Ik dacht wie weet kan hier mij iemand helpen. Ik zit namelijk met het volgende: Ik ga deze week beginnen in de thuiszorg. Maar dan moet ik ook late diensten draaien en ik hou er niet van om nog heel laat over straat te gaan fiesten, dus ik dacht: Ik wil een snorfiets!! Maar daar moet je dus tegenwoordig een brommercertificaat voor halen. (theorie en praktijk + Gezondheidsverklaring) Maar hoe werkt dat eigenlijk? Waar neem ik die lessen wat kost dat plaatje eigenlijk bij elkaar?? Weet iemand hier toevallig iets vanaf? Heb al bij rijscholen gekeken enzo, maar kan alleen bij CBR informatie vinden. Vind het erg vaag eigenlijk. Iemand die mij ff gauw kan helpen?
Er zijn bepaalde rijscholen die les geven. Zowel theorie als praktijk. En ik neem dus aan dat je geen rijbewijs hebt? Wat alles bij elkaar kost is rijschool afhankelijk.
Nee ik heb geen rijbewijs inderdaad. Dan was het wel wat makkelijker geweest haha. Ik kan geen rijschool vinden hier die daar les in geeft. Moet ik iets bijzonders intikken ofzo op google? Vind het wel raar hoor...
ANWB - Auto - Brommerrijden leer je zo Rijles volgen? Rijschool Brookhuis: voor rijscholen in Enschede, Hengelo, Almelo en omstreken Rijschool Enschede Twente - Verkeersschool Drive Easy Enschede - Dé verkeersschool voor o.a. autorijlessen, motorrijlessen, aanhangwagenrijlessen en bromfietsrijles bromfietsrijbewijs in 1 dag rijschool Enschede ( onderste 2 zijn het goedkoopste )
Die onderste ga ik eens mee bezig denk ik. Die is inderdaad wel goedkoop..Leuk dat je me even wou helpen. Nog steeds raar dat ik het neit kon vinden...zal wel wat verkeerd ingetypt hebben ofzo Dankjewel