederland! heerlijk genieten!

@ ikkuh fijn dat het zo goed gaat met je kleine manneke, gaat allemaal weer snel he? En heerlijk toch om hem mee in bed te nemen... ik denk dat ik dat ook stiekem zou doen hihihi...
    wordt alleen wel een drukke bedoeling, wij hebben ''maar'' een 1.40 bedje (man en ik zijn beide niet zo groot), en ons hondje (chihuauha) ligt ook al mee in bed! Dan straks mijn kindje er nog bij, dan denk ik dat we toch maar een groter bed meoten aanschaffen hihihihi...

@ jordan *knuf lieverd* pfff hier is de dip ook nog steeds aanwezig, is dat normaal bij ICSI/IVF ofzo dat de dip toch groter is ofzo? ondanks dat ik dit traject niet echt als zwaarder ervaar eerlijk gezegd. Die extra hormonen voel ik niets van, en heb niet veel stress gehad van de behandeling opzich... maar voel me wel echt ''leeg'' en een mislukkeling! iedereen die ik ken is inmiddels zwanger pfff vind het zo moeilijk! Heeft jou zorgverzekeraar wel of geen contract met gent? moet jij vooraf het geld voorschieten of worden de behandelingen rechtstreeks betaald? En wat een verhaal van dat oud klasgenootje, sommige mensen zijn zooooo dom. *zucht*...

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @WOW goed meid dat je je ei hebt gespot en hem alsnog benut. Ondanks dat de kans klein is dat het iets wordt zijn toch de wondeen de wereld nog niet uit! je hoort het zo vaak dat meiden dan toch opeens spontaan zwanger raken! zou super zijn! nog even geduldig op het wachtbankje...

@hier trouwens sinds maandag begonnen met schildkliermedicatie!mijn schildklier werkte iets aan de trage kant (niet te traag) maar geen mooie waarde voor een eventuele zwangerschap, ik zal in de laag-normaal waarde, vandaar dat ze dit toch hebben besloten om alles zo optimaal mogelijk te maken in mijn lichaam om zwanger te worden. Dus we zullen zien :)

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Vandaag weer thuisgekomen na een heerlijke vakantie in Duitsland;) Hier gaat het wel ok, ik ben vreselijk onzeker. Het ene moment heb ik er alle vertrouwen in en het volgende moment denk ik dat het helemaal mis is. Ik moet gewoon weer vertrouwen leren krijgen. Vrijdag hebben we de eerste echo en ik vind het super eng. Hoop zo dat er een mooi kindje met klopppend hartje te zien is zodat het vertrouwen weer kan groeien.

@Jordan, fijn om te horen dat je je alweer iets beter voelt. Jeetje dat is idd een kortzichtige reactie zeg ik kan me voorstellen dat dat hard aankwam:(

@Ikkuh, heerlijk om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet:)

@Bbibi, ik hoop dat de schildkliermedicatie gauw zijn werk doet, en dat de volgende tp raak is!

@Shaddixxx, hoe gaat het nu met jou? Je man alweer hersteld? 9 buisjes klinkt goed, ik hoop op een heel mooi resultaat straks!

@snippie, fijne vakantie meid rust maar lekker uit! Spannend hoor daarna:)

@Wow, super dat je je ei alsnog hebt gespot, en idd gewoon benutten je weet maar nooit;)

@Elvi,hoe gaat het nu met jou?

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Even snel lees dat snoopy vandaag een echo heeft meis echt heel veel succes
    Het zal vat goed zijn dus in dat geval heel veel plezier en geniet ervan last je het snel weten hoe het gegaan is.

Ik zal of later vandaag of morgen even verder reageren

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lieve Snoopy, succes bij de echo.

Andere meiden, ik kom snel meer lezen en schrijven :)

Deel Deze Pagina