Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Negatief :( snik snik

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow: wat vreselijk balen! Een knuffel voor jouw!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ahh nee WoW ik zou op test dag nog 1keer testen of was die morgen al?!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah WoW, kwam echt lezen hoe je test was. Had zo gehoopt op goed nieuws. Wat vreselijk balen meissie. Dikke knuffel!

Nijntje, ja hoe vreselijk het ook klinkt, 1 miskraam is niet genoeg (klinkt als een spelletje, maar ze zien het pas als een probleem bij meer). Je moet er minimaal 3 gehad hebben. 1 miskraam hoeft niet per see te betekenen dat het daarna niet lukt. Hoe lang zijn jullie al bezig geweest?

Anja, tips niet echt. Misschien al je vragen opschrijven? Zorg dat je niets vergeet te vragen. Ze zijn in MCK erg duidelijk, kort maar duidelijk en dat was voor mij wel fijn. Ik wist echt wat ze gingen doen toen ik naar buiten liep.

Snippie, ja joh, die rug. Pffff... Ik lijk wel 80 af en toe hahaha. Heel irritant. Het is al een jaar en 4 maanden geleden gebeurt en nog wekelijks fysio. Maar ja, moet er mee leren leven :) Kan ik me alvast voorbereiden op bejaard zijn. Hihi. En weet je, ik heb nooit moeite gehad met mensen zwanger zien maar op den duur lukt het bij iedereen vroeg of laat en (ook al is dat niet zo) voel ik het iets is wat zo ontastbaar wordt daardoor is het pijnlijk mensen zwanger te zien. Blij voor hun, confronterend voor mij. Voel jij al dingetjes of ben je er heel relaxed onder?

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, balen van de test!

Jordan, ik heb idd wat dingen opgeschreven. Dank iig.

6. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Zaterdag is de officiële testdag maar ik denk dat dat niet meer nodig is. Mijn temp is ook gedaald, mijn borsten minder gevoelig, het is over

Je probeert je goed voor te bereiden op een teleurstelling maar dan toch, het doet zo zeer. Waarom lukt het niet? Gaat het ooit lukken? We hadden een goede embryo, waarom blijft het niet zitten? Zoveel vragen en geen antwoorden. Zoals altijd zal het wel beter gaan over een tijdje en dan gaan we weer vol goede moed door maar op dit moment gaat het even niet

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    WoW meis vind het zo naar voor je!! Toch hoop ik dat je uit eindelijk toch positief test. Hele dikke knuffel voor jouw.

8. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow: hopelijk kan je de moed nog er nog even in houden en heb je misschien zaterdag wel een positieve test.
    Ik heb zelf ook weinig sympthomen. Nauwelijks last van mijn borsten. Iedere vrouw is anders!

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow: hou moed!!!

Vanmorgen intake gehad. Goede keuze mck. Prettige sfeer en persoonlijke benadering. Vanmorgen gelijk bloedgeprikt, dag 7-14 van aankomende cyclus een echo en inleveren zaad,31e startgesprek, 4 nov voorlichtingsavond en cyclus van november starten! Echt ongelooflijk zo snel! Het hangt van de semenanalyse af of het ivf of icsi gaat worden.
    De MMM gaat nu echt beginnen!!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja wat spannend meis!! Nu hopen dat de mmm niet heel lang duurt.

11. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: spannend hoor. Dat gaat allemaal best snel hoor!

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja gaat echt snel. Zie wel op tegen het prikken, maar begreep dat er een psycholoogis die je evt kan begeleiden hierin. Ach eerst maar eens de voorlichtingsavond afwachten...Voor nu een blij gevoel!

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb 3 miskramen, maar je moet er meer dan 3 hebben volgens de site.
    Wij zijn nu 1,5 jaar bezig, waarin ik dus 3x zwanger ben geworden.
    Vandaag heb ik mijn afspraak afgezegd en ga toch volgende week toch proberen een afspraak te maken bij het lumc. Ik wil niet meer afwachten, waarom zou het de 4e keer wel ineens goed gaan.

Ik moet maar weer snel uit dit topic gaan, nu ik geen afspraak meer heb bij MCK. Bedankt voor het advies en heeeeeeel veel succes!!

14. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet hoor Nijn, je bent altijd welkom hier!! Succes Meis!!

Dikke kus, Elvi

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, lieve lieve Schat, hele dikke knuffel Meis!!

Dikke kus, Elvi

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja succes Meis, spannend hoor!!

Dikke kus, Elvi

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jor, wat kut van je rug!! Hoeveel jaar heb je daar al last van dan en kan 't ooit weg?

Dikke kus, Elvi

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jordan pfff dat is al een tijd bgeleden. Ik hoop dat je toch veel minder last zou hebben.want nu al als 80jarige leven is natuurlijk niks.

Of ik wat voel. Ben er niet heel mee bezig maar voel wel steekjes. Sinds net tepels die beginnen te branden. En zwaar ongi gevoel daar beneden. Helaas heb ik die borsten en zwaar ongi gevoel ook altijd als ik ongi moet worden. Ik ben dan ook erg blij als ik volgende week donderdag me eigen nod voorbij ben zonder bloed haha.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nijntje wat goed zeg dat je die afspraak hebt afgezegd ik denk dat als ik het zo lees je een goed besluit hebt gemaakt. Nu Hopen dat het lukt een afspraak mij lumc te maken.

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hier heel slecht gevoel. Mijn temp is gewoon zoals altijd Voor ongi.
    We gaan het dus zien.

Deel Deze Pagina