Anja: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk geef het wat duidelijkheid. Hoeveel moet je straks gaan spuiten? Hier een beetje een off. dag. Moe, last van maagzuur. Had 5 dagen gewerkt nu 1 dag vrij en dan morgen weer werken. Gelukkig het weekend weer vrij. En dan op naar woensdag!
Bijna je eerste echo, wat spannend!!! Lekker bijkomen, lijkt me ook geen pretje al die klachten (alhoewel ik een moord zijn plegen om het überhaupt te mogen voelen ) Voor het stimuleren moet ik 225 puregon gaan spuiten.
Hmm. dr. H ken ik persoonlijk niet, ik heb altijd dr. P, superlieve en vlotte vrouw!! Lekker snel en to the point, hou ik persoonlijk wel van hoor!! Anja, wordt steeds spannender ook wel, toch? Dikke kus, Elvi
Schorpje 7 weken alweer man, hoe hard gaat dat hey!! Of kruipt de tijd voor jou voorbij? Dikke kus, Elvi
Aan de ene kant gaat de tijd wel hard, maar aan de andere kant ook weer langzaam. Kijk best naar de eerste echo uit, maar vind het ook erg spannend.
Elvi, klopt, het wordt inderdaad steeds spannender! Schorpioen, logisch dat je het spannend vindt, maar lijkt me zo bijzonder, de eerste echo! Aftellen!
anja, toch wel goed nieuws. isci is prima. weet je in ieder geval dat er een bevruchting tot stand komt. hebben wij ook gehad. spannend hoor. op naar de prikintruktie!!! schorpioen, zo spannend, de eerste echo. het hartje horen en dan even diep inademen van opluchting. Elvi, vlgs mij zijn ze allemaal wel ok. ik heb ook een keer een man gehad. weet zijn naam niet meer. maar wat een lol met hem. dat is ook wel fijn, om ook eens flink te lachen😜, in spannende tijden. hier vandaag al een positieve ovu test. dat betekend dat als de echo zondag goed is mijnallerlaatste cryo wordt ontdooid en dan krijg ik dinsdag as het verlossende of vernietigende telefoontje. pffff ik wordt er gewoon emo van. ik ga mar even exp.robinson kijken ter afleiding. xxx
Hoi Kim, Waarvoor gebruik je de ovu test in dit traject? ( sorry, ben nog een leek) De komende dagen worden voor jou ook mega spannend!!! Enne expeditie Robinson staat hier ook aan! 😄
anja, ff reclame bij exp.robinson hihi. ovu testen gebruik je bij cryo terugplaatsingen. dan weten ze wanneer ze te ontdooien en teruplaatsen. vraggn staat vrij, en domme vragen bestaan niet.
Gebruik je dan geen hormonen?( die regelen toch je eisprong en is een ovutest overbodig) En Jan eruit, geza mag de volgende zijn! En de reactie van Kees, geweldig!!! Paulien krijgt t zwaar....
pregnyl krijg je als op de follikel meting echo te zien is dat het follikel ong. 19 mm is. dan weten ze precies wanneer de eisprong is nl 36-40 uur na de prik. maar als je de eisprong " vangt" via ovu testen, dan scheelt het weer hormonen spuiten. ik gebruik dan nog wel utrogestan vanaf 2 dagen na de eisprong. GEWELDIG he exp.robinson. heerlijk vermaak. even niet aan baby's en prikken denken( een beetje dan). paulien redt het wel denk ik. ik hoop ook geza eruit.
Dacht dat je bij een TP van een cryo ook hormonen moet gebruiken. Scheelt weer 😃dank voor je antwoord
Heey Anja, sommigen moeten dat wel bij cryo, ik moet dan bijv. utrogestan, maar velen hoeven helemaal niets!! Dikke kus, Elvi
Anja, weet je allemaal al wat jij moet slikken/spuiten/nemen? Spannend he, de tijd gaat nu snel Meis!! Dikke kus, Elvi
De decapeptyl zorgt ervoor dat je cyclus wordt platgelegd . De utro hoeft volgens mij niet in de koelkast.
Klopt, en utro ligt buiten de koelkast idd. En een heeeeeele mooie bak voor de naalden... In ander forum gelezen dat de punctie weer drama was omdat t roesje niet werkte. Maar wij krijgen toch ook morfine? Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik vond de verdoving heerlijk. Ik voelde het zo inwerken. Je krijgt een kort en snelwerkende morfine, via een infuusje. Van de punctie zelf heb ik weinig gevoeld ( maar dat is bij iedereen anders). De plaatselijke verdoving vond ik ook wel meevallen. En die naalden. Een hoop hè. Ik weet dat de menopur verpakking veranderd is. Voorheen zat er een zakje met naalden en spuitjes er bij Maar bij de laatste 2 dozen kreeg ik de naalden en spuitjes apart. Ik spoot ook 225 eh, dus elke keer 3 ampullen oplossen.
Dinsdag krijg ik meer uitleg ed gelukkig dat er een goede verdoving is, als je hoort dat sommige alleen paracetamol krijgen... Heb in t afgelopen jaar heb ik elke maand gebeden dat m'n ms weg zou blijven, maar nu kijk ik er zo naar uit!