Ik voel me wel ok, niet meer zo misselijk als in het begin gelukkig. Oke, nou spannend hoor nu komt het echt dichtbij he!
WoW; Ik had de eerste keer ook 6 follikels.. Dat viel mij toen ook een beetje tegen, maar 6 eitjes is in principe erg mooi natuurlijk. Bij mij werden er overigens uiteindelijk 9 eicellen gevonden. Kwaliteit was om te janken, maar het kunnen er dus in ieder geval nog meer worden! @Snoop; Kan me voorstellen dat het toch fijn voelt om de eerste mijlpaal bereikt te hebben! Die angst raak je nooit meer kwijt natuurlijk, maar je bent weer een stapje dichterbij! Hier vandaag dus de laatste echo gehad, maandag is de punctie..
snoopy gefeleciteerd met je kleine mijlpaal meis. al zegt het niks probeer toch te genieten. Wow dat is opzich wel goed hoor. Shaddixx spannend meis maandag punctie succes spuiten ging vandaag wat lastiger bloede ook maar goed ze zeggen dat niet zo heel erg is.
Shaddixxx, heel veel succes morgen! Klinkt veelbelovend als ik je blog lees ik snap dat je erg bang bent maar binnenkort is het voorbij en je weet waar je het voor doet Snippie, wanneer heb jij je eerste echo? Jordan jouw afspraak komt ook dichterbij, ben je je al een beetje aan het voorbereiden? Ik hoop natuurlijk op een mooi aantal eitjes, ik ben wel onzeker omdat er niet in alle follikels een eitje hoeft te zitten. Afwachten en hopen op het beste
Shaddixx veel succes morgen. Ik heb donderdag mijn fm. Zou in mijn blog ook even pagina belangrijke datums zetten.
Hoop dat alles goed gaat Shaddixxx!!!! Duim nog voor je! WoW, jij morgen veel succes. Ik duim ook voor jou. Ik heb alle papieren voor woensdag al klaar liggen. Begin een beetje de zenuwen te krijgen, als ze maar wil onderzoeken en helpen. Pffff... Rot traject hahaha!
Snippie. Spannend dus allemaal ik hoop dat het meteen raak zal zijn en alles helemaal prefect verloopt. Shaddixxx. Hoe is het gegaan?!? Jordan. Leuk is dat he al Namen stem zonder dat het moest zijn in zicht is maar ik hoop wel dat jullie heel snel 1 van de Namen mogen gaan gebruiken. Snoopy. Hoezo word je dan waarschijnlijk ingeleid? Nou lekker dat je dat doel ook hebt daar zul je echt nog plezier mee krijgen. Je eerste mijlpaal hen je op naar de volgende! Wow. Meid Ik kan alleen zeggen ik ga duimen dat de opbrengst goed is van je eitjes het kan alle kanten opgaan hoor kijk maar bij mij Ik had 6 eitjes waarvan ze de vriezer in moesten bij het ontdooien waren er 3 goed ontdooid en daarvan was maar 1 embryo ontstaan en dat is een heerlijk ventje geworden dus kan altijd goed komen. Hier gaat alles rustig aan vorige week bij het cb geweest en jaimy is nu 58cm en weegt 5500 gram alweer dus gaat helemaal goed hij heeft ook zijn prikjes gehad dat was wel heftig Als Je dan die naald zien wat zijn beentje in ging pfff dan stellen onze prikken niks voor was blij dat me man mee was. Gelukkig heeft hij niet veel last gehad van zijn prikjes. Slapen word wat lastiger hij wappert heel erg met zijn armen wat hij wakker van word dus gaan we hem proberen te inbakeren, en we zijn overgestapt op andere voeding want hij had diarree al 3 weken en spuugde bij elke voeding en dat gaat nu stukken beter. Maar verder gaat alles helemaal goed
Heel goed! Echt, wat een verschil met vorig jaar.. Ik zal niet zeggen dat een punctie leuk is, maar ik heb het vandaag ook niet als rampzalig ervaren. Zo'n lieve anesthesist en verpleging. We hadden afgesproken dat ze het me zouden zeggen als ze de narcose in het infuus zouden spuiten, zodat ik wist wanneer ik in slaap gevallen. Voor dat moment was ik eigenlijk het meest bang. M'n zuurstofgehalte was wat te laag, dus ik kreeg ook zuurstofmaskers. Er werden de hele tijd een groen en een zwart masker afgewisseld. Het laatste wat ik weet is dat ik het zwarte masker op had en toen werd ik weer wakker.. Heel vaag! Heb nog anderhalf uur aan het infuus gelegen, kreeg 2 zakken met zoutoplossing omdat ze bang zijn voor overstimulatie. Er waren heel veel follikels, maar er zijn uiteindelijk 9 goede eicellen gevonden. Zo blij! Ze waren ook echt ontzettend positief. Als er minder dan 3 bevruchtingen zijn is de TP woensdag, als er meer zijn gaan ze eerst de embryoscope in en is de TP zaterdag. 'Maar we gaan niet uit van woensdag hoor, dus dat wordt zaterdag!', zeiden ze. Ik durf nergens op te rekenen en nergens vanuit te gaan, maar het klinkt wel heel positief.. Nu wel veel buikpijn, maar vergeleken met vorig jaar voel ik me zoveel beter. Toen was ik helemaal overstuur en de weg kwijt, nu ben ik voornamelijk heel opgelucht en hoopvol..
