Meer melkproductie, bevalling in aantocht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by AstridDi, Jul 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hoe was dat bij jullie meiden?

Ik heb vanaf een week of 15 wel eens af en toe een klein druppeltje (voor)melk uit mijn tepels gehad. Ik moest er dan wel (wat harder) in knijpen.

Maar sinds vanochtend ineens bij elke per ongelukkige aanraking (of ook nog niet eens) komen er meerdere druppels voormelk (licht doorzichtig) en witte druppels uit.
    Het is zelfs dwars door me bh heen gegaan!

Is dit nu een voorteken van een naderende bevalling???

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nee hoor, zegt helemaal niks. Helaas... ;)

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    een vriendin van mij had er na 4 maanden last van,als ze de bus rennend moest halen was haar thirt nat! Dus zegt niks nee...helaas....

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    helaas, dit zegt helemaal niets...
    ik heb hier al een paar weken last van en buiten dat het vervelend is zegt het verder helemaal niets!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Sorry... zegt niets...

en is elke zwangerschap anders....

Bij zoon had ik echt soms dat ik mn pyjama van borst tot liezen nat was..... (dus tijd voor zoogcompressen)
    bij mn tweede verloor ik eigenlijk niets.... en nu al geregeld druppels... maar wel minder als bij de eerste (nog)....

dus tja..... toch afwachten....

6. Alita

Alita Niet meer actief

jammer he maar zegt niks denk ik......

7. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    ik heb er helemaal nog geen last van. Zegt dat dan iets? dat er bv geen melkproduktie is?
    wel dat op tepel vaak gelige korstjes zitten 's morgens maar that's it.
    ben 32 wk nu

8. Alita

Alita Niet meer actief

nee bunchy had ik ook nooit en heb 1 jaar bv gegeven zegt helemaal niets meid!!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dat zegt inderdaad ook helemaal niks over je productie. Mijn lk legde het zo uit dat er normaal een stofje in je lichaam zit zolang je de placenta nog hebt dat de melk tegenhoudt, bij veel vrouwen is echter dat stofje niet genoeg en komen er toch druppeltjes melk uit in de zwangerschap. Het wel of niet lekken tijdens de zwangerschap zegt dus niks over de borstvoeding na de bevalling dus geen zorgen maken.

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

volgens mij zegt het niks, heb er nu ook al 2 maanden last van, vooral in bed.. dan is ineens heel mijn arm + matras nat! (eerrggg vervelend).. dus slaap nu tegenwoordig met een bh aan met zoogcompressen erin.. anders blijven we wassen ;)

Share This Page