Dank voor je reactie. Voor jou ook een spannende tijd, hopelijk kon je straks gaan genieten. Gun het je enorm
Shadixx weer van start zo te horen !! Spannend. Anja kan inderdaad van de puregon komen maar ik heb het het niet gehad. Snoopie meis wat spannend zeg!! Gelukkig is deze kleine lekker druk. Schorpioen wat fijn dat je de nacht dienst er op hebt zitten.
Jij morgen ook weer een echo Snippie? Leuk en spannend!! Ik heb toch t mck nog even gebeld, kreeg naast krampjes in m'n buik ook pijn in m'n rug. Volgens hen kon t geen kwaad, doorgaan met de medicatie en als t erger word dan moet ik bellen. Geeft me toch een gerust gevoel en mag van mezelf niet zoveel meer Google. En horror scenario's lezen Voel me gewoon niet lekker en nu even m'n bed in, ontspannen...
Jordan. Spannend meid hopen dat dit een echte plakker blijft. Gebruik je nu ook iets erbij waarmee ze nu een miskraam misschien kunnen voorkomen? Elvi. Wat super! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je je goed voelt? Geniet er lekker van en de onzekerheid ach ik deel dat het voor iedereen hier altijd onzeker zal blijven. Snoopy. Spannend dinsdag maar zal vast helemaal goed komen! Anja. Zeker niet meer te veel Google haha dat lees je toch bijna alleen negatieve dingen bereik je niks mee lekker positief blijven zal vast helemaal goed komen. Snippie. Hoe is het met je? Voel je je goed? Shaddixxx. Spannend meid ook weer een spannende tijd tegemoet! Wow. Spannend dinsdag maar wel leuk weer wat stappen verder zetten. Vooralsnog Ik iemand vergeet... me hoofd is Nog steeds af en toe een vergiet, Maar hoe is het verder met iedereen? Hier gaat alles nog zijn gangetje morgen weer naar het cb dan is jaimy alweer 4 maanden de tijd vliegt zo hard voorbij. Vandaag alvast een kerst cadeau gekocht Ik kon niet wachten haha en dan nu geduldig wachten tot kerst... Ik vind zoveel leuk om te kopen voor hem maarja moet ook opletten dat hij niet TE verwend word Verder gaat met mij ook alles zijn gangetje alleen veel op tijd naar bed ben elke keer heel moe maarja zal ook wel de tijd van het jaar zijn weer... Ach ja en zo gaan we gewoon lekker Door
Morning meiden, wat hebben jullie veel gekletst! Shaddixxx, zet 'm op deze nieuwe ronde!!! Ikkuh, 4 maanden!? WOW, time flies. En leuk joh, met kerst, moet kunnen Ik gebruik nu Utrogestan om te zorgen dat mijn bm-slijmvlies dik blijft. Bij blijvende zwangerschap moet ik het gebruiken t/m week 12! Als die niet werkt moet ik Heparine (bloedverdunner) spuiten en bij blijvende zwangerschap dan tot het einde vd zwangerschap. Ik hoop dus extra hard dat de Utro werkt. Ik probeer kwaaltjes altijd te negeren maar sommige kun je niet onderuit. Misselijk en heftige hoofdpijn is 1, maar ik ben zo afschuwelijk moe. En dat is afschuwelijk een groot understatement. Zaterdagavond was de trap oplopen al teveel gevraagd en gister waren we naar Den Bosch, om 15:00 uur stortte ik weer helemaal in. Ik slaap genoeg dus dat is het niet. Dat belooft nog wat voor komende werkweek hahahaha. KLAAG! Maar goed, verder alles goed hoor hahaha (oh ja, dankzij de Utro stemmingswisselingen! Arme man van mij ).
@Jordan; Ik hoop zo dat het bij jou nu eindelijk eens blijvend raak is meissie! Jullie hebben inmiddels meer dan genoeg doorstaan, daar is het nu wel tijd voor! @Ikkuh; Jeetje, de tijd vliegt he? Het is ook zo'n lekker mannetje! @Snippie; Heel veel succes met je echo vandaag! Hoe is het nu met het bloedverlies? Wel fijn dat je vandaag weer een echo krijgt, toch? @Anja; Het komt vast goed! Wanneer moest jij ook alweer? @Snoop; Kan me heel goed voorstellen dat het slopend is. Het lijkt me ook zo onvoorstelbaar moeilijk.. Natuurlijk ben je blij met al die schopjes, maar het lijkt me ook niet meer dan logisch dat je ook nog regelmatig terugdenkt aan hoe alles bij R.* verliep. Knuffel! Ik sta er op zich wel redelijk in, inmiddels. Ik hoop echt dat de Menopur direct aanslaat en dat ik niet weer tig weken aan het spuiten ben voor 1 follikeltje. Waar ik me momenteel het meeste zorgen om maak, is dat zaterdag is gebleken dat er nog geen donor is uitgekozen. Ze zouden er meteen achteraan gaan en ik denk niet dat ze me zouden laten beginnen met spuiten, als ze dachten dat het niet op tijd geregeld kon worden, maar ik word er vreselijk nerveus van..
Shaddixxx, ik snap je zenuwen wel hoor. Je mag er van uitgaan dat het goed gaat inderdaad maar aan de andere kant geeft het gewoon rust als je weet dat het geregeld is i.p.v. dat er nog losse eindjes zijn. Hopelijk snel bericht dat de donor geregeld is. Kun je bij een donor trouwens aan geven wat voor eigenschappen enzo je graag zou willen dat iemand heeft of wijzen zij er 1 toe zonder inspraak? En dank je wel voor je lieve woorden. Ben het nog steeds beu hoor ook hihi maar vreemd genoeg heb ik er dit x een goed gevoel over en dat had ik eerder nooit. Nu hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat!
Ze hebben een lijst ingevuld met allebei onze uiterlijke kenmerken en bloedgroep e.d. Daarnaast moesten we een paar foto's doormailen en daarbij mochten we aangeven welke eigenschappen mijn vriend heeft, daar proberen ze dan rekening mee te houden. Ik vraag me alleen af tot in hoeverre het invloed heeft, in mijn ogen krijg je toch het meeste mee van je opvoeding, niet van je DNA. Ik schreef het gister al in een ander topic; onze zoon is ook verwekt door een kl/ootzak, maar dat is ook een schatje Superfijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Ik hoop echt dat straks blijkt dat je nét dat extra steuntje van de medicatie nodig had en dat dit jouw wondermiddel blijkt te zijn!
Ja echt wel! Opvoeding maakt bergen verschil daar heb je echt gelijk in. Maar het is wel leuk als het wat van jullie weg heeft, zeg maar (sjesus wat klinkt dat plastisch he, maar je begrijpt me wel he ) Maar kun je niet bellen met de vraag wanneer ze het geregeld hebben? En het zou me niet verbazen als de Utro al helpt. Ik mei heb ik de 6,5 week gehaald en bij 5 weken was mijn bm slijmvlies 5 mm. Vond ik echt schokkend dun. Dus wie weet
Haha, ja stom he. Ergens lijkt het ook ZO belangrijk, die andere helft DNA wat ons hopelijk-toekomstige kindje krijgt, maar aan de andere kant stelt het weinig voor.. We hebben opgeschreven dat m'n vriend veel humor heeft, spontaan en zorgzaam is, meerdere talen spreekt en dat we allebei heel veel van muziek houden. Maar goed, een kind met een wiskundeknobbel in plaats van een talenknobbel, mag ook hoor! Da's inderdaad wel erg dun ja.. Oh, ik hoop het zo! Ga je de 23e testen, of al eerder?
Shaddixx wat spannend allemaal meis! ! En wel bijzonder he hoe ze dat zo nauwkeurig mogelijk willen doen zodat het toch op jullie lijkt . En wat je zegt opvoeding zegt ook heel veel!! Jordan wat spannend zeg!! En 5mm is inderdaad wel heel dun bij 5weken.
Wat komt er veel kijken bij een donor, echt heel nauwkeurig! Hopelijk hoor je snel meer en geeft dit je rust. Jordan, de 23e komt heeeeeel dichtbij! Ik voel me vandaag wel beter, vanmorgen op werk wel wat opstartproblemen druk in onderbuik blijft, gisteren links en nu rechts. Er gebeurd iig van alles. Woensdag echo, toch spannend. Ik hoop dat t aanslaat...
@Jordan, jeetje wat spannend meid de 23e komt erg dichtbij nu! Hoop zo dat de Utro is wat je nodig hebt! @Shaddixxx, wat komt er idd een hoop bij kijken. Ik ben ook van mening dat opvoeding het meeste doet. Ik hoop dat de Menopur goed aanslaat! @Anja, ben erg benieuwd woensdag! Brrrr mrg 20 weken echo ben zooooo zenuwachtig.
Wow: succes vandaag. Hopelijk wordt het een mooie oogst! Snoopy: succes vandaag! Erg hè die zenuwen. Jordan: het wachten is echt vreselijk. Nog een paar dagen meis! Anja: bijna de eerste fm, spannend hoor! Zwaai even naar de andere. Hier gaat het nog steeds goed, weinig kwaaltjes. Vanmiddag naar de verloskundige voor een intake. Ben erg benieuwd. Hopelijk mag ik dan snel voor een echo.
Shaddixxx en Anja, succes met de fm! Snoopy, succes meid vandaag, je mag je wondertje weer lekker zien Jordan, ik hoop echt op goed nieuws en dat de utro voor je gaat werken Schorpioen, spannend ook voor jou, misschien gaan ze wel gelijk een echo maken vandaag? Punctie is goed verlopen, dit keer was het wat pijnlijker maar dat komt door de arts, ze was echt een het duwen en prikken. Ze hebben 4 eitjes gevonden, we hopen maar op het beste...