lymfatische malformatie

Discussion in 'Aangeboren afwijkingen' started by Jesske1, Jan 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jesske1

Jesske1 Nieuw lid

Jan 7, 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag iedereen,

Wij zijn 20 weken zwanger en er is in het ziekenhuis in Leuven een lymfatische malformatie vastgesteld. We zijn dringend op zoek naar ervaringen. Welke keuze werd er gemaakt? Werd de zwangerschap voortgezet of afgebroken? Het gaat hier niet om een klein bultje maar om een gezwel dat nu al een zeer grote oppervlakte inneemt. Het begint onder de linkeroksel en spreidt zich uit over de borstkas tot aan de rechterzijde.

Graag enkel reactie van mensen die het kennen aub.

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    2,593
    1,051
    113
    Hier
    heel veel sterkte. ik kan je helaas niet verder helpen, want ik heb geen ervaring met lymfatische malformatie. wij stonden wel ook voor de keuze doorgaan of afbreken ivm een hartafwijking.
    dikke knuffel

3. RAppel

RAppel Fanatiek lid

May 2, 2014
    1,157
    192
    63
    Hallo.
    Nooit leuk om zo'n nieuws te krijgen.

Mijn dochter hebben deze ziekte niet, maar ik weet er wel een beetje van,

Als ik hiermee geconfronteerd was tijdens mijn zwangerschap, had ik het kindje uitgedragen. Het is een levensvatbare aandoening met mogelijkheden op een fijn leven.

Als het voor jullie te zwaar lijkt on een zorgenkind (bedoel het niet slecht) op te voeden kan ik dat zeker begrijpen. Je toekomstbeeld verandert hierdoor behoorlijk.

Zoek veel info op over de ziekte, vraag extra uitleg aan dokters en kijk voor julliezelf wat deze info voor jullie betekent.

Share This Page