Dank jullie wel meiden!! Elvi de echo zou dan rond 11 november zijn. Anja dit was poging 1 voor een brusje!
Snap dat het onwerkelijk voelt maar je test ziet er wel heeeeel mooi uit meid!! Nu nog een mooie banner
Die banner komt er pas als ik een nog duidelijker test heb haha. En ziekenhuis testdag heb berijkt. Dat is eigenlijk het belangrijkst
Hey dames! Shaddixxx. Hoe is het met je? Wat heb je het mooi beschreven op je blog zeg en je hebt helemaal gelijk hoor zowiezo de man die je helpt met het kindje op voeden is gewoon echt de vader! Kan me voorstellen dat je nu niet zo erg de behoefte hebt om er niet verder (nog) over te schrijven is toch ook een hele stap... Maar meid je man zal wel de beste papa voor het kindje zijn en er echt van houden! Bbibi. Hoe is het met jou? Mag je ook weer bijna verder? Jordan. Hoe gaat het met jou? Nog rustig aan aan het doen? Uiteindelijk als je er weer verder voor wilt gaan heb je wel weer de volle energie ervoor. Snoopy. Wat naar dat je kleintje laatst verstoppertje speelde zeg dat was zeker even schrikken maar gelukkig hadden jullie het weer gevonden. Willen jullie uiteindelijk nu wel weten wat het word? Ik hoop dat je er snel wel echt van kan gaan genieten maar begrijp wel dat het moeilijk is. Is een kindje levensvatbaar met 25 weken? Dan hoop ik voor je dat het snel zover is misschien dat dat toch een heel klein beetje rust gaat geven, maar gelukkig heb je regelmatig een echo. Elvi. Hoe is het met jou nu? Zag dat je een nega test had balen zeg knuffel van hier uit. Snippie. Schorpioen. Gefeliciteerd meiden geniet van het grote wonder. Anja. Nog even en het is zover de tijd gaat hard akten voor jou gevoel misschien iets minder. Wow. Hoe is het met jou? Nou dames Ik had heel veel te lezen en weet niet zo goed meer wat allemaal dus hoop dat ik alles bij de goede persoon heb geschreven... Nu even heerlijk in bad dus heb even echt de tijd genomen... zit al een uur in bad om alles Door te lezen en schrijven haha dus sorry voor eventuele woord fouten maar zit via me telefoon. Hier gaat alles nog een beetje rommelig de keuken ia wel zo goed als af laatste kleine dingetjes Nog maar dat scheelt weer bijna een project. Morgenavond gaan we beginnen met de zolder beginnen met indelen voor me tante die hier nu woont en dan daarna weer lekker langzaam aan ons huisje terug krijgen. Met jaimy gaat als goed hij groeit hard in 3 maanden tijd al 12cm! Hij is nu iets langer dan gemiddeld. Hij wil heel veel zitten en het liefst nog staan dus is volop bezig met alles te ontdekken als hij alles maar kan zien. Zijn verkoudheid van 3 weken terug ong. Is helaas weer terug dus beginnen we weer van voor af aan zo zielig. Mijn nicht die probeert ook een kindje te krijgen en heeft net een 2de behandeling gehad die helaas weer mislukt is... Ik word daar zo verdrietig van een besef dan ook echt dondersgoed wat een mazzel wij hebben met onze wonder... Ik probeer nu ook weer echt alles bij te houden met lezen en vaker te reageren! Ik vroeg me eventueel af ik zit op Facebook bij een privé pagina met een aantal dames van de juli mama's en dacht misschien vinden jullie dat ook leuk om een privé pagina te maken en elkaar op die manier op de hoogte te houden? Als jullie liever hier praten is dat ook prima hoor ik probeer zowiezo weer meer te komen dan.
