Eerste spuit is gezet!! Ging super goed. Was toch wel nerveus dus na het prikken een ontlading van de spanning. Stom hè? Maar ben toch wel trots dat ik t zelf heb gedaan terwijl ik echt geen fan ben van naalden! Donderdag de puregon erbij
Helemáál niet stom Anja! Goed gedaan meid! Ik ben ook geen held met naalden en had ook die ontlading maar vergeet vooral niet om ook trots op jezelf te zijn want hey, je hebt mooi wel ff jezelf een injectie geven. Dat is toch een top overwinning. Op naar morgen!
Jordan: wow een tp gehad, ga heel hard voor je duimen! Anja: de eerste spuit gezet! fijn dat het meeviel! Met koelelementen moet je inderdaad uitkijken ivm bevriezingen. Wij gingen in september een paar dagen weg en hadden toen ook geen koelkast. Er is toen overleg geweest met de apotheker. Opzich was het geen probleem dat de decapeptyl 3 dagen uit de koelkast was. Ik spuitte zelf Menopur en die hoefde toen niet in de koelkast bewaard worden. Ik weet niet hoelang de Puregon uit de koelkast mag.
Ik voel me nog steeds goed, op vermoeidheid na. En dat maakt me ook weer onzeker. Maar mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschappen weinig klachten gehad, alleen hoge bloeddruk. Dinsdag naar de verloskundige en dan hopelijk snel weer een echo.
Schorpioen, kan me voorstellen dat je onzeker bent, hopelijk krijg je snel t vertrouwen en ga je optimaal genieten!! T voelt ook echt Bijzonder om eindelijk echt te gaan starten! En ook wel trots dat t spuiten goed ging. ( ik moet liggend geprikt worden voor bloedprikken omdat ik anders flauwval) zie er niet meer tegen op!
Thanx Anja, Jor en Kimsterr!! Pfffffffffff, ik voel me een partijtje onzeker daar word je eng van zeg!! De ene keer voel ik echt alles hoor, van pijnlijke boobies tot buikkrampen tot misselijkheid en duizelig, etc. En dan nu ineens weer eventjes helemaal niets.........Met geschiedenis van vroege miskramen ben ik er steeds zo bang voor Meiden......pfffff, echt eng hoor!! Jor.........Konden we de weken maar vast vooruit duwen he Meis!! Zet 'em op hoor Lieverd!! Anja, wat goed dat 't spuiten lukt!! Knap hoor!! Je doet het toch maar gewoon he!! Dikke kus, Elvi
Wanneer heb je een afspraak voor een echo? Spannend hoor!! Mini Elvi blijf plakken!!! Wanneer hadden jullie voor t eerst last van bijwerkingen van de decapeptyl?
Jordan ik ga hard voor je duimen! Anja, je mag ook trots zijn, het is niet niks al die spuitjes ik ben ondertussen zo getraind dat het voor mij niet meer pijnlijk is en je ziet bijna niets op mijn buik, haha dus ben ook trots Schorpioen, fijn zeg dat je niet zoveel kwaaltjes hebt, snap dat het onzeker kan zijn maar je moet gewoon lekker genieten joh Mijn buik is gevoelig, ben benieuwd hoeveel follikels ze morgen gaan tellen....
Elvi: die onzekerheid is heel herkenbaar! Wordt soms echt een beetje moedeloos van mezelf. Ik heb de laatste weken ook veel late diensten dus overdag vaak alleen thuis. Probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden. Als mijn man thuis is ben ik er toch minder mee bezig. Wow: spannend hoor de eerste echo. Ik moet zeggen dat ik toen snel wat blauwe plekken had, had ook 2 keer in een bloedvaatje geprikt. Anja: hoe gaat het? Jordan: en hoe gaat het met jouw?
