Ik spuitte nu 225 menopur. Bij de eerste poging 150. maar ik reageer beter op de 225. Ik heb alleen een rot tijd om de pregnyl te spuiten, vannacht om 000, gelukkig heb ik late dienst.
Mooi resultaat nu toch ik heb ook 150 gespoten en dit resultaat dus. Heel veel succes donderdag en laat ons weten hoe het gegaan is
Shaddixx meis ik wil je een hele dikke knuffel geven!!! Wat erg las het op het op een ander topic!! Dikke knuffel
@schorpioen, spannend donderdag, hopelijk met een mooi resultaat! @wow, jij ook donderdag spannend hoor! Ik had de laatste keer maar 3 en 4 follikels. Hoeft niets te zeggen dus @Jordan, heel veel success meid mrg! Ik ben benieuwd! @shaddixxx, je blog gelezen en weet even niet wat ik moet zeggen....ongelooflijk de eicellen zagen er zo mooi uit..heel veel sterkte meid!!
Shaddixxxx, nee!!!!! Wat f*#king oneerlijk is het toch. En wat nu? Pffff, wat heftig joh. Ik krijg er kippenvel van. Tranen in m'n ogen. Wat vind ik het erg voor jullie. sterkte en een dikke knuffel!
Shaddixxx. Oh meid want vind ik dit vreselijk gemeen... Ik heb tranen in me ogen ervan kan zo mee huilen, kan me ook wel voorstellen hoe je je voelt... Doe rustig aan en laat al je tranen lopen houd je niet in hoor. Dikke knuffel
Het tijdstip van de pregnyl was zeker niet super, maar het kwam voor mij wel goed uit. Onze punctie was nummer 5 die voor die dag gepland werd, dus als laatste, dus vandaar de late tijdstip van pregnyl. Na mijn late dienst ben ik meestal rond 2345 thuis, dus had alle tijd om het rustig klaar te maken. Precies om 000 de pregnyl gespoten. Ik moet zeggen de eerste 2 keren vond ik het inspuiten best pijnlijk, maar nu voelde in niks. Vind het allemaal best spannend nu!
Moet de hele tijd aan je denken Shaddixxx...heb geen idee hoe je je moet voelen nu. Het zag er allemaal zo mooi uit, jullie waren zo dichtbij en dan ineens patsboem die klap! Die ongetwijfeld nog harder aankomt dan de vorige keer. Hebben ze nog eicellen van je achter gehouden of hebben ze alles proberen te bevruchten? Hebben ze een uitspraak gedaan over de zaadkwaliteit? Ik snap het als je geen zin hebt om hier nu antwoord op te geven. Weet dat ik aan je denk, dikke knuffel!
@Jordan heel veel succes vandaag lieverd! tuurlijk gaan ze jou helpen! ik weet het zeker en jij gaat gewoon daarna de eerste ronde meteen zwanger raken, want dat moet gewoon! denk aan je! @wow en schorpioen voor jullie morgen dus een spannende dag? succes meiden! @snippie gaat alles goed met spuiten? wanneer ben jij aan de beurt ? @snoopy jij dus alweer de 12 weken voorbij? jezus wat gaat het allemaal hard! fijn hoor! @elvi hoe is het met jou wijffie? x @ikkuh wat zielig je mannetje prikjes! gelukkig zit het er weer op! Gaat verder alles goed met hem? @shaddixxx ik had het al in ons DD topic gelezen uiteraard en al even gereageerd via fb maar ook hier een hele dikke knuf meid! Ben echt nog steeds sprakeloos! Vind het ook zoooo erg en snap er ook niets van hoe zo iets kon gebeuren! je bent een sterke vrouw jullie overleven dit! Maar voor nu een hele dikke knuffel, het is verschrikkelijk! x
Jordan: succes vandaag! Hier wel een beetje last van zenuwen. Er spookt van alles door mijn hoofd. Vandaag maar de badkamer flink gesopt voor de afleiding. Straks weer werken en dat geeft ook wel afleiding. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Heb nu ook last van een flinke verkoudheid, dus het slapen gaat al wat minder.
Schorpioen, logisch hoor die zenuwen. Maar ze zijn super lief bij MCK, je man gaat mee, mag je lekker zijn hand fijn knijpen en het is zo gebeurd hoor. Sterkt meid!!! Thanks meiden voor het succes wensen We hadden vanmorgen om 9 uur een afspraak met een andere arts dan ze zeiden door de telefoon maar een erg prettige man. Duidelijk maar normaal en vriendelijk. Ik ben wel het gesprek uitgekomen met een heel dubbel gevoel. De bloedtesten (die anders UZ Gent had willen doen) heb ik gekregen (jippie) en als daar niets uitkomt gaan ze verder kijken. Bloed vanmorgen geprikt en morgenmiddag een 3D echo om te zien hoe alles erbij staat. (heb al een kijkoperatie gehad maar ze willen ook de binnenkant van mijn bm checken) Over 4 weken krijgen we de uitslag. De arts vroeg zich wel af waarom we meteen op ICSI zijn gezet zonder verdere onderzoeken. Ik ben voor de MMM nl 3x zwanger geweest, echter ook alle 3 geeindigd in een mk. Hij begreep niet dat er niet eerst is gekeken naar de mk problematiek. Ok, het zaad van mijn man is niet bepaald goed maar ik ben zwanger geraakt. Dat het niet blijft zitten had toch meteen al voor alarmbellen bij artsen moeten zorgen. Daarnaast erkende hij ook dat 8 miskramen een serieus probleem is en dat ze nu onderzoeken doen en ook wel verdere opties willen overwegen maar hij geeft ook tussen de regels door aan dat hij niet weet of er iets uit het bloedonderzoek komt aangezien ik al veel onderzoeken heb gehad die ok waren en dit in diezelfde lijn ligt (meer in het kader van dingen uitsluiten dus) en dat hij niet weet of er UBERHAUPT iets gevonden kan worden. Hij denkt dat een immuunziekte heel goed in het plaatje valt maar er zijn zoveel immuunaandoeningen dat het zoeken is naar een naald in een hooiberg en klakkeloos volproppen met medicatie met alle bijwerkingen van dien doen ze liever ook niet waar ik zeker ook waardering voor kan opbrengen. Mijn lichaam moet ook nog wel wat jaartjes mee . We moeten dus realistisch blijven en ons beseffen dat er nu nieuwe hoop kan ontstaan als ze iets vinden of willen proberen maar dat het ook kan dat straks blijkt dat er geen hoop meer te creeëren IS voor ons. En dat is de bevestiging van onze angst. Ff slikken dus. Maar goed. Bloedtest gedaan, morgen echo. Over precies 4 weken de uitslagen!
Jordan: snap best dat het heel dubbel voelt, maar er is nog een kans! Hopelijk gaan de 4 wkn snel voorbij! Mijn man gaat morgen natuurlijk mee, maar hopelijk kan hij zich staande houden. Meneer kan niet zo tegen ziekenhuizen, zodra we een ziekenhuis binnen stappen wordt hij bleek en bibberig op de benen. Terwijl het voor mij heel normaal is, want ik werk in ziekenhuis. Vorig jaar had ik een HSG, vlak voor het inspuiten van de eileiders valt meneer bijna flauw . Maar elke keer gaat hij dapper mee! De laatste dagen keek hij mee met spuiten, want hij kan ook niet tegen naalden!
Pff Jordan wat verwarrend en slikken maar inderdaad meis hou je vast aan het idee dat er een kans is. Schorpioentje en WOW veel succes. Ik heb morgen eerste fm. Heb nu ongi gevoel.