Nee, niet meer. Mijn ex was een centimeter of 10 kleiner, ik ben 1.85/1.86. Mijn man is 2 meter. Maar zo heel erg lang vind ik je ook niet hoor. Ik had een klasgenote die 1.96 uiteindelijk is geworden. Die is gewoon een halve kop groter nog dan ik. Ook in onze familie worden de kinderen per meter besteld. Mijn neven allemaal rond de 2 meter, mijn nichten rond de 1.85 tot 1.90 mijn broertje is 2.05 meter. Mijn moeder met haar 1.79 is de kleinste op mijn zusje na, 1.76 maar die is net 12 en heeft nog een tijdje om de lengte in de gaan. Wat dan wel weer heel grappig is dat mijn broertje zijn vriendin net 1.60 is. Dat lijkt ook weer net niet.
Haha, hier ook een lange vrouw - kleine man en ik heb er geen enkel probleem mee. We zijn altijd wel een bezienswaardigheid als we op nieuwe plekken komen. Mensen kijken je na. Nou ja, lekker laten kijken. Ik ben een kop groter. Ik weet niet anders, heb altijd kleinere mannen gehad. Ik zal niet snel hakken aan trekken als ik weet dat we samen ergens heen gaan, maar heb genoeg hakken voor als ik zelf op pad ga. Als we op pad zijn, stoten we elkaar altijd even aan als we een lange vrouw- kleine man zien. Zo van 'kijk, daar ook'. Maak je er niet druk over, het is een kwestie van zelfvertrouwen hebben. En in bed valt lengte niet op !
hier ook precies even groot. Als wij gaan trouwen doe ik dus ook geen hakken aan. Ik vind het niet zo leuk om groter te zijn, dus sowieso geen hakjes
mijn vader is ook kleiner dan mijnmoeder, ik vind het helemaal niet raar als de man kleiner is beetje zelfde gezeur als dat de man 3 jaar ouder moet zijn dan de vrouw, iets wat zo oud iets is. mijn vriend is bijna 2 meter en ik 1,72. en hij is bijna 10jr ouder. maar geen problemen mee, enige wat telt is dat je van elkaar houd.
hier een heel klein verschil van 2 cm. (ikke iets groter) merken we eigenlijk weinig van. Het enige nadeel is dat ik geen hakken kan dragen. Hoewel een klein hakje doe ik gewoon hoor! Heb er zelf geen last van dus wat kan mij het schelen als anderen er last van hebben. Heb ook echt niet het idee dat we nagekeken worden of zo.