Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik ga als het mee zit eerder testen! ! Dit omdat ik op testdag zelf moet werken.
    Je kan namelijk eigenlijk al 14dagen na punctie testen

Wow tanx

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Anja, zeker is die kans van slagen groter wanneer je eitjes oke zijn!! En dat je man goede zwemmers heeft is ook erg van belang. Dan maak je bij IVF of ICSI altijd een goede kans hoor, uiteindelijk gaat het toch om kwalititeit en in het medisch traject soms wel wat minder om kwantiteit hoor!! Spannend Meis he!!

WOW, aahh, vrijdag al testen dus, SPANNEND man!! Ja zou ik ook doen ja, zorgen dat je het testen al achter de rug hebt als je moeder langs komt, wel zo fijn idee he!!

Nee, niet zoveel gepland staan de komende wachtweken, denk vooral met m'n dochtertje druk bezig, want die staat nu (soms ook los) en dat levert soms harde klappen op met vallen...... heel eng echt!! Dus ben af en toe als een kip zonder kop achter haar aan het aanrennen, moet er vast echt belachelijk uitzien, haha!! Weet wel dat je niet alles kunt voorkomen hoor, maar moet ook niet te vaak vallen op een dag!!

Verder ook druk solliciteren (bedrijf is failliet gegaan al tijdje geleden), dus mochten jullie toevallig nog weten van een vacature op Communicatievlak, dan houd ik mij zeer zeker aanbevolen hoor!!

Dikke kus, Elvi

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Snip, hoe ging de punctie?

Elvi, dat klinkt inderdaad wat eng! Maar het hoort erbij, niet ;) lastig nu, je voelt de crisis overal. Als je via indeed.nl zoekt op Communicatie dan krijg je een lijst van alle vacatures online. Handig

Hier voel ik sinds gisteren duidelijk krampen en mijn borsten lijken wel een cupmaat groter, goed teken,of niet...rot de laatste wachtweek

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elvi dat leren lopen pff dat vond ik ook steeds spannend bij me zoontje toen.hihi wat is ze lekker snel zeg. Ik denk dat de wacht weken voor ons sneller over zijn omdat we al kindje hebben.

Pff stom dat solliciteren nu in de crisis maarjah je moet tegen woordig wel.

Wow vervelend al die symptomen kan twee kanten op.

Punctie was dit keer pijnlijk omdat links niet op zijn plek bleek!!
    Maar er zijn 7 geprikt en alle 7goede eicellen.

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow: ik wordt soms helemaal gek van mijn lijf! Soms denk ik, het kan toch raak kan zijn en soms ben ik er 100% zeker van dan het niet gelukt is!
    Ik ben wel vreselijk moe! Soms wat krampen, soms wat steekjes....

Snippie: jammer dat de punctie tegen viel, maar het is een mooie score, toch?
    Hoor je maandag of er bevruchtingen zijn? Spannend hoor!

6. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Dat is de onzekerheid, die hou je altijd! Het kan twee inderdaad kanten opgaan

Snip wat een mooie score! Hopelijk mooie embryo(s) maandag

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ja hoor wordt maandag gebeld.
    Weten jullie nog vanaf hoelaat?
    Moet me zoon ook nog weg brengen dus dan kan ik een beetje rekening houden met hihi.

Ben blij met de score inderdaad:)!

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Worden spannende dagen/weken voor een aantal! Duim duim

Het kan me niet snel genoeg donderdag zijn. Maandag op t werk even navragen hoe en wat ik moet doen ivm vergoedingen. Ik werk nl bij een zorgverzekeraar. Dit jaar ook maar eens kijken of m'n polis nog passend is. Ik begrijp dat er zorgverzekeraars zijn die extra ivf behandelingen vergoeden.

Vanmiddag verjaardag gehad van buurjongetje. Aantal dames met baby's... Steekt dan toch wel, ik gun een ieder zijn geluk, maar waarom is het ons nog niet gegund??

9. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snippie: wij kregen een brief mee waar alles op stond. Maar volgens mij is het tussen 930 en 1100.

Anja: kinderverjaardagen vind ik ook lastig hoor. Natuurlijk gun je het iedereen, maar zelf wil je ook zo graag! Sims denk ik ook wanneer mogen wij een keer het blijde nieuws melden!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh haha niet goed gekeken. Was nog zo van me patje haha. Sorry.

