wat moet je doen als je eiwit in je urine heb ( help)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door honey711, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden ik heb een vraag.
    wie weet wat je moet doen als je eiwit in je urine heb zitten en wat er met je kan gebeuren.
    ik zit hier wel mee.
    de huisarts heeft 1 eiwit gevonden in mijn urine wat moet ik doen of wat kan ik doen.

help help

groetjes honey

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik geloof dat als je een piepklein beetje eiwit in je urine hebt, en je hebt verder geen hoge bloeddruk ofzo, dat er dan niets aan de hand hoeft te zijn. Een beetje eiwit kun je namelijk ook door wat afscheiding in je urine hebben. wat zei je huisarts ervan?

3. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    ik moet morgen terug komen en even mijn urine mee nemen.
    mijn bloeddruk wat goed dat was 116/74.
    dat was goed.
    morgen moet ik even terug komen en dan weet ik niet wat ze gaan doen.

groetjes honey

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik denk dat als je nietteveel vocht vast houdt en je geen hoge bloeddruk hebt je je geen zorgenhoeft te maken. Ik had dit ook maar wel met hoge bleoddruk erbij en bleek zwangerschapsvergiftiging te hebben.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je huisarts zal je morgen echt wel vertellen hoe en wat, dus ik zou me nog even niet druk maken...
    Je kunt wel naar allerlei ervaringen gaan vissen hier, maar daar heb je niets aan: dat kan oppervlakkig op jouw situatie lijken, terwijl er helemaal niets aan de hand is... Wacht het ff af, en maak je niet te druk. De huisarts wil kennelijk even zeker weten of dat eiwit er niet toevallig een dagje zit, dus dat betekent al dat er goed voor je gezogd wordt....

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik had gisteren op de controle een verhoogde bloeddruk en eitwit in mn urine. Ik moet donderdag terugkomen en dan testen ze weer. Als het dan weet zo is, dan hoor ik wat er verder gedaan wordt. Iig moet ik dan om de 3 dagen op controle.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

1 eiwit (1+) komt veel voor. Dat is meestal van de afscheiding afkomstig. Ik heb het tenminste altijd en is niets ernstigs gelukkig! Tenzij je bloeddruk hoger is en de jouwe kan niet mooier!

8. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    dankje meiden voor jullie antword.
    en ik wacht het morgen wel af.
    ik had ook een hele zware nacht gehad, ik ad zo last van krampen en vond het zo eng.
    maar heb er nu geen last meer van ben allen een beetje onrustig.

maar ik wacht het wel af.
    groetjes honey

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ik had vorige week bij de VK eiwit in mijn urine en een iets hogere bloeddruk. Ben toen voor een CTG en bloedwaarden naar het ziekenhuis gestuurd, gewoon voor controle. Hier hebben ze niets kunnen vinden, dus verder prima. Afgelopen maandag weer voor controle VK en nog steeds eiwit in mijn urine. Bloeddruk was verder goed en voel me ook prima. Voor de zekerheid ochtendurine ingeleverd bij de huisarts ivm blaasontsteking en die vond wel wat bacteriën. Vanochtend een plasje gebracht naar de polikliniek hier en dan moet ik wachten tot maandag (als ik dan al niet bevallen ben ;) ) op de uitslag. Waarschijnlijk niets aan de hand anders hadden ze er wel haast mee gemaakt.

Deel Deze Pagina