Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

doortje--> bedankt voor de tips me vriend slikt zowiezo vitamines van alles en nog wat en nu ook vooral paracetamol want hij is aardig grieperig...

sammy--> jeetje balen hoor! hoop dat je volgende cryo gewoon lekker blijft zitten en je met zijn 3tjes mag trouwen zou toch mooi zijn! is wel fijn om iets leuks in het vooruitzicht te hebben he? vind ik tenminste wel vooral met slecht nieuws dan vooral denken aan de leuke momenten in het vooruitzicht...

snoopy--> spannend hoor allemaal maandag beginnen met spuiten en ik hoop natuurlijk dat het gewoon niet hoeft :)

dreamer--> is ook balen he wanneer je op zoek bent naar je ei dat ie dan maar niet komt... heb je wel vaker last van onregelmatigheid of valt dat wel mee?

hoe is het verder met jullie?
    hier gaat alles rustig zijn gangetje zorg dat ik het lekker druk heb heerlijk houd me lekker bezig maarja heb nog genoeg te doen van alles te regelen.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ikkuh: afleiding is het beste he!
    Normaal is mn cyclus wel redelijk gelijk ja (25-27-25 waren de laatste)
    Dus nu of een voor mijn doen lange cyclus of juist een cyclus van 24.
    Merk het wel.
    Maar vind het wel stressy, want wilde juist deze ronde weer vertrouwen in de ovu testen krijgen omdat we geen FM's krijgen.
    Vertrouwen is nu helemaal weg dus!

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Dreamer, ik heb ook altijd pas op dag 17 of dag 19 of zo m'n ovu, erg laat dus, maar wel een normale cycluslengte. Misschien komt 't nog? Of heb je 't inmiddels al gehad?

Sammy Meis, dat je maar gauw op roze mag Lieverd!! Wat een gedoe dan, he! Blijdschap en dan toch weer niet. Ik duim echt keihard voor je dat je in 't roze mag trouwen!!

Liefs, Elvi

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Sammy, ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn van de cryo tp meid!!!

@ikkuh1985, hier ook alles oke, hier werkt het ook het beste om het lekker druk te hebben met de nodige afleiding;)

@Dreamer, nee helaas was de pregnyl nog steeds niet leverbaar. Ik word gebeld als het er is en anders bestellen ze de otrivelle.Balen zeg dat je nog geen positieve ovutest hebt, heb je nog doorgetest inmiddels? Hopelijk duurt het niet lang meer!

Ik heb vrijdagavond voor de zekerheid nog een test gedaan, niet omdat ik me zwanger voelde maar puur om het af te sluiten zodat ik me helemaal kan richten op de ICSI-poging. Zoals verwacht was die negatief. Helaas onze laatste kans op een spontane zwangerschap:( Als het goed is word ik morgen ongesteld en zal ik dus de eerste spuit gaan zetten 's avonds. Brrr het gaat nu echt beginnen...

Even een vraagje voor wie ook met ICSI bezig is of gaat beginnen, hoeveel puregon moeten jullie spuiten? Ik moet 100 eenheden spuiten maar vraag me af of dat niet te weinig is? Ik lees overal dat de standaard namelijk 150 is?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Elvi: ik heb een LF van 12 dagen, dus ook wel een normale cycluslengte.
    Maar de afgelopen 3 rondes had ik op dag 13 mn ei al, dus dan is een posi test op dag 16 ineens best laat!

@Snoopy: toch confronterend zo'n witte test he, ook al ga je ervanuit.
    Misschien beginnen ze laag, omdat je een goede cyclus van jezelf hebt en ze anders bang zijn voor overstimulatie?
    Succes met spuiten morgen meis!
    Op naar een broertje of zusje!

@All: dag 15 savonds nog geen 2e streep te zien, dag 16 smorgens posi testen (ook digi)
    En vandaag (dag 17) mn eisprong.
    Ben blij dat ik mn LH-piek wel heb gevonden.
    Maar pff wat een gestress met die stomme testen zeg.

Nu op naar mn ongi en dus starten :D

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Dreamer, ohh super dat je je ei gevonden hebt!!:D Hopelijk wordt het wachten beloond met een mooie test over 2 weken zodat IUI niet nodig is. En anders weet je in ieder geval dat jullie erover 2 weken ook voor gaan;) Ja het blijft idd wel confronterend idd. Je hoopt toch altijd. Ik denk idd ook dat dat de reden ervan is maar heb dus ook gelezen dat halverwege de dosering verhogen bijna geen effect heeft omdat de groei vanaf het begin moet gebeuren. En ik zou het dus zonde vinden om straks de poging af te moeten breken. Thx voor het meedenken lief van je!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn man is onvruchtbaar he, dus ik hoef niet te testen ;)

Ik lees heel vaak dat ze halverwege ophogen, dus het zal toch wel werken dan lijkt me.
    Maar snap dat het je onzeker maakt.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw sorry..:( ja jullie hadden IUI met donorzaad dat is waar ook. Hoe gaat dat eigenlijk als ik vragen mag, is alles helemaal anoniem of hebben jullie straks bv dezelfde donor als bij jullie dochtertje?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    In NL is sinds 2004 de donorwet van kracht.
    Alle donoren zijn geregistreerd.
    Dit houdt in dat ons meisje met 12 jaar wat gegevens over de donor kan krijgen (als in kleur haar, opleiding, hobbies, dat soort dingen)
    Met 16 jaar kan ze de persoonsgegevens van de donor krijgen en dus eventueel de donor ontmoeten als ze dat zou willen.

