Meer mensen die 2e zwangerschap zwaar vinden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenda, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mijn man doet zijn best hoor! Maar hij werkt 50uur in de week (minimaal) en volgt daarnaast nog een opleiding die ook het nodige van hem vraagt. Dus hij is al flink druk. Hij probeert zoveel mogelijk te helpen, maar ik moet dus nog veel zelf doen

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ik herken het van jullie helemaal:D Ik wil graag nog meer kindjes, maar ik denk dat we er nu wel wat meer tijd tussen laten. Maar ja, je weet maar nooit hoe je er over denkt als de zwangerschap voorbij is:p

3. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Hier ook de 2de zwangerschap welke ik zeker zwaarder vind. Ik ben nu ruim 18 weken zwanger van een tweeling en heb een dreumes van bijna 2 jaar en daarnaast werk ik 32 uur per week.
    Ik merk dat ik deze zwangerschap nu sinds een week of 3 lichamelijk zwaar begin te vinden. Pijn bij het lopen (banden) en harde buiken.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier pas tussen de 32ste en 34ste week last van.
    Ik vind dit lastig omdat ik me graag wil bewijzen op m'n werk en thuis maar merk dat het me flink veel energie kost en zorgt dat ik in de avond soms nauwelijks nog een stap kan zetten...

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja idd. Vorige zwangerschap wilde ik echt geen tweede. En was praten over een tweede de manier om me tegen het plafond te krijgt :p

Maar als ik eerlijk naar mezelf kijk dan is twee kleintjes ook wel het maximale dat ik aankan (om het leuk te houden). Ik twijfel qua sterilisatie nog een beetje over of ik niet over 10 jaar evt een derde zou willen. Maar tegen die tijd is mijn vriend bijna 50 dus ik moet er heel goed over na denken of ik dat fair vind naar een evt kind.

Deel Deze Pagina