Hahahahaaa oke goed gedacht dus de pillen kan je gratis krijgen het spuiten moet je zelf voor zorgen en het slikken of spugen lijkt mij geen probleem als je het spuiten ook kan regelen hoor
Ja dat zei ik net al Zo zie je maar weer niet elke gooische is een bekakte verwaande b*tch Ook wij kunnen het nivo laten zakken hoor hahahahaa
Jaa de vooroordelen zijn er wel hoor gelukkig hoor ik niet bij het soort van de top van het gooi als ik dat wel had gedaan was ik het zwarte schaap geweest
Ja ik ga zo echt me pillen slikken en me plekje opeisen in bed anders moet ik op de bank omdat meneer het hele bed voor zich zelf neemt
gewoon aan de kant schoppen haha.. opscheuven met die handel! ik heb wel lekker t hele bed voor mezelf met een mega lekkere deken
Nou das makkelijker gezegd dan gedaan he hij ligt altijd helemaal breed in bed met MIJN kussens die ik nog even onder ze hoofd vandaan moet trekken Ben jaloers op je wil ook het bed voor mezelf hebben
dank je wel ik kan ook wel aardig zijn scheelt jij komt ook aardig en relaxed over (ja zelfs midden in de nacht) maar ik schrijf pas sinds kort actief mee en hoe jammer ik het ook vind maar je komt heel moeilijk tussen de groepjes als soort van nieuweling en vind het niet erg dat andere meiden dit ook zullen lezen want ik ben zeer zeker niet de enigste die het moeilijk vind om hier tussen de groepjes te komen
oh fijn dat ik ook aardig over kom.. maar das alleen snachts hoor hahaha overdag poeh.. mm daarheb ik eigenlijk niet zo heel erg problemen mee, zoals je aan mijn aantal berichtjes kunt zien ben ik er ook nog niet zo lang.. lees 2 dagen haha, en ik schrijf al wel lekker actief mee in een clubje