Elvi, het spuiten zelf vind ik niet zo erg. Ik had verwacht dat Menopur lastiger klaar te maken was, maar het valt me wel mee. Ik had alleen gehoopt dat ik op Menopur wat minder heftig zou reageren (hiervoor alleen Gonal en Puregon gebruikt), maar dat is helaas niet zo. Ik reageer blijkbaar op alle hormonen extreem heftig. Vandaag weer een ontzettende jankdag. Gezelliiig!
Hoi meisjes! Hoe is het hier? Elvi wat ben je toch een lieve schat he! Gaat redelijk! Dat stil staan is toch echt niks voor mij hoor pffff wil wel weer door eerlijk gezegd ( en eigenkijk ook weer niet... Heel vreemd) hoeist met jou? En met je kwaaltjes? Heb je nog getest ben zo benieuwd -X- @ shaddixxx jij zit er echt weer midden in!! Hopelijk gauw mooi resultaat! @wow jij ook vandaag begonnen met spuiten? Spannend! Hopelijk gauw resultaat! @ikkuh hoeist met jou meid? En met jaimy? @snoopy jij dus binnenkort weer echo? Goed dat je toch mee gaat doen aan mvm super hoor !! @ snippie hoe issie bij jou? Jij ook weer begonnen? @jordan hoe issie met jou moppy? Jij heerlijk van de rust aan het genieten? Vind het zoooo knap dat je dat kunt! Echt...! En wat goed dat ze iets aan je wiplash kunnen doen! Zou geweldig zijn! Wel knap hoor ben je ondanks de wiplash wel fulltime aan het werk en hoe is het met je nieuwe baan? @hier mijn lichaam is echt van slag! Man en ik denken echt nog steeds ( ook door de licht positesten die shaddixxx als eerste opviel hihi) dat er echt wat gezeten heeft voor het eerst vorige maand! Mijn lichaam is zo anders dan anders aan het doen! Verlies alweer bijna 2 weken steeds beetjes bruin oud bloed... En voel me steeds met vlagen ongesteld maar wordt het niet ! ( en nee ik ben niet zwanger want we hebben door drukte en psychisch dipje 0 x gesekst voor mochten jullie dat vragen...) dus heel mijn lichaam is echt vd leg daardoor! Maarja geeft weer wat hoop voor komende ronde met cryo... Even kijken wanneer we willen / gaan beginnen...! Fijn weekend meiden! X
WOW, hoe gaat het met prikken en de medicijnen? Lukt het allemaal? Bbibi, heb je nog een test gedaan na je laatste bloeding? Just in case? Ik had in mei echt een bloeding die ik aanzag voor menstruatie en bleek dus wel zwanger te zijn toen. Ik had daarna ook af en toe bruinverlies. Bij mij is de afloop van die keer bekend maar dat hoeft niet per see zo te gaan, dubbel check kan nooit kwaad. Wel balen dat je zo uit je ritme bent nu Misschien kan er een echo bij je worden gemaakt om iig vast te stellen hoe de boel er bij staat. Door de hormonen van de behandelingkan alles ook wat van slag zijn he. Hopelijk weer snel rust in de tent bij jullie. Met mij gaat het trouwens goed. Nog gaar van het weekend want we zijn zaterdagnacht de hort op geweest. Lag er 5 uur in en werd 9 uur wakker dus je snapt hoe ik me voel En het volhouden is voor ons makkelijk omdat we gewoon echt behoefte hebben aan die rust. Stoppen is geen optie maar nu doorgaan ook niet. Nu hebben we ook de rust en tijd om eerst de onderzoeken van LUMC af te wachten! Ook al ben ik wel benieuwd natuurlijk
@Shaddixxx, waarvoor is de Cetrotide als ik vragen mag? Oh dat oplossen van de Menopur pffff, vond dat bij de Pregnyl al zo vervelend en had dus precies wat jij ook hebt gehad. Of gebroken glas of de vloeistof zat nog bovenin. Gelukkig is het wel goedgekomen, balen dat je ook op de Menopur zo heftig reageerd. Hopelijk voor een mooi doel, meid wat hebben jullie toch een hoop moeten doorstaan al Hopelijk positief bericht na je eerst FM meting straks!! @wow, hoe voel je je nu? @Jordan, jeetje wat vervelend meid een whiplash, hopelijk gaat het met de juiste therapie snel over. Je hoort vaak dat je daar zolang last van kan houden. Fijn dat de rust jullie even goed doet. @elvi, zal kijken of ik een foto in mn album kan zetten Wanneer is jouw nod? @Bbibi, ik zou ook even testen hoor voor de zekerheid!
