Van schrik en ik wil niet gevoelens....word net terug gebeld dat de uitslag van vanmiddag niet goed genoeg was....weer een te hoge bloeddruk maar ook eiwitten in mijn urine. Donderdag zou ik opgenomen worden, en krijg net een belletje dat ze me vanavond in het ziekenhuis willen hebben en niet meer laten gaan tot na de bevalling. Dikke teleurstelling hier....zou morgen nog een dagje met mijn moeder heir doorbrengen want die was ruim twee weken op vakantie en is net terug, zouden samen een lekkere frisse wind door het huis heen gooien voor donderdag en heb haar net af kunnen bellen. Ik had zo graag dat ene dagje extra in mijn eigen huis nog gewild....
sja meid, ik ken het gevoel. Ik heb zelf vanaf 33 weken in het ziekenhuis gelegen (kindje werd gehaald met 34 weken) en ik haatte het! O wat heb ik veel gehuild! 1 troost, ik weet voor 99% zeker dat je de 40 weken niet gaat halen. Ik denk dat je hooguit een paar nachten in het ziekenhuis zal blijven. Ze halen je kindje echt wel eerder hoor, want hoge bloeddruk is niet goed! En sja, het enige wat je kan doen is je er bij neerleggen, al is het zwaar klote en oneerlijk...
Oooh wat rot zeg!! heel veel sterkte, huil de boel maar lekker bij elkaar!! Voor jou en je man is het balen en erg vervelend, maar het moet wel het beste zijn voor jullie kleine kindje natuurlijk...
Dat is inderdaad erg vervelend en rot! Maar één troost als je weer thuis komt dan heb je wel je wonder mee. (dat is ook een mooie gedachtte.) Ik wens je sterkte. En zet hem op meid! Liefs
Oh wat vervelend meid!! Heel veel sterkte! Komt allemaal goed! Ze doen dit alleen omdat dit beter voor jullie beiden!
hé meid wat ontzettend k*t. Ik heb het zelfde gehad maar pas bij 38 weken. Ik mocht alleen gelijk niet meer weg bij het ziekenhuis. En misschien troost het je idd. dat het het beste is voor jullie beide.
Jeetje wat vervelend voor je, veel sterkte ermee. Wel fijn dat ze goed op je gaan letten in het ziekenhuis. En miss iets positiefs, jullie kleintje komt waarschijnlijk bijna!
idd zwaar kl*te! had het je gegund maar helaas pindakaas. gezondheid van jezelf + kindje is toch belangrijker!
Dank jullie wel allemaal...ik word inderdaad donderdag ingeleid, dus dat is een schrale troost. Maar ik had geen telefoontje meer verwacht, had om 12 uur bloed en urine ingeleverd en de vrouw die de echo deed dacht dat ze iets minder vruchtwater zag, maar ben toen gewoon naar huis gestuurt. Toen ik smiddags nog niets gehoord had hebben we contact gehad met de dierenarts voor onze hond en we konden om half 6 terecht voor een onderzoek en gesprek. Om 5 uur belde het ziekenhuis, vriend zei nog zal ik de dierenarts afbellen, maar dat vond ik niet nodig, zou daarna naar het ziekenhuis gaan. Bij de dierenarts werden er helaas vermoedens bevestigt en onze hond kreeg een spuitje, dus met nog dikkere tranen weer naar huis en het ziekenhuis gebeld dat ik het liefst gewoon thuis met mijn vriend wou zijn, kon desnoods urine thuis opsparen of vandaag komen, maar we waren zo kapot. Na overleg werden we terug gebeld dat het ook om dat verminderde vruchtwater ging en dat als we niet kwamen dat onze keus was, maar het werd natuurlijk wel in mijn dossier gezet....en hoe goed ze ook begreep dat op een kamer liggen met volslagen vreemde, zonder vriend en met verdriet, het kon niet anders. Nou ben ik dus boos en verdrietig...verdriet lijkt me duidelijk, maar ik ben dus naar het ziekenhuis gegaan, pas tegen 10 uur zodat we nog even konden bijkomen en ik heb een ctg gehad, moet zo urine gaan sparen, maar geen echo oid om te meten of het nou echt zo is dat ik verminderd vruchtwater heb, want toen we aangaven dat ik al 6 weken met een verhoogde bloeddruk liep en dat 1plusje in mijn urine was het jaaaa maar je hebt minder vruchtwater he. Nee ze dacht te zien dat er iets minder vruchtwater was... Ik weet het....beste voor het kind, beste voor mij...controle en onderzoek....maar ben hier heen gekomen vanwege dat ok maar dat zetten we wel in het dossier voor als er vannacht iets gebeurt, dat is dan je eigen keus, en nu voelt dat hele verminderd vruchtwater gedoe maar als een excuus, want dat kan kwaad voor de baby, dus dat controleer je dan toch als eerste? Kleine toevoeging: toen ze zei dat ze dacht dat er iets minder vruchtwater was zei ik nog baby is net van de rechterkant naar de linkerkant gedraaid, kan dat er mee te maken hebben? Want donderdag sprak de arts over meer dan genoeg vruchtwater. Kreeg ik weinig respons op, en aangezien ik mocht gaan dacht ik ok, het valt dus blijkbaar mee.
wat een k*t dag had jij gister zeg..vandaag nar het ziekenhuis en met een paar dagen weer naar huis met jullie kleine. Hou voor ogen dat je mams ook gewoon naar het ziekenhuis mag komen he vanmiddag bijv. dan kunnen jullie toch nog even kletsen. hoelaat moet je heen??? en anders vraag je het gewoon daar over dat vruchtwater, ze gaan een opname formulier maken en daar willen ze je problemen op, hoort dat ook bij dus als jij zeg die gyn zei dond., geen probleem met het vruchtwater, maar die zei minder vruchtwater.. was is het nou?? o lees net dat je weer mocht gaan.. huh.. wat onlogisch..
Nee nu moet ik blijven, gistermiddag had ik controle, toen mocht ik gaan...als het ok was (bloed en urine) zouden ze niet bellen en zagen ze me donderdag wel. De testen waren om 12 uur en toen ik om half vier nog geen telefoontje had gehad dacht ik die komt dan ook niet meer. Dus kreeg om 5 uur, na het telefoontje naar de dierenarts, toch nog een telefoontje dat ik naar het ziekenhuis moest. Zal straks eens navragen hoe dat nou zit met dat vruchtwater, zit hier ook te wachten op een fles om urine op te vangen, moet van 8 tot 8 maar is schijnbaar ook niet erg belangrijk. Ik ben normaal echt heel makkelijk, maar als het zo erg is dat ik echt dezelfde avond nog moet komen verwacht ik ook wel iets....
aahh meid wat lees ik nu?... Maar komt goed geef je eraan over het moet nu eenmaal gebeuren!! Nog even en je hebt je kindje!