Hallo dames, Gaan jullie nog een cursus doen? Of zijn jullie al bezig en wat doen jullie? Wilde zelf gaan zwemmen maar heb 1 filmpje op youtube gevonden nou hahahaha daar zie ik mezelf nou niet zo. Kon er niet meer vinden eigenlijk. Ga zodra het nieuwe bad geopend is misschien toch even kijken denk ik.
ik ben wel benieuwd welk fimpje je gevonden hebt . In veel baden is zwemmen niet veel meer dan baantjes trekken en wat basis oefeningen. En vooral doen waar je je zelf prettig bij vind. Ook omdat er zoveel verschil in hoe ver iedereen is qua zwangerschap.
YouTube - Zwangerschaps zwemmen Dat is m gnagnagna. Sorry maar denk echt niet dat dit wat word hahahaha tranen staan in mn ogen
ow valt mee hihi.. dacht iets heel aparts.. De 1e oefening is een ontspanningsoefening. Dat deden we bij ons ook aan het eind, als je dat wilde. En dat is zoooo relaxt! Gewoon liggen en even gewichtsloos zijn. Als het water lekker warm is, val je zo in slaap . Kan overigens ook met 2 van die slurven en dan gewoon maar dobberen. Dus zonder dat iemand je 'stuurt' . (even extra: In thermae 2000 hang je zo ook bij ' thermotions' - maar dan heb je een sterrenhemel boven je en muziek onder water -helemaal relaxt ) De andere oefeningen zijn aquarobic oefeningen zo te zien, alleen dan iets rustiger
ik ben samen met me zus zwanger en vriendin van haar en nog een vriendin van die vriendin (beetje ingewikkeld) We willen met z'n 4ren op zwangerschapszwemmen. Van dat filmpje krijg ik de kriebels maar dan vooral van het muziekje
Ja denk dat het muziekje het doet hoor hahaha. Maar ga zelf ns naar youtube en typ dan zwangerschapszwemmen dan zie je eerst een bejaarde in beeld en dan volgt dit filmpje. Het zwemmen leek me leuk omdat ik wel van zwemmen hou. Anders ga ik gewoon zelfs sochtends vroeg maar fies lkkr zwemmen ofzo
ja dat zou je sowieso lekker kunnen doen. Als je wat verder bent in de zwangerschap en het allemaal niet zo lekker meer gaat misschien, kan dit wel prettig zijn, ook vanwege de watertemperatuur. Vaak doen ze dit in warmer water. En daarbij hoef je niet bang te zijn dat je raakgetrapt wordt . Maar banenzwemmen is sowieso erg goed muziekje is trouwens erg vaag doet me een beetje denken aan zo'n vroegere teleac cursus
Ik doe zwangerschapscursus gezond en fit zwanger Echt het is hardstikke leuk, geen wazig gedoe, geen thee leuterij Ik moet nu nog 2 keer en heb er toch wel veel aan, omdat je net als op het forum dingen kan vragen ervaringen uit kan delen. Bij mij op cursus zijn alleen meiden van mijn leeftijd wat denk ik ook wel meezit
ga over 4 weken ook beginnen met de cursus fit rondom de zwangerschap. veel goeds over gehoord. je kan dingen vragen en ze leggen alles goed uit over de bevalling en je hebt 2 partneravonden.. en natuurlijk ook lekker bewegen. je krijgt ook goede oefeningen mee dus ben wel heel benieuwd. ik ben iemand die alles wil horen,zien en weten!! veel info hebben voor ik ergens aan begin en aangezien de beeb er toch uit moet.... wil ook gaan zwemmen maar dan gewoon wanneer ik zin heb om te gaan. kan hier iedere vrijdagochtend.
Wij gaan de cursus "samen bevallen" doen. Klinkt misschien beetje gek, maar na de ervaringen van 2 nuchtere stellen, werden wij erg enthousiast! Dan is het niet alleen mijn ding, maar ook die van mijn man. Ook ga ik vanaf vanavond aan zwangerschapszwemmen beginnen. Meer voor de beweging hoor!
Hier nog een stel dat straks "samen bevallen" gaat doen. Onze cursus start begin september. Daarnaast wil ik ook gaan zwangerschapszwemmen. Moet nog even een datum prikken om te beginnen