Sniffy : Als er niet meer eten in past houd het op meis. Tina: Goed meis ik let op je he dat weet je hihi. Nieuwe meiden welkom
kuki: Niet jaloers zijn meis , gewoon denken ik kan er ook weer zo goed en fit uit zien . We kunnen het allemaal er zo goed uit zien als we maar volhouden . jij gaat ook erg goed zie ik in je banner top hoor meis , de laatste 11 kilo gaan je ook lukken .
Wooow deel 2 alweer! En wat een hoop nieuwe leden welkom allemaal & succs met afvallen! Geen idee wie het net vroeg, maar de chocolade heeft idd gesmaakt was een lekkere rolo reepje Heb net 0% vla ontdekt! Straks kijken hoe het smaakt Vandaag wezen zwemmