Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tara--> balen meid heel veel sterkte

sorry voor me korte bericht maar even geen tij en behoefte om lang te reageren.
    helaas hebben wij ook vandaag slecht nieuws te hroen gekregen

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohjee meid geen goede uitslag van het zaad?:( Dikke knuf!

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden...
    sorry van mijn korte bericht gisteren.

we hebben dus te horen gekregen dat er weer geen zaad gevonden is,
    en nu moet me vriend over 6 weken weer en dan moeten we er een persoonlijk afspraak maken voor de uitslag en als er dan weer niks is dan is volgende optie waarschijnlijk een operatie...
    zowiezo gaat me vriend nu proberen bij accupunctuur heb gelezen op i-net dat het een mogelijkheid is dat het zou kunnen helpen verbeteren en hij staat er gelukkig voor open en baad en het niet schaadt het ook niet
    en als dat dan ook niks uitpakt is het einde verhaal van het samen een kindje proberen te krijgen.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Oh ikkuh wat erg zeg!!!
    Dat is niet wat je verwacht, pfff....
    Wat ik me afvroeg, is er nou al eens eerder zaad gevonden?
    Als er niets gevonden wordt de volgende keer, is tese dan een optie?
    Dat wordt alleen niet in het mck gedaan of wel?
    Sterkte meis, wat vind ik dit erg voor je!

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh Meissie, wat heftig zeg!! Sterkte Meis!!
    Rare vraag misschien hoor, maar ik had wel eens gelezen dat zaadcellen zich ook in urine of blaas kunnen bevinden en dat ze het daar dan wel eens uithalen. Kunnen ze zoiets dan ook proberen? Of is dat dan pas in een later stadium weer?

Niet de hoop nog opgeven hoor Meissie!! Supergoed dat jullie dingen als Accupunctuur proberen!! Idd, het kan geen kwaad! Ik duim keihard voor je dat er straks toch zaadcellen worden gevonden of dat er een op een andere manier zaadcellen gevonden kunnen worden bij je mannetje! Ik hoop dat we je een klein beetje kunnen helpen om je door deze moeilijke tijd heen te slepen!
    Dikke digihug en kus, Elvi

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ikkuh: er was al eens zaad gevonden toch?
    Dat betekend dat er wel zaadjes zijn en dat een PESA positief zal uitpakken.
    TESE zal niet nodig zijn.
    PESA doen ze in het ziekenhuis tegenover het MCK.
    Dus meis, nog alle kans hoor!
    Niet de hoop opgeven, al weet ik dondersgoed hoe moeilijk dat is.

Overigens worden zaadjes maar 1x per 72/90 dagen aangemaakt.
    Wil je dus een optimale kans hebben, dan zou ik pas na 3 maanden weer een zaadtest doen.
    In die tijd geen strakke onderbroeken, geen hete baden, geen laptop op schoot, geen alcohol! niet roken.
    Ook multivitamines en foliumzuur kunnen een goede bijdrage hebben.

Sterkte meis.
    En als je nog vragen hebt roep je maar.
    Wij hebben dit alles al meegemaakt.

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden bedankt voor jullie berichten/steun :)

doortje--> ja de eerste 3 keer was er zaad gevonden en pas toen we voor de punctie gingen was er geen zaad toen zaten er ontstekingen zagen ze en nu een half jaar later dus weer geen zaad.

grotebabywens--> ik zou niet weten of het via de urine of blaas kan ofzo denk dat volgende optie gewoon TESE of PESE ofzoiets word...

dreamer--> op dit moment ziet me vriend het somber in om een operatie te laten doen maarja weet niet wat ie wilt als het de volgende keer weer negatief utislag is, laat de keus echt bij hem over.

we drinken (af en toe een biertje ook niet meer sinds we begonnen zijn in het ziekenhuis) en roken niet, me vriend doet 2 keer in de week ong. hard lopen hij slikt vitamines gaat nooit in bad altijd douchen eigenlijk alles wat ie eraan kan doen dat doet ie...
    het enige is dat ie vergetarisch is en dat hebben we ook aangegeven maar inprenciepe moet dat geen probleem zijn.
    we gaan van de week bellen voor acupunctuur.

is foliumzuur goed ook voor de mannen om te gebruiken?

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ikkuh: als hij voldoende vitamine B binnen krijgt maakt dat niks uit.
    Sowieso niet hoor, je wordt niet onvruchtbaar van vegetarisch zijn.

Hier ook een gezonde man en toch onvruchtbaar.
    Het leven is niet altijd eerlijk!

