Hmmm ik heb even mijn schema bekeken en er staat 16 dagen na punctie....ach ja, dag meer of minder maakt ook niet uit denk ik
Wow: ik heb nauwelijks krampen meer. Verder moe en snel een vol gevoel. Wel soms een raar gevoel in mijn hoofd. inderdaad een beetje zweverig en ik ben een beetje vergeetachtig.
Heey Lieffies, misschien hele suffe vraag hoor, maar als je 16dgn. na je punctie mag testen, is de punctiedag dan al dag 1 of de dag erna? Vraag me dit af ivm mijn eigen cryo TP, reken ik TP-dag al als dag 1 dan? Dikke kus, Elvi
@Elvi,ik heb altijd 14 dagen na punctie getest. Dan ben je in principe al 4 weken zwanger. Bij een cryo kan het zelfs wat eerder omdat het embryo al wat ouder is maar ik zou gewoon 14 dagen na punctie aanhouden. Tegen mij zeiden ze in het MCK bij de cryo als ik 11 dagen na tp nog noet ongesteld was ik hoop mocht hebben. Maar als je Utrogestan gebruikt kan dit ook een menstruatie tegenhouden. Straks weer hartje luisteren pffff ben weer zo bang en zenuwachtig
Heey Snip en Snoop, Thanx voor jullie antwoorden Meiden!! Ik mag twaalf dagen na TP testen en cryo was 4de dag. Dus dan kim je idd ook op die zestien ja!! Maar dag van cryo TP zelf dus niet meerekenen. Dacht dat dat wel moest, jammer want had me weer een dag gescheeld!! Dikke kus, Elvi
Lieve meiden, ik kon me vandaag niet meer inhouden, werd elke dag steeds meer zenuwachtiger en gespannen. Dit is het resultaat Bekijk bijlage 354108
Snoopy lieverd veel succes . blijft spannend he meis.duim dat het weer goed is. Elvi spannend he meis!! Schorpioen!! Ik heb een bril en slechte ogen maar ik zie hem!!!! wow hoeveel dagen na tp zit je nu?!! en is je pregnyl al uit je bloed. als je elke dag test kan je zien of hij oploopt !! Maar ziet er goed uit!!
De pregnyl moet na 14 dagen uit je lijf zijn. daar zit ik overheen. Ik kan het zelf ook bijna niet geloven.
@schorpioen, jaaaaaaaaaaaaa wauw meid je bent gewoon zwanger!! Gefeliciteerd!! Nou hier vanmorgen weer een prachtig hartje gehoord dus ben weer even opgelucht!!
Kan dit echt niet meer de pregnyl zijn? Net toch maar een clearblue test gekocht, deze geeft 1-2 wkn zwanger aan! Kan het nog steeds niet geloven!
snoopy: wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Lijkt me zo prachtig Wow: houd je het nog vol? Shadixxx: hoe gaat het met je? Snap best als dit even moeilijk voor je is... Een dikke knuffel voor jouw. Verder allemaal bedankt voor de felicitaties. het is nog echt onwerkelijk! Had het totaal niet verwacht.