Anja, moet nog ingepland!! Bij jou ook spannende fase nu, he!! Schorpje, idd ja, met 1 goede en een aantal nare ervaringen heb ik graag nu weer een goede hoor!! Dikke kus, Elvi
Schorpioen, rot he die onzekerheid. Maar je hóeft geen kwaaltjes te hebben en zolang je geen bloed verliest... Maar ja, als die onzekerheid er zit. En ik kan er over meepraten hihi. Anja, ik had de eerste keer vrij snel last van de Deca, echt overgangsverschijnselen. De 2e x ging daar en tegen erg goed. Ik reageer overigens altijd heavy op hormonen, nu ik bezig ben met Utro heb ik weer stemmingswisselingen waar je U tegen zegt en dan met name richting boos worden WoW, thanks meissie. En ik duim morgen voor jou, voor een TOP score. Zet 'm op en veel succes morgen!! Elvi, dank je wel en dat vooruit duwen zou prettig zijn maar ik moet zeggen, ik kan het weer redelijk los laten. Denk ook omdat ik nergens op reken en voor jou, die onzekerheid met de achtergrond die je hebt. Ik ken je gevoel helaas maar al te goed. Maar ik hoop zo hard voor je dat deze ukkie ook bij je blijft zitten. Het is je zo gegund. Dikke knuffie! Ik was gister moe, koud, bluh dussss ik ging 21:15 naar bed om te slapen. Werd ik wakker om 23:30. Ik dacht, mooi niet, omdraaien, doorslapen. 23:45, 0:15, 0:30, grrrrr oke, dan maar plassen. Terug in bed...KLAARwakker. Dus we hebben tv gekeken. 2:15 sliep ik pas weer hahaha. Dus nu alsnog gaar.
Even dikke knuffel voot iedereen! ! Mijn energie niveau is beneden nul!! En moet zo werken. Sorry als ik dus niet veel reageer.
Vanavond de puregon erbij. Vandaag weer wat last van hoofdpijn en moe! Zat de hele middag te gapen... Vanavond naar m'n familie ( Veluwe) morgen begrafenis van m'n oma... Zal mij benieuwen hoe m'n hormonen daar op reageren! Spuiten gaat prima, vanavond voor t eerst met de pen. Liefs aan iedereen! Sorry ff een ego berichtje zonder op iemand te reageren
Anja: sterkte vandaag. Wow: hopelijk straks een goede fm! Jordan: zit hier heel hard te duimen! Elvi: al een afspraak voor de echo gemaakt? Shadixxx: ik heb je blog gelezen. Jullie hebben weer een stap gezet. Je schrijft ook erg mooi Hier gaat het weer wat beter. Ben wat rustiger geworden. Komende nacht werken, maar als het goed is, is het voorlopig mijn laatste nachtdienst.
Schorpioen, thanks! En wat fijn dat je wat kalmer bent. De afleiding helpt je dus wel? Rustig aan met jezelf en mini-you, alles komt vast goed. Dikke knuf! Elvi, ja ik voel me goed op buikpijn en hevige misselijkheid na. Ik ben tot nu toe altijd al misselijk na een innestelling maar nu is het echt vrij heavy. Dus of ik ben toevallig beetje ziekies (hoewel ik nooit buikpijn/misselijk ziek ben) of mini is weer ingenesteld. Over een week en een dag weten we meer. Ik wacht het maar rustig af. Tijd gaat snel genoeg. Hoe voel jij je?
Spannend Jordan! Ik hoop echt dat het van een innesteling is Schorp, je bent al 9 weken, de tijd gaat echt zo snel! Lekker hoor laatste nachtdienst, ,ijkt me erg zwaar Anja, gecondoleerd en sterkte vandaag meis Vanochtend fm gehad en dinsdag is de punctie al ingepland. Ze telden volgens mij 10 follikels waarvan 7 grote en 3 kleintjes. Ze verwachten dat er 7 follikels goed zullen zijn voor de punctie. Jeetje wat gaat dat superhard altijd bij mij, ik had verwacht dat er dit keer meerdere zullen zijn maar zelfs met deze dosis zijn de aantallen ongeveer hetzelfde. Vorige keer maar 2 goede eitjes geprikt uit 7 follikels, hopelijk dit keer wat meer. Endometrium was 11 mm
WoW, spannend, de 19e je punctie. De 17e dus Pregnyl? En het aantal klinkt mooi, nu hopen dat de inhoud net zo mooi blijkt Ik duim voor je! En 2 dagen nog Puregon geeft ook nog een extra boost he!!!