Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hier zondag ochtend laatste bolle gehad. Ik heb er maar vertrouwen in .

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he Snip!! Hoe voel je je nu dan?

Dikke kus, Elvi

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Jordan, wow wat een uitkomst, wel fijn dat er inderdaad iets is gevonden, dan kunnen zo hopelijk gericht een oplossing gaan zoeken. Het is echt een beetje dubbel allemaal, je wilt natuurlijk dat alles goed is maar aan de andere kant is het zo frustrerend dat het telkens mis gaat en je weet niet waarom. Ik heb het idee dat er ook iets is met mijn immuunsysteem, ook al waren de onderzoeken goed, vooral nu onze ivf poging is mislukt. Ik heb er minder vertrouwen in en ik zit er ook aan te denken om uiteindelijk Gent of DD te raadplegen voor nader onderzoek. Je hoort wel vaker, ook bij jou dus nu, dat er toch iets gevonden wordt. Ik heb dus eenmaal een miskraam gehad met 5.5 weken en daarna regelmatig een positieve test rond mijn NOD en de ziekenhuizen hier rekenen dat niet als een miskraam en zien het als een mislukte poging.

Verder gaat hier zijn gangetje, ik ben weer hormoonvrij en heb m'n energie weer terug. Afwachten op gesprek met mck en wat ze zullen zeggen

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elvi ik voel me de hele dag weeïg soort misselijk. Me borsten voel ik ook.
    En verder soms ongi gevoel en buikpijn.
    Dus afwachten allemaal hihi.

8november eerste echo.

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jordan: het is fijn dat er nu toch iets gevonden is. En met de utro, ik vond het vreselijk toen ik moest stoppen, omdat je op het internet zoveel verschillende verhallen leest over hoelang je de utro moet gebruiken. Ik voelde me echt onzeker, was geneidg om het MCK te bellen. Maar ik ben alweer 2 wkn verder en het gaat nog steeds goed!

Wow: fijn dat je energie weer terug heb. Ik snap jouw onzekerheid hoor. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid met het evaluatiegesprek.

Snippie: ik had je rijtje testen gezien! mooi hoor!

Shadixxx: hoe is het met je meid?

Hier gaat alles goed. Nog steeds weinig klachten. 's morgens wat misselijk (soort van wagenziek gevoel) ik ben erg moe en sinds vannacht meer steekjes in de tepels.
    Gisterenavond is iemand van MvM langs geweest. Hun test was echt een knaller! de teststreep kwam al gelijk opzetten toen de vloeistof voorbij kwam.
    Maandag worden de bussen gebracht en dan kan ik de komende 10 wkn gaan plassen;)
    Ze vertelde ook dat ze voor 1 ampul Pregnyl ongeveer 1500 liter urine nodig hebben:$ en dat het ook 9 maanden duurt voordat de urine die krijgen tot pregnyl is verwerkt.
    Verder kregen we nog een badcape. deze nog wel opgeborgen in de kast;).

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow meis fijn zeg dat je energie weer terug is. Ben benieuwd wanneer je weer start.

Schorpioen ik herken je gevoel spannend he allemaal. Maar neem mij als voorbeeld bij me zoontje dus ook maar 15dagen bollen gebruikt. En hij is alweer bijna 3.

Wanneer heb jij je echo.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
  8. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
  9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mooie test!! Jammer dat ik niet mee mag doen

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen Snippie en Schorp, zoveel roze moet wel geluk geven voor de rest van ons hier, toch?

Dikke kus, Elvi

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi meiden, thanks voor jullie reacties :) Sorry dat ik laatste tijd weinig online ben. Probeer nog steeds niet teveel ermee bezig te zijn vandaar. Denk wel aan jullie hoor.

Ikkuh, wat erg voor je nicht. Oneerlijk he :( Wel fijn dat het met jouw uk goed gaat en dat jullie er volop van kunnen genieten!!!!

Snoopy, leuk idee FB. En ik kan me je spanning voorstellen mbt wat het is. Misschien juist goed om het dan niet te weten. Een mooie basis kamer te maken en als je er aan toe bent het wel te weten of als jullie beeb er is de kamer stoer afmaken op jongetje of meisje look!?

Snippie, zo spannend bij jou. Nog 2 weken voor de echo he. Het liefst zou je toch willen afdwingen dat ze meteen ff kijken of er überhaupt wat gaande is? :D En je testen zijn wel super! :)

Elvi, hoe gaat het met jou?

WoW, ja het is zeker dubbel. Het kan ook verdere gevolgen hebben in de toekomst en daarom ben ik extra benieuwd naar de uitslagen. Maar een positieve test betekend dat er een innestelling is geweest en dat het is afgestoten. Kan aan de embryo liggen maar ook aan je lichaam idd. Hoe vaak heb je dat gehad? Ik merk wel dat ze in NL op de hh mk'en poli toch wel meer door denken en mee denken!