Anja ik herken het hoor. Ook al heb ik al een kindje de wens voor een tweede is netzo groot.

11. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, snippie, geef niks hoor! Ik was ook helemaal van het padje na de punctie. Ik vertelde alles dubbel en dan zei mijn man elke keer, ja maar, daar was ik bij!

Sinds vandaag heb ik steeds meer krampen :(, voelt ook als ongi krampen. Ben er steeds meer van overtuigd dat het niet gelukt is.
    Alleen mijn temp blijft voor mijn doen toch aan de hoge kant. Ik temp me niet elke dag, maar had vanmorgen rond de 38, mijn normale temp is altijd rond de 37.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen wat naar zeg van de krampen. Ik hoop dat het niets met de ongi vandoen heeft.
    Wel hoog zeg je temp. Kan door de bollen komen maar zo hoog lijkt me haast niet.

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen, Laten we hopen dat de krampen vals alarm zijn en je niet ongesteld wordt! Cross our fingers

14. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Nog niet de moed opgeven, het kunnen innestelingkrampen zijn! Het is juist goed dat je wat voelt, denk ik, er moet op dit moment ook van alles gebeuren daarbinnen ;)

Elvi, hoe was de terugplaatsing? Vandaag was het toch?

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Wow, wat lief dat je eraan denkt!! Ja was vandaag ja, ik geloof dat de kans met cryo's een stuk kleiner is dus ben er nog niet zo van overtuigd hoor maar we gaan er natuurlijk toch weer vol voor he!!
    Ik kom er gezellig bij in de wachtweken, plek zat toch? Opschuiven en inschikken, wordt een druk bankje he!!

Dikke kus voor jullie allemaal lieverds!!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nou ik duim heel hard Elvi meis.
    Hoeveel cellig was hij nu?!
    Lekker broeden meis.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sorry beetje druk gehad dus weinig meegelezen maar ben er weer:)

@Shaddixxx, was het fijn er even tussenuit te zijn geweest? Hoe gaat het nu? Ja snap je gevoel een kindje van jullie samen maar als ik lees hoe je vriend met je zoontje omgaat denk ik dat is een papa! Precies zoals jij het omschrijft. Maar daar moet je allebei ook achter staan. Mijn man zou er meer moeite mee hebben, zo zou ik ook willen adopteren (als die regels niet zo bizar waren en t niet zo duur was;)) maar mijn man wil dat niet. Wat betreft half half dat zou ik denk ik ook niet doen, je staat dan weer voor zo'n moeilijke keuze...Dikke knuffel!

@ikkuh, hoe gaat het met je zoontje is de verkoudheid alweer wat minder? En bevalt het werken weer?

@Anja1977, zoals al eerder gezegd kan je na echo's prima werken maar na een punctie moet je wel rustig aan doen. Ik heb ook een site bijgehouden van de ICSI vorig jaar. Als je die wil moet je maar even een pb sturen. Misschien heb je er wat aan.

@Bbibi, nu 14 wkn zie mn banner;) Hoe gaat het met jou?

@Elvi, je hebt met cryo's net zoveel kans als met een verse TP hoor! Ze zijn eigenlijk ook heel sterk want ze zijn eerst ingevroren en daarna weer ontdooid en het dus alsnog overleefd;) Succes met solliciteren!

@snippie, spannend vandaag het telefoontje! Oh wat was ik altijd zenuwachtig pffff. Soms werd ik om 9 uur gebeld en soms pas om 10 uur. Hoop op goed nieuws!!

@Schorpioen, hoeft niets te zeggen he ik was er ook echt van overtuigd dat ik ongesteld werd beide keren dat ik zwanger was maar nee:) Ik duim!

@wow, voor jou ook zo spannend meid!! Ik duim!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Yeeeh morgen tp!!! Van 7 de zijn er 5 ontstaan:)!

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeeeee wat een mooie score!!!

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeej, fijn Snippie, gefeliciteerd met je superscore Meis!! Spannend morgen TP zeg!! Eskimo'tje was 12-cellig nu, best goed hoor!! Jij een verse Emmy dus, wanneer is jouw officiele testdatum dan en ga je je eraan houden of misschien al eerder testen?

Snoopster, hoe voel je je nu Meis? Wanneer heb je weer een echo? En weet je dan ook gelijk wat 't is jouw(als je dat weer wilt weten tenminste)?

Dikke kus, Elvi

Deel Deze Pagina