wow: dat gaat zeker snel bij jouw! spuit je nu Menopur of Puregon? Dinsdag al de punctie! Hopelijk dan een mooie score! En die nachtdiensten. Ik heb het geluk dat ik sinds augustus eigenlijk geen nachtdienst meer gedraaid heb. Heb gewoon een aantal hele lieve collega's die mijn diensten overname. de nachten kwamen mij steeds niet echt uit (aanleggen tuin, naar het MCK en toen de prille zwangerschap) Deze laatste kon ik echt niet ruilen, maar 1 nachtje is wel te doen. In december had ik ook nog 4 nachten, maar omdat die na de 12 wkn vielen werden die eraf gehaald.
Heey Schorp, ma. maak ik afspraak met zh, spannend hoor!! Wel zwaar Meis zo die nachtdiensten in je prille zwangerschap Meis of lukt dat wel? Jor, wie weet Meis, wat spannend he!! Jazeker enorm misselijk ook hier, ook buikpijn en zo dus allemaal fijne tekenen gelukkig hoor!! Wow, jij gaat hard man!! Even een weekendje ertussen en dan straks hoopa, punctie en tp en ........ zet 'em op Meis!! Dikke kus, Elvi
We gaan wel zien hoe we de nacht door komen. Maar het is gelukkig maar 1 nachtje. Als het druk is gaat de nacht meestal wel snel om.
Vandaag en morgen nog Menopur spuiten en dan zondag de pregnyl. Dinsdagochtend punctie om 08:30. Het lijkt nog maar pas geleden dat we de eerste keer punctie hadden, gek dat het nu weer gaat gebeuren. Ik hoop inderdaad op een beter aantal, en dat we er cryos aan over houden. Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar ik schat onze kansen niet zo hoog in na de mislukte tp en teleurstelling...
Wow duim hard voor je meis!! Jordan hoe is het met jouw meis ? Elvi en met jouw meis is het al geland? en heb je al gebeld voor een echo? Shaddixx meis ik ga even je blog bijlezen Hier vanmorgen weer heerlijk boven de wc gehangen!!
Wow, spannend dinsdag punctie! Hopelijk valt t mee en dan op naar de tp! Jordan, aaaaaaaAh mega spannend!! Dit lijkt me het meest spannende moment van t traject! Ik ben gisteren gestart met de puregon, prikpen is mega handig! Ben niet meer nerveus voor t prikken. Leuk die gaatjes in je buik. Ik las dat t verstNdig is om eerst t plekje waar je gaat prikken ontsmet met alcohol. Vandaag gekocht, doen jullie dat ook? Vandaag dus begrafenis van m'n oma. Verdrietigd dag. Merk wel dat m'n emoties heftig zijn. Net reageerde ik heel fel op m'n man en toen hij daar wat van zei begon ik te huilen(???) Hmmz hormonen... Hoofdpijn is wel minder... Welke klachten hebben jullie?
Hihi, is het ook wel Anja, al lukt het mij inmiddels al best aardig alles lekker te negeren. Ik wacht rustig af. Voel wel dingen maar denk er maar niet teveel over na Maar meid, jij bent ook met een spannend traject bezig. Fm, punctie, bevruchting?, cryo's? enz enz. En zo stoer dat je al helemaal je prikangst hebt overwonnen. Mag je flink trots op zijn. Top. Ik moet iedere keer opnieuw weer helemaal wennen. Ik ontsmet eigenlijk nooit en voor mensen die echt heel lang moeten prikken wordt het afgeraden, alcohol, het irriteert toch je huid, maar met ivf kan het wel als het fijner vindt, het hoeft zeker niet in ieder geval Snippie, het gaat goed. Niet negeerbare misselijkheid, steeds als ik wat eet zakt het weg. Ik heb dit altijd na innestelling, nu wel heftig, maar het kan ook van de Utro komen. Oh WoW, sorry, zat met Puregon in mijn hoofd omdat Anja die nu spuit. Laatste poging deed ik ook Menopur. Bij de laatste echo had ik er 6 dus moest nog 1 x spuiten en dan de avond erop Pregnyl. Bij punctie waren het er veel meer geworden nog. Ze haalden er 11 uit! Ik duim voor je. Gezien mijn onvoorspelbare schema's wens ik je alvast succes voor dinsdag Elvi, klinkt goed meissie. Dat je maar tot 9 maanden van alles mag voelen Schorpioen, sterkte nog vannacht. Ik ga uit eten haha, wish me luck
Anja, ik ontsmette het zeker wel altijd hoor!! Je hele lichaam zit vol met bacterien maar goed het kan vast ook zonder hoor!! Heey Jor, oooooohh Meis wat spannend he!! Dikke kus, Elvi
Wow Anja, jij vliegt echt! Wat spannend.. Heel veel succes dinsdag! Jordan, hoe voel je je? Bekende wachtweek-verschijnselen?