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Vandaag 9 dagen na tp en een positieve test!:D

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ikkuh, als er al eerder zaad is gevonden dan is de kans groot dat pesa voor jullie de oplossing is omdat er dus wel zaad aangemaakt wordt! Dat is heel positief, maar hopelijk worden er de volgende keer wel gewoon zaadcellen gevonden want een operatie is toch weer een extra belasting.

Sammy, gefeliciteerd!!! :D
    Wat geweldig zeg!
    Ik ga keihard voor je duimen dat het goed blijft gaan!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Whaaaaaa Sammy, gefeliciteerd!
    Blijf maar goed plakken beebje!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeeeeee Sammy gefeliciteerd meid!!!!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ah dank jullie wel meiden. Il hoop ook dat ie blijft plakken.. Heb gedroomd over een baby boy hihi

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sammy--> wow wat super!!! spannend allemaal hoor!!

bedankt allemaal voor de tips! bespreek het ook met me vriend allemaal en dan zien we het wel baad het niet schaadt het zeker niet.

doortje--> bedankt dat wist ik dus niet dat als er wel iets is geweest de kans weer iets groter is dat zo`n operatie wel wat uitpakt.

echt super bedankt meiden!!! we gaan er van alles aan doen weer en dan hopen dat het over 6 weken beter is!

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ikkuh, mijn man had trouwens multivitamine, selenium, zink en vitamine c1000. Verder rookte en dronk hij niet en at hij veel groente en fruit. Toen hij ziek werd heeft hij preventief paracetamol geslikt om koorts te onderdrukken. Ook had hij geen strakke boxers en droeg hij zelfs geen telefoon meer in zijn zak. Maar of het invloed heeft gehad betwijfel ik... Hij is natuurlijk ook geopereerd aan een spatader naast zijn balzak dus ook dat kan van invloed zijn geweest. Hij had in ieder geval bij de punctie 1 miljoen zaadcellen, waarvan na bewerking 600.000 goede overbleven. Dat was zijn hoogste score ooit, daarvoor had hij niks en die keer daarvoor kwam hij niet boven de 10.000 uit. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Oh en foliumzuur schijnt ook goed te zijn!

Sammy, ik las in een ander topic dat het weer mis is...
    Wat verschrikkelijk meis!
    Dikke knuffel!!!

17. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy Meis, hoe gaat het met je? Ik lees net dit topic weer eens en wilde je net gaan feliciteren, totdat ik je ook in een ander topic ergens zag zeggen dat 't weer mis was!! Wat erg voor je Meis!! Gaat 't een beetje met je Lieverd? Kun je je gedachten een beetje verzetten? Heeeeeeeel veel sterkte en digihugs in deze moeilijke tijd Meissie!!!

Liefs, Elvi

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het meiden?

@Sammy, dikke knuffel voor jou meid:( Gaat het een beetje?

Ik heb gister alles bij de apotheek opgehaald op de pregnyl/ovitrelle na. Ze bellen als het binnen is en anders regelen ze de ovitrelle. Als het goed is (liever niet natuurlijk:p) start ik aanstaande maandag met prikken. Vind het allemaal wel heel spannend hoor pffff

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi meiden,
    Ja het gaat wel hoor. We hebben nog 2 cryo's dus ik hoop dat er in ieder geval 1 van de 2 goed ontdooid.. Die laten we dan nog terugplaatsen bij het MCK dus 27 maart ongeveer hebben we alweer een terugplaatsing.. en ik heb prof de sutter gemaild van het uz gent en daar hebben we in juni een intake gesprek.. Maar zij heeft mij al laten weten dat ze me daar misschien verder kunnen helpen.. met chromosoon onderzoeken, we kunnen gebruik maken van pipelle misschien in combinatie met assisted hatching.. Dus dat geeftme allemaal wat meer hoop en vertrouwen.. DUs kan niet wachten tot dat zover is..:D
    Hoop dat alles hier goed gaatmet iedereen!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sammy: ik hoop dat jullie zwanger mogen trouwen meis!

@Snoopy: was de Pregnyl alweer leverbaar?
    Spannend hoord!

@All: ik denk dat mn ei met vakantie is?
    Zit al op dag 15 en nog geen 2e streep te zien op mn ovu testen!
    Maar mn lichaam geeft ook mixed signals af, vraag me af of mn ei niet al op dag 12 is geweest.
    Ik test nog tot en met morgen en als er dan nog niks te zien is kap ik ermee.
    Dan merk ik we wanneer mn ongi komt.
    Krijg er de zenuwen van zo!

Deel Deze Pagina