Shaddixz wat onwijs fijn dat het mee viel en je zoveel eitjes had.op naar zaterdag en doe rustig aan meis!! Ikke zielig he die prikjes ! Gelukkig heeft hij er niet veel last van. Inbakeren is voor vele een uitkomst. Fijn dat alles verder goed gaat.
Shaddixxx, wat een goed bericht. Goed gegaan en mooie aantallen. Ik ga ook uit van TP op zaterdag EN cryo's! Nu lekker bijtanken weer. Ikkuh, ahgossie, het klinkt al zielig, die prikken Knuffel voor Jayden maar wel blij dat alles verder goed gaat! En die namen, hoop ze te mogen gaan gebruiken Snippie, thnx, morgenochtend rond deze tijd zit ik er. Best spannend
Shaddixxx wat goed! Heb je al gehoord vandaag hoeveel eitjes er bevrucht zijn? Ik ben zo benieuwd, ik duim op een mooi resultaat en een tp op zaterdag Ik heb vanochtend de echo gehad en uiteindelijk zijn er 5 bruikbare follikels klaar voor de punctie. De grootste is doorgegroeid tot 30 mm maar ze verwachten dat er geen bruikbaar eitje in zit, waarschijnlijk overrijp. De punctie staat gepland op donderdag. Ik ben nog best onzeker over de aantallen, laten we maar hopen dat de eitjes kwalitief goed zijn en dat er uiteindelijk ook een bevruchting plaatsvindt. Aaaah ik vind het best eng allemaal en zo onwerkelijk
WoW, spannend, donderdag. Ze dachten dat ik 6 follikels had die rijp waren en uiteindelijk waren dat er 13 waarbij er in 11 rijpe eicellen zaten (en ik had een heleboel onrijpe kleinere follikels). Dus het kan nog alle kanten op. Aan der andere kant, als jij het er te weinig vindt is het ook jouw recht een poging af te breken he. Het telt pas als poging als de punctie achter de rug is. Ik kan me voorstellen dat je gewoon er voor gaat hoor en ik zeg het niet om je aan het twijfelen te brengen maar wel zodat je weet dat die mogelijkheid er is
* breekt even in Wachtenopwonder: ik heb donderdag ook een punctie in Leidendorp(schreef ook in het IUI topic van februari 2013) Ik was de 5e punctie die werd ingepland. bij mij zagen ze minimaal 9 goede follikels, maar misschien zijn het er iets meer. Ik ben waarschijnlijk een dieseltje, de eerst meting 6, toen 7 en nu 9!
@jordan, ik weet dat we die optie hebben en ik weet dat je me niet aan het twijfelen wilt brengen hoor maar ik denk dat we er gewoon voor moeten gaan, en de kliniek zegt ook tevreden te zijn Hey Schorpioen! Al een tijdje niets meer van je gehoord, leuk dat je mee kletst en wat grappig dat we dezelfde dag punctie hebben! Hoeveel heb je dit keer gespoten?