Schorpien, wat een mooie mvm test. En wat super dat je mee doet. Thanks namens iedereen die het nodig heeft ;) Die Utro doorgebruiken is ook niet gebruikelijk. In LUMC hebben ze een onderzoek gedaan of het bijdraagt aan zwanger blijven maar ze hebben de resultaten niet binnen dus in het kader van baat het niet dan schaadt het niet schrijven ze het voor.

13. kimsterr17

3 aug 2012
    62
    0
    6
    Noord Holland.
    #1713 kimsterr17, 25 okt 2013
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
    hallo allemaal, ik heb de afgelopen dagen alle berichten gelezen. ik hoop dat jullie het goed vinden als ik mij bij jullie voeg. wat een lange lange weg hebben en moeten sommige meiden afleggen om hun droom werkelijkheid te laten worden, of uiteindelijk niet. ik zal me eerst voorstellen. ik ben 43, we zijn in 2009 bij mck terecht gekomen omdat ik door verklevingen geen doorgang heb vd eileiders. het werd bij ons direct ivf. de eerste poging mislukte. geen bevruchting. ook maar 1 eitje. de 2e werd icsi. 7 eitjes. 5 bevrucht. helaas kreeg ik de avond na de punctie een grote bloeding in de buik. een aangeprikte of gesprongen bloedvat. was kantje boord. ik dacht dat de pijn erbij hoorde. is weer goed gekomen na een maand of drie. van de 5 eitjes 3 cryo's. geen enkele goed ontdooid. de laatste punctie jan 2011, na icsi 4 embryo's. 1 tp en 3 in de vriezer. ZWANGER na verse tp waar onze dochter 16 oktober 2011 uit is geboren. nu afgelopen cyclus 1 cryo tp gehad. 2e cryo heeft ontdooien niet geredt. helaas mislukt. deze cyclus dus onze allerlaatste kans op een brusje. een hele kleine kans. nog 1 cryo en maar 50/50 kans op goed ontdooien. 3 nov 1e fm. ik zou het fijn vinden om deze laatste poging met jullie te delen.

Gr, kim

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoi Kim, welkom. Tuurlijk mag je meekletsen. Gezellig! :) Je hebt aardig wat achter de rug ook. Oeh en die bloeding, dat is mijn worst nightmare na een punctie. Stom om daar over na te denken maar ben altijd bang dat ze iets raken wat ze niet horen te raken ;) Spannend, nu je laatste poging. Als ik het goed begrijp heb je nog wel 1 cryo maar ben je ook bezig met een nieuwe poging toch?

15. kimsterr17

3 aug 2012
    62
    0
    6
    Noord Holland.
    #1715 kimsterr17, 25 okt 2013
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
    hoi, dit is mijn laatste kans. ik ben 43 en dan mag je niets meer.

Jordan, bij jouw geschiedenis vergeleken heb ik een "rustige"weg gehad. meis, al die miskramen!!. ik ben zo benieuwd of het lukt via het lumc. ik duim voor je.
    xx

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Kimster, heeeeeeel veel succes deze weken!! Wat een heftige weg en wat een eng moment nu dan!! Overwegen jullie nog buitenland?

Liefs, Elvi

17. kimsterr17

3 aug 2012
    62
    0
    6
    Noord Holland.
    Hoi Elvi,

nee, hierna is het voor ons over en uit. de risico's worden te groot. als deze niet lukt dan moet ik voor altijd afscheid nemen van de hoop op een tweede wondertje.
    xx, kim

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kim, ik hoop ook dat LUMC een positief einde gaat geven maar voor jou, de gedachte dat dit je laatste kans is en dan je dan je wens op moet geven... Ik vind het nogal wat hoor. Ik ga gewoon KEIhard duimen voor je :D Welke medicijnen gebruik je nu?

19. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Welkom kim, spannend hoor de laatste poging, ik hoop op op een tweede wondertje :)

Snippie en schorpioen, mooie testen en mooie banners! Als ik zwanger word dan wil ik ook graag meedoen met mvm

Jordan, ik heb denk ik 7 of 8 keer een positieve test gehad de afgelopen jaren. Wij hebben een second opinion gehad bij de VU vanwege deze vroege miskramen maar zei zeiden dat er uit de testen niets uitkwam, alles was in orde. Ondanks dat, toch moeilijk om vertrouwen te hebben, ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik dacht dat ivf wel eens de oplossing zou kunnen zijn maar ja helaas, we zitten nog steeds in de mmm...

20. kimsterr17

3 aug 2012
    62
    0
    6
    Noord Holland.
    Jordan, hoe moeilijk ook, je moet relativeren. er komt een moment dat het gewoon niet meer kan. voor "gezonde" vrouwen geeft moeder natuur het aan. voor ons de wetgeving. jullie zijn nog jong vergeleken met mij. ik zou dan ook nog tot het gaatje gaan. je groeit naar dat moment toe, en voor iedereen ligt dat moment ergens anders. wil niet zeggen dat het gemakkelijker is.😥

ik krijg altijd pregnyl voor eisprong en ik gebruik utro vanaf 2 dagen na pregnyl.
    xx Kim.

Deel Deze Pagina