Meer meiden met last van hun darmen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goofie, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    gefeliciteerd :D en zou wel heel fijn zijn als je zo min mogelijk last van je darmen hebt dan he dus daar gaan we dan voor duimen.
    geniet er lekker van

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Bij mij is ook jaren geleden PDS vast gesteld. Ik heb twee jaar lang een lijst bijgehouden om te zien wanneer ik krampen had diaree enz.En wat ik gegeten had. Ik weet nu wat ik wel en niet kan eten en dat helpt wel. Ik heb ook vaak voordat ik ongi moet worden diaree.

Ik gebruilk wel dagelijks movicolon en heb indien nodig duspatal retard tegen krampen en bij kramp aanvallen diclovinac maar dat heb ik al heel lang niet nodig gehad. Spanning en stress is ook een boosdoener

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Serephina!!!!!

Hier nog steeds last, de pijn kom tmet aanvallen en ben misselijk.
    Ga zo even voor de zekerheid naar de dokter met een potje urine, ben benieuwd!!

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb ook tig keer meer last mijn darmen als ik mijn eisprong heb of ongesteld moet worden, vooral rommelende darmen, buikpijn en opgeblazen gevoel. Mijn buik is 's avonds ook altijd opgezet, want ik ook eet. Vervelend is dat he, ik heb er wel last van, zeker als we uit eten gaan.

Hoe voelt bij jullie de pijn in de darmen? Voelt dat ook als een verkramping, als iets wat uit elkaar getrokken wordt (moeilijk te omschrijven) en wat afwisseld van heftig naar minder heftig?

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wat kan hij zien in de urine waar de pijn vandaan kan komen?

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat weet ik niet....
    Daar zullen we straks achter komen.. Er zitten natuurlijk veel meer organen in je buik. Rechts zit ook de lever en galblaas.
    Maar ik zal het straks even vragen ( als ik het niet vergeet hihi)

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou de volgende dingen heeft de dokter gezegd:

- urine was om te kijken of ik een urineweginfectie had.

Verder kan hij nog niet duidelijk weergeven wat eraan de hand is.
    het kan een beginnende blindedarm ontsteking zijn.
    Het kan zijn dat mijn buikvlies is geprikkelt door bloed wat vrij is gekomen na de eisprong.
    En een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat is denkt hij onwaarschijnlijk omdat ik net de eisprong heb gehad.

Ik moet het weekend dus aankijken en als het erger wordt de dokterspost bellen.
    Als het zo blijft volgende week een echo laten maken vand e buik.

Ik ben nu zooooo bang!!!:(

8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Helaas ken ik dit ook... Vaak een opgeblazen gevoel, slecht naar de wc kunnen, krampen en last van lucht.
    Ik geloof dat artsen iedereen die met buikpijnklachten komt PDS meegeeft.

Merk wel wanneer ik minder snoep dus minder suiker binnen krijg en minder koffie drink dat ik er ook minder last van heb.
    Maar helaas blijft het dagelijks toch opspelen :s

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik heb heel erg last van mijn darmen ik heb pds.
    heb al geregeld op de spoedeisende hulp gelegen, ik heb mijn eisprong heel goed gevoeld de afgelopen keer. enorme steken in mijn buik. ik had positief getest op mn ovulatie test dus wist dat hij eraan ging komen en voelde hem dan ook zeer zeker..

verder heb ik eigenlijk geen last van mijn darmen op dit moment. we zijn nu bezig voor ons 1e kindje dus ik weet dan ook niet hoe dit straks is als ik eenmaal zwanger ben. ik wacht af.

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik heb sinds de spiraal eruit is meer last van mijn darmen veel meer lucht erin en dus ook pijn.

Deel Deze Pagina