oke oke 35 weken dan haha.. mmm wat drinken, lust ik ook wel eigenlijk. heb alleen geen zin om t te pakken
Ik kan niet slapen omdat ik een serieus slaapprobleem heb:S Heb sinds deze week inslapers gekregen maar zoals je ziet vandaag niet ingenomen Enne moest ff een heel goed gesprekje houden met een vriendin
haha er zit iemand te spoken hier in huis.. en die liet wat vallen geloof ik hahaha... was alweer vergeten dat er net iemand over de gang liep
Heb ook wel zin in thee...maar dan ben ik uitgekotst en moet ik weer steeds plassenkan ik daar weer niet van slapen
Haha, dus... Daar zou ik me ook kapot door schrikken! Schrok net al omdat een kat bewoog... Tja dat doen ze soms
Oeh, zo'n slaapprobleem is niet mis... En ja, wel gezellig zo hoor, om twee uur wat babbelen Maar had toch liever lekker liggen slapen
Naja met me vriendin is het gelukkig goed gepraat en met de inslapers tja kan morgen uitslapen en me dochter ook hahaa wat zijn bij jullie de problemen (behalve dat er iemand door je huis spookt)
hahaha met doorslapen heb ik geen problemen Ik kan niet inslapen ken wel in me bed liggen maar dan zie ik de klok zo 5 uur worden en dan word ik ineens om 7 uur verrot wakker omdatik eigenlijk te weinig heb geslapen werkt door in het hele gezin helaas dus ben heel blij dat ik eindelijk wat heb gekregen
Ik heb werkelijk geen idee waarom ik niet kan slapen. Normaal gesproken val ik wel in slaap en word ik na een paar uurtjes weer wakker waarna ik niet meer in slaap kom. Maar nu kom ik helemaal niet in slaap Best vervelend! Mocht er wel wat voor ophalen bij de ha heeft de vk vorige week gezegd, maar dacht dat niet nodig zou zijn... Zou er ook iets bestaan waardoor je blijft slapen? Of alleen iets waardoor je makkelijker in slaap komt?
gooischemama, mm das niks zo wakker liggen in bed... kun je da wat je gekregen hebt nie ff rond laten gaan
Nou dat kan ik me voorstellen...heb het v behalve nu ook een periode gehad en daar word je niet vrolijk van