haha...wat een gekke zin.. Ik las in de stukjes over melk uit de tepels dat als je erin kneep er melk uit kon komen. En ik proberen vanmiddag natuurlijk.. Resultaat...MELK! Echt lachehh liefs
Hihi, gek he? Heb m'n dochter een half jaar gevoed, maar bleef het gek vinden hoe dat werkt... Kwam ik uit de douche, of hoorde ik haar huilen, tadaaa, straaltje melk... Weet je welke het leuk doet bij veel mannen? Zeggen dat de tepels na de bevalling eerst moeten worden doorgeprikt, voor er melk uit kan komen...
Mijn oma dacht dus ook dat dat zo ging. Die heeft er flink tegenop gekeken om bv te gaan geven....wat een opluchting toen na de bevalling bleek dat dat dus niet nodig was!
Haha, ik durf hem dat niet wijs te maken hoor, dat gelooft hij zo! Het is meer dat hij denkt dat als hij er aan zit er ook zomaar melk uit komt. Tsja, dat weet ik niet hoor
Dat zal in het begin ook wel een keer gebeuren hoor . Te pas en te onpas. Borsten worden laat zindelijk.
hebben jullie mannen ook dat ze zo nieuwsgierig zijn naar hoe het smaakt? mijn vriend vindt dat op de een of andere manier heel interessant niet dat hij aan mijn borsten gaat hangen straks (iew!) maar als ie per se wil kolf ik wel een druppeltje af voor hem.. ben benieuwd of ie het echt durft te proeven
Nou voor een druppeltje hoef je niet te kolven hoor ! Reken maar dat je nog best heel wat druppeltjes gaat verliezen zonder te kolven ! Zolang je borsten nog niet zindelijk zijn heeft ie kans genoeg om wat te proeven zonder dat je speciaal hoeft te kolven !
met 18 weken zwangerschap had ik al "lekkende tieten" ben benieuwd wanneer het weer zover is. mijn man vond er niet zo veel aan en zoontje lief was veel te hebberig dus ik ging kolfen en gaf daarna de fles , dubbelwerk dit heb ik niet lang volgehouden ook had ik geen stop op mijn borsten het melk bleef lopen had wel voor een tweeling snachts waren ik en mijn man nat van het melk droeg een beha met drie pats en sliep op mijn rug bah ik hoop dat het bij de volgende wel lukt
Ik had gisterenavond ook voor het eerst "melk" uit mijn tepel maar dit kwam er spontaan uit...... wel een gek gezicht.
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel aparte gewaarwording Ben ook zwaar benieuwd wat mijn vriend ervan vind hahaha! Die vind het ook al helemaal niet erg dat ze uberhaupt groeien
Nee, maar wacht maar tot het er uit komt als hij eraan komt hihi... Toen was bij ons de pret van het aanraken er snel af!
erg grappig topic.. ik heb al een aantal weken last van lekkende de tieten. Er komen geen stralen uit, maar heb regelmatig natte plekjes in mijn bh. En inderdaad ook als ik in mijn tepel knijp komt er melk uit, nou ja.. melk.. het is waterig. Smaakloos trouwens nu nog bij mij (ja ik ging het proeven!) Vanmorgen voelde ik zelfs in bed druppels langs mijn borst glijden, en ja hoor een plasje in melk in bed! In ieder geval weet ik zeker dat er straks iets uit gaat komen!
Haha die ga ik ook eens bij mijn vriend leggen, tepels doorprikken! Kijken of hij erin trapt! Vanaf wanneer kunnen je tepels eigenlijk beginnen met lekken?
Wou ik ook net zeggen... Nu kan hij er idd geen genoeg van krijgen maar hij zal het wel snel afleren als het eenmaal zover is. Natte handjes
hahahaha.... Ik heb er nog geen last van.. Probeer er soms wel eens in de kneden/knijpen , maar nee hoor niets! Het zal vanzelf wel komen! Lijkt mij ook echt heel apart..