Wij hebben nu weer 6 rietjes met zaad van dezelfde donor gereserveerd.
    Dus als alles goed gaat krijgt ons meisje een vol broertje of zusje.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw wat bijzonder zeg en mooi dat dit allemaal kan! Hoelang duurde het bij voordat jullie zwanger waren van de eerste? Althans ik weet dat de eerste poging gelijk raak was maar hoelang waren jullie al bezig voor je wist dat je man onvruchtbaar was? Lijkt me niet niets om te horen te krijgen..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Na bijna een jaar kwam de eerste zaadtest negatief terug.
    Voordat we zwanger waren, waren we ruim 2 jaar verder.
    In mn handtekening staat de link naar een filmpje die ik heb gemaakt erover.
    Het is idd een hele heftige tijd geweest.
    We hebben het gelukkig een goed plekje weten te geven, maar makkelijk zal het nooit worden natuurlijk.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb net je filmpje bekeken wat ontzettend mooi zeg *slik*
    Ik kan me voorstellen dat het altijd moeilijk zal blijven ondanks dat jullie het een plekje hebben kunnen geven. Maar net als de tekst in je handtekening een kindje uit liefde dat is jullie dochter. En ook al is je man genetisch niet haar papa hij is het wel voor haar juist vanwege de liefde die vele malen sterker is dan een stukje DNA:)

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Snoopy, de eerste x moeten ze een beetje gokken hoe je lichaam erop gaat reageren enzo en als je meteen te veel spuit kan je oversimulatie krijgen. De eerste keer spoot ik 75 eh maar toen groeide er niets hebben ze afgewacht enzo maar toen moest de poging afgebroken worden omdat er niets groeide. Daarna spoot ik 100 en dat ging prima maar toen had ik maar 3 folilkels.. Poging erna spoot ik 125 en toen had ik al bijna oversimulatie en had ik stuk of 25 folikels. Is dus moeilijk maar als je bij de 1e echo ziet dat het nie echt groeit moet je gewoon meteen vragen of het niet een beetje omhoog gegooit moet worden. Succes meid!

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy, dan gaan we ongeveer gelijk oplopen, denk ik!! Ik hoop morgen m'n grote ongi-doorbraak te hebben! Ik begin dat met IVF en spuit iets meer dan jij. Bij zowel IVF als bij ICSI is 100 de normale startdosis, dus dat klopt wel.

Liefs, Elvi

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Sammy,heb je met die 3 follikels toen wel een punctie en dus een TP gehad?

@Grotebabywens, en ben je idd sinds dinsdag begonnen?

Sinds maandag hier dus officieel begonnen en ik moet zeggen het valt me tot nu toe reuze mee *klopt het even af* Ik vind het geen probleem om mezelf te prikken en voel me ook totaal niet anders dan anders. Het is dat ik weet dat we met ICSI bezig zijn anders zou ik het niet zeggen. Wat natuurlijk ook wel weer een beetje twijfels met zich meebrengt want doet de Puregon wel wat die moet doen;)
    Ik heb dinsdag de eerste echo dus we zullen wel zien..

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey snoopy, ja ik heb er toen voor gekozen om toch de punctie te doen want gad geen zin om weer te wachten en het was de eerste poging en ja je hebt er in principe maar 1 nodig.. Er was er maar 1 bevrucht.. En terugplaatsing gehad ja. Helaas mislukt.

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Snoopy, haha, ik loop precies gelijk met je!!! Ik heb ook a.s. di. eerste echo en ben afgelopen ma. ook al wel begonnen. Vind de spuiten ook wel meevallen. Maar kende de Puregon al. Krijg alleen wel ontzettend hoofdpijn van de Decapept. Nu al een paar dagen op een rij. Nou ja, we hebben het er allemaal voor over en ben ook erg benieuwd wat we a.s. di. aantreffen! Snoopy, (heft theeglas) op veel eitjes voor ons!!!

Liefs, Elvi

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy Meis, hoe ging je eerste echo? Hier goede score!!!

Liefs, Elvi

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha ik wilde net een berichtje schrijven:D Hier ook!!! Het gekke was ik voel echt 0,0 en daarnaast voel ik me gewoon ook heel erg goed en heb totaal geen last van bijwerkingen (gelukkig) dus ook wel twijfels of het wel wat deed. Maar ja dus! Ik heb een aantal follikels van 17mm en 1 van 19 mm en meerdere van 11 en 14 mm. Ik moet morgen weer voor een echo en heb naar verwachting de punctie vrijdag of zaterdag! Spannend dus, heel gek ook dat er wel wat gebeurd maar ik niets voel. Ze was heel tevreden. Ik sprak nog even mn twijfels uit die ik had toen ik begon wat betreft het aantal eenheden (100) maar ze zei het is maar goed dat je niet meer bent gaan spuiten want ik reageer er heel goed op.
    En bij jou?

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Meis, wat een goede score, Toch? Super hoor Meissie!! En wat ben je dan al snel aan de beurt voor een punctie joh!! Ik heb rond de 10 grote en nog wat kleintjes waarvan het de vraag is of ze uberhaupt mee gaan doen! Ik moet do. terugkomen en dan denk ik dus za. of zo. de Punctie. Haha, spannend zeg!!! Misschien zijn we wel gelijk!! Ooooooohhhhhhhhhh, ben wel enorm zenuw. voor de Punctie hoor. Jij?

Dikke knuf, Elvi

Deel Deze Pagina