Snoopy en Ikkuh, het gaat wisselend. All over gaat het goed maar sommige dagen heb ik het moeilijk met de situatie. En wat ik bijvoorbeeld heel naar vind is dat ik altijd blij werd als ik een zwangere vrouw zag maar ik nu de andere kant op kijk. Niet uit jaloezie maar het is meer een soort bevestiging naar dat wat ik niet heb en misschien ook nooit hebben zal. Nou ja, jullie kennen het wel. Hahaha. Hoe gaat het met jou Snoop? En Ikkuh, lekker genieten hoor van jullie uk (die al snel groot wordt ) Hier even een update. Hebben toch weer een nieuwe wending in onze situatie. Vandaag kreeg ik de uitslag van de bloedtesten. Ik had een beetje pech want ik had een arts in opleiding die het alleen ging doen en ze deed vast haar best ze gaf al aan bijv ook weinig te weten mbt auto immuun aandoeningen. Maar goed, terug naar wat er toe doet Ze begon met het verhaal dat ik Utro mee zou krijgen en als ik een positieve test heb dan moet ik meteen beginnen met Utro en dan tot week 12. Oke, leuk, maar de uitslagen??? Nou...tegen al mijn verwachtingen (en die van de arts ook geloof ik) in, is er iets aangetroffen. Ik ben ANF positief. Dit betekend dat ik dus (toch) een auto immuun ziekte heb. Mijn lichaam stoot lichaamseigen stoffen af. Tadaaaa... Mh, als je af en toe toch niet eens lekker met die vuist op tafel ramt he. Anyhoe, ANF positief kan een indicatie zijn voor SLE. En ik dacht eigenlijk dat het heel goed zou kunnen dat ik SLE zou hebben omdat de symptomen aansluiten bij mij als persoon (niet alles, wel een aantal). Maar het kan ook lupus of een rheumafactor inhouden. Omdat dit weer een andere wending is gaan ze dit bespreken tijdens het team overleg waar alle professoren die zich met vruchtbaarheidsproblematiek en hh miskramen bezig houden aanwezig zijn en dan gaan ze kijken wat ze als vervolg aan onderzoeken gaan doen. Ik doe mee met 'data banking' (dan slaan ze gegeven van je op om in de toekomst onderzoeken op te doen) dus ik moest al 4 buizen bloed afstaan en ze hebben er 1 extra gepikt om de vervolgonderzoeken te doen. Scheelt weer. Over 2 weken word ik gebeld, dan krijg ik te horen over de onderzoeken en wanneer ik de uitslagen krijg. Ben benieuwd. Was wel blij, hoe raar het ook klinkt, dat er toch iets is aangetroffen en zeker in de richting waar ik zelf ook in denk. Toch weer een klein sprankeltje hoop aan de horizon, nu afwachten of die hoop groter gaat worden...
Kan me voorstellen dat je "blij" bent dat er wat gevonden is. Nu kunnen ze gericht gaan behandelen met hopelijk (snel) een positief resultaat!
Jordan. Wow meid toch fijn dat je dus die testen hebt gehad en er iets uitgekomen is. Je hebt natuurlijk liever niks maar na die miskramen toch wel prettig, nu dus duimen dat ze er echt wat mee kunnen en je misschien binnenkort wel blijvend zwanger bent!
Is wel een goed idee idd Ikkuh van die pag.!! Wel lekker af en toe even ontspannen tussen al het moederen door he!! Jor , wat fijn dat er iets gevonden is Meis. Dat geeft toch hoop he!! Spannend dan nu hoor!! Wie weet is dat gewoon het probleem geweest en gaat het nu allemaal goed!! Hoe gaaf zou dat zijn he!! Snoopster, alles goed met je Meissie? Dikke kus, Elvi
Jordan 'fijn' dat er iets uit is gekomen Hopelijk kunnen ze je nu verder helpen. Ikkuh vind het ook wel een goed idee.
Wat betreft FB pagina, ik vind het een goed idee. Ik heb met een aantal meiden met wie ik schrijf na ons overleden zoontje ook een geheime groep op fb. Het reageren is wel makkelijker @Jordan, ik ben "blij" om te horen dat er iets uit gekomen is! Aan de ene kant liever niets natuurlijk maar nu weet je dat het aangepakt kan worden. Wat betreft de Utro tot 12 wkn daar ben ik helemaal voor. Hier ook tot 12 wkn gebruikt. Kan me goed voorstellen dat de confrontatie met een zwangere vrouw niet fijn is nu. Ik heb dat ook een tijd gehad. @Ikkuh, een kindje is idd levensvatbaar met 25/26 wkn. We zijn er nog niet over uit of we het willen weten. Aan de ene kant wel, vind het wel leuk om een echt stoer jongenskamertje of een schattig meisjeskamertje te maken. Maar ik ben ook bang als ik hoor dat het een jongen is dat ik extra stress heb omdat ik alles ga vergelijken met de vorige keer. Ook al vind ik het allebei super leuk het maakt me echt niets uit. Daarom laten we het misschien opschrijven bij de 20 wkn echo en kijken we bij 28 wkn ofzo als we aan het kamertje gaan beginnen. Fijn dat Jaimy het zo goed doet! Wat een klap weer voor je nicht