Cetrotide heeft hetzelfde doel als Decapeptyl; het houdt de eisprong tegen. Het schijnt alleen natuurlijker te zijn. In DD zijn ze anti-Decapeptyl, dat zou alles teveel afremmen. FM is al geweest, nog helemaal niks. *zucht*
CD9, en inderdaad de 7e dag van het stimuleren.. Dus ja, in principe kan er nog van alles natuurlijk, maar ik had er totáál niet op gerekend gezien de hoge dosering..
Nee dat snap ik, zkr als er nog niets te zien is. Wanneer is de volgende? Hebben ze het nu al over ophogen of hebben ze er alle vertrouwen in dat er vlg keer wel wat te zien is? Moeilijk hoor om zo vertrouwen te blijven houden.
Ik doe de FM's in Nederland en heb Düsseldorf nog niet gesproken (want ik dien altijd een terugbelverzoek in via de website, omdat de telefoonkosten anders zo hoog zijn ). De volgende FM staat voor vrijdag, maar ik weet niet of DD het daarmee eens is en ook niet of ze al op willen hogen. Ik hoop het wel, maar verwacht eerlijk gezegd van niet.. Afwachten maar. Blegh.
Even snel een berichtje van mij! Het mengen en prikken gaat goed, ik heb nog geen bijwerkingen maar dat had ik ook niet met puregon, gelukkig maar ik moet nog 5 dagen prikken tot de eerste echo
Ah Shaddixxx nee. Wat een teleurstelling. Ik snap goed dat je baalt. Ben ook wel benieuwd wanneer je nu weer voor fm gaat. Dikke knuffel meissie, het zit jullie ook niet mee Snoopy, hoe gaat het met je? Sja, ik loop er nu sinds juni vorig jaar mee (met die rug) dus het mag nu wel eens vooruitgang gaan boeken WOW, wat fijn dat het goed helpt en dat je geen last hebt van bijwerkingen. Bijna echo. Ben echt erg benieuwd!!!!!!
Wow mooie foto Snoop! Hmm ik zei dat ik geen bijwerkingen had maar ik ben nu wel erg moe en een beetje duizelig. Nou weet ik niet of het gewoon door het werk komt of door de medicijnen
WOW, van de Puregon had ik destijds weinig bijwerkingen maar met de Menopur had ik wel veel last. Gewoon een tandje terugschakelen en rustig aan doen, je gezondheid gaat voor alles
Bedankt voor jullie berichten meiden! Ik moet inderdaad gewoon doorgaan met 300IE. Het ziekenhuis wilde dat ik vrijdag weer voor een FM zou komen, maar DD wil dat ik op donderdag al ga. Dus, donderdagochtend gaan we weer kijken. Snoop, ik had al gereageerd bij de foto zelf. Ik vind het zó schattig dat dat beentje zo omhoog ligt. Jordan, kan me voorstellen dat even rust ook heel lekker kan zijn. Knap ook dat je je daarbij neer kunt leggen en inziet dat het beter is. Ik ben daar zelf nooit zo goed in geweest WoW; Heb jij al het idee dat er iets aan het groeien is? Elvi; Hoe is het met jou?
Shaddixxx, lastig zo dat je met twee ziekenhuizen contact moet houden. Fijn dat je donderdag al een tweede meting hebt. Ik hoop dat er dan al wat gegroeid is. Ik voel wel dat er iets gaande is maar ik voel mijn eierstokken nog niet. Meestal als er wat zit en als er veel zit dan voel ik een bepaalde druk. Ik heb wel vruchtbaar slijmverlies sinds gisteren. Wat voel jij allemaal?
Ik dacht dat ik van alles voelde.. Ik was er echt van overtuigd dat er toch een aantal grote follikels zaten.. Had een soort van 'spierpijn' in m'n onderbuik, als ik ging liggen of moest lachen. Blijkbaar betekende het helemaal niets Verder ben ik doodmoe, heb hoofdpijn en ben eens in de zoveel tijd zo labiel als wat, haha.
Raar he dat je dan van alles voelt en dat er iks zit, misschien was het je baarmoeder want je slijmvlies is dikker geworden toch? Heb jij geen last van slijmverlies trouwens? Bij mij is dat nu erg veel....
Shaddixxx, ik had dat een paar maanden terug ook niet gekund hoor haha. Kennelijk ben ik er zo klaar mee dat dit me gewoon echt ff goed doet Ik voel wel de gevoelens weer terug komen van het mama willen zijn want die was ik ff kwijt dus het is echt goed zo. Hey meis, heel veel succes morgen. Ik ga echt knal hard voor je duimen!!!!!!!! Hoop zo hard voor je dat je nu wel wat mooie follikels hebt zitten en de goede kant opgaat! WoW, ik voelde met Puregon minder dan met Menopur. Ik kon de laatste stimulatie amper voorover bukken hihi. Maar het verschilt dus per keer kennelijk wat je voelt.