Laatste nachtje zit er bijna op! Ben blij dat dit de eerste en enige nacht in zwangere toestand was. Was bij vlagen misselijk en heb nauwelijks gegeten en ik had het zwaar! Gelukkig kan ik over 1,5 mijn bedje in.
Maandag over een week pas hoor, Elvi Schorpioen, fijn dat je de nacht door bent gekomen. Lijkt me sowieso erg zwaar, maar zwanger helemaal.. Welterusten!
Oh ja....pffff tijd gaat snel maar niet zo snel he, sorry Shaddixxx!! Hoe voel je je verder Meis? Dikke kus, Elvi
Wel redelijk. Beetje een klot/edag vandaag Vanmorgen nog overleg gehad met de assistente in DD. Ze wilde maandag terugkomen op mijn vraag over op dag 3 of 5 beginnen, maar vandaag ís dag 3, dus als ik op dag 3 ook moest beginnen, moest ik dat vandaag wel weten. Onze arts was er niet, dus heeft ze overlegd met een andere arts. Die heeft ons dossier bekeken en vond het inderdaad handiger om vandaag te starten. De eerste spuit zit er dus weer in.. Hoe is het met jou?
@Anja, fijn dat het prikken zo goed gaat en daar mag je zkr trots op zijn! Hier nooit ontsmet trouwens. @Elvi, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent ik hoop op een hele mooie echo over een tijdje. Hoe gaat het met je dochter? @Schorpioen, gelukkig je laatste nachtdienst gehad, 9 weken alweer wat ga je snel! @Jordan, wat spannend zeg meid! Ik ga voor je duimen! @wow, zo dat schiet op dinsdag al de punctie! Wat een mooi aantal, hopelijk ook allemaal bruikbaar! Ben je zenuwachtig voor de punctie? @shaddixxx, ook weer van start dus. Hoe sta je er nu in? Welke medicatie heb je bij IUI?
Thanx Snoop!! Dochtertje gaat goed gelukkig hoor!! Ja het is en blijft extreem spannend hoor!! Jij lekker naar de intocht geweest met jou inmiddels alweer grote Meis!! Gezellig hoor!! Nu spannende weken ook voor jou he!! Wanneer echo? Dikke kus, Elvi
Herkennen jullie het volgende: Sinds vanmorgen constante druk/krampjes in m'n baarmoeder/onderbuik. Ook druppel lichtbruin verlies. Ik denk dan gelijk aan de puregon, nu 3x gespoten. En ik dacht nog wel, ik ga een icsi traject in, dus alles wordt overgenomen door de hormonen en hoef ik me niet meer druk te maken over elke krampje en dingetje, zoals ik voorheen deed. Nou niet dus )) X
@Elvi, het zijn idd spannende weken nu. Dinsdag hebben we de 20 wkn echo en dat vind ik sowieso al eng. Maar de weken erna ook we komen steeds dochterbij de periode dat het vorige keer ineens voorbij was Gelukkig is dit kindje een lekker drukteschoppertje dat is wel fijn @Anja, hmm geen idee eigenlijk. Ik heb zelf weinig bijwerkingen van de hormonen gehad hooguit wat hoofdpijn. Maar de krampjes zouden kunnen komen van de Puregon idd je bent nu toch aan het stimuleren. Hopelijk groeien er mooie follikels!