Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is het gegaan Snoop?

*Edit* Stiekem even gespiekt bij je andere berichten, ik was te benieuwd ;) Fijn om te lezen meissie!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Dank jullie wel meiden. We zijn hier vanaf maandag tot zondagmiddag.
    Tot nu toe heerlijke dagen. Goed opgeladen voor spannende tijd.
    Maandag mijn collega's weer inlichten en me manager bellen

Ikke wat leuk dat de kleine al dingen probeert bte pakken.

Snoopy hoe was je echo meis

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jaaaa echo was gelukkig helemaal goed!! Pfff wat was ik gespannen maar gelukkig waren we vanmorgen om 8.15 uur al aan de beurt. Er was een mooi kindje te zien met een krachtig hartje:) Nu een afspraak maken voor de termijnecho en heb alweer 2 afspraken in het ziekenhuis staan. Wel fijn die controle's.

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooohh Snoop wat fijn Meis, gefeliciteerd Lieverd, durf je al een beetje te genieten nu of komt dat pas na de 22 weken echt denk je? Kan me voorstellen dat 't nu echt enorm spannend is!! Wat denk je, J/M?

Dikke x Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biebs, thanx Meis, het gaat wel!! Het ene moment gaat het goed, het andere moment minder, volgens mij ook stabiliserende hormonen of zo. Gekke is dat ik er goed over kan schrijven maar met m'n vijf beste vriendinnetjes kan ik er nog niet echt live over praten. komt goed hoor!!

Wat goed van de schildkliermedicatie, dan werkt alles straks weer optimaal!!

Dikke kus, Elvi

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

Thx meid:), voor nu kan ik iets meer genieten maar ik weet dat dat over een tijdje weer anders kan zijn. Wat betreft die 22 weken grens dat zal geen verschil uit maken. Aangezien het zo plotseling was en het op ieder termijn kan gebeuren. Ik schrijf sindsdien met een aantal meiden hier van zp en er is ook iemand haar dochtertje verloren heel plotseling op het eind vd zwangerschap. Dus ik ben pas opgelucht als ik ons kindje in mn armen heb gezond en wel. Wel krijg ik gelukkig een hoop controle's en als ik me onzeker voel mag ik altijd bellen dus dat is wel fijn. Wat betreft jongen of meisje geen idee haha maar alles is zeer welkom;)

7. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Gefeliciteerd Snoopy, geniet ervan!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    even snel berichtje van mevrouwtje emo ...

snoopy goed bericht om te lezen meid! super dat je echo helemaal goed was!

@elvi wat erg meissie :( weten jullie al wat je wilt? willen jullie gewoon nog spontaan proberen of toch via de mmm voor wondertje 2? of wil je daar nog even niet overna denken? *knuf*

@jordan hoeist met jou lieverd? wanneer willen jullie starten met een nieuwe poging? en hoe is het met je nieuwd functie? gaat het goed?

@snippie fijn dat je zo aan het genieten bent!

@ikkuh hoe is het met de kleine?

@hier heel emo ... sinds gisteren aan de pil, omdat ik geen cyclus van mijzelf heb en dus ook niet spontaan ongesteld wordt! dus nu aan de pil, maar hoe erg is dat? puur tegen mijn principes..
    2jaar pil af en nog steeds lege handen maar dan wel weer aan de pil, vind het echt heel moeilijk en zwaar :(

@shadixxx hoe is het met jou meid? binnenkort van start met behandelingen?

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoop, wat fijn dat ze zo lief zijn, zeg!! In mck of elders? Ja en zelfs als je kleine dan geboren is, is dat nog altijd zo spannend he!!

Biebs, Aaaaahh Meissie, kan me heel goed voorstellen van je emo-buien!! Het is ook zo'n lang traject maar er wacht je een heeeeeel mooi kindje op aan het einde van de reis, hoor!!

Dikke kus, Elvi

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Bbibi, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen meis. Het wordt een digitale knuffel maar dan wel een super dikke knuf. Voel zo met je mee!

Snoopy, goed zeg. Hoop dat je snel een super vertrouwen mag krijgen maar ik denk dat je dat pas echt kunt hebben als je de kleine na 9 maanden in je armen houdt!

Wij zijn bij MCK geweest. Gaan toch opnieuw nar LUMC naar de herhaalde miskramen poli met de gegevens van UZ Gent en dan kijken of ze daar ook meer kunnen bijv. met verdunners of Prednisolon ofzo. Scheelt een hoop reis stress ;) Tot die tijd rust. Gaan wel met een psy van MCK praten. Wel goed denken we.

11. Kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend tegenstrijdig voelt Bibi, bah! :(

Hier gaat het wel redelijk. Donderdag eindelijk de afspraak.. Ik was bang dat ik eerder ongesteld zou worden, maar tot nu toe nog niets, gelukkig. We hebben het dus gehaald. Als het morgen begint is dat niet erg, dan kan ik vrijdag nog steeds starten. Ik dacht dat ik de 22e m'n eisprong had gevoeld, maar volgens mij klopt dat toch niet, want dan was ik inmiddels wel ongesteld geweest. Of ik moet nu ineens een langere luteale fase hebben, maar dat geloof ik niet zo. Met m'n stomme hoofd heb ik vanmorgen zelfs een test gedaan, maar die was uiteraard negatief 8)

Ik ben ook vreselijk emotioneel. Geen idee waarom, kwam vandaag ineens opzetten. Hopelijk kunnen we het wijten aan een naderende menstruatie..

Ik heb de laatste tijd amper meegeschreven in de clubs, ik ben gestresst en doodmoe en niet heel gezellig, vandaar. Ik hoop weer helemaal terug te komen als ik straks bezig ben en weer vooruit kan kijken! :)

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lieve Shaddixxx, heeeeel veel succes donderdag.

13. Dankjewel meissie, lief!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @elvie je bent een schat -x- ik hoop het dat ons wachten en ellende helemaal beloond gaat worden met een lief kindje! :)
    hoeist met jou meid?

@jordan dankjewel lieverd! en wat ontzettend goed nieuws zeg! heb je met het MCK gepraat en gezegd van je afspraak in gent? Opzich zouden ze exact hetzelfde in mck kunnen doen inderdaad! iedere dag een asprike 100 van het merk bayer schijnt goed te zijn (maar misschien zijn er ook nog wel andere merken?) het gaat om de stof acetylsalicylzuur en je zou eens kunnen straten met 5 mg prednison voor je immuunsysteem te onderdrukken. Lukt dat niet dan 10mg perdnison. (Maar het is een best heftig middel waar je vaak al snel op reageerd) dus in dusseldorf starten ze met 5 mg.
    Ik slikte dit standaard al voor mijn bijnieren en slikte nu dus ook nog 5 mg voor kinderwens en daar reageerde ik al super goed op! (ondanks dat helaas nog geen zwangerschap maar toch..)
    Spannend hoor! wie weet is dat wel de ontbrekende link bij je meis!!!

@shaddixxx knuffel voor jou meid! ik snap dat je emo bent! het is ook allemaal niet niks wat je in zon korte tijd hebt meegemaakt! gelukkig hebben jullie een mooie uitslag rietjes waar je echt lange tijd mee vooruit kunt. Je hebt lang genoeg moeten wachten op je eerste icsi maar nu is die eindelijk in zicht komende donderdag! Kan je mooi zsm gan starten! fijn hoor meid! ben erg benieuwd hoe je afspraak verloopt donderdag! hou je ons op de hoogte?

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shaddix, superspannend nu Meid, nu komt 't snel dichtbij hoor!! Heeeeeel veel succes morgen he!!

Biebs, thanx Meis, gaat redelijk, wel steeds beter gelukkig hoor met zowel lichamelijk als geestelijk best een heel gedoe geweest zijn!!

Dikke kus, Elvi

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bbibi, krabbel je wel al een beetje op? Ja ik had het gesprek in MCK en dan ga ik voor die onderzoeken en evt. medicatie via LUMC lopen. Een mix dus :D Ik ben benieuwd waar zij mee gaan komen. Ik heb wel 1 probleem en dat is dat ik geen asperine mag omdat ik astma heb! o_O Maar goed... kijken wat ze zeggen ;)

17. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hoi meiden, vanochtend startgesprek gehad! Nu de menstruatie afwachten (ik hoop van niet natuurlijk!) die volgende week moet komen en dan kunnen we beginnen, erg spannend.

Shadixx, heel veel succes morgen en we duimen voor een goed resultaat

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    WOW, blijven hopen dat ie 9 maanden uitblijft dan scheelt het een hoop gedoe en aan de andere kant, als ie niet uitblijft laat ie dan maar zo snel mogelijk komen dan kun je starten :D

Shaddixxx, hoe is het gegaan????

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Shaddixxx ben ook benieuwd meid veel aan je gedacht vandaag!

Sorry voor mijn afwezigheid kom gauw ff bijlezen en reageren. Heb nog zoveel spanning zelfs na een goede echo afgelopen vrijdag.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Snoopy, ook voor jou een super dikke knuffel! Denk vaak aan je en gun het je zo dat je over een maand of wat een gezonde mini-jij mag vasthouden, knuffelen en mag overstelpen met bakken liefde! X

Deel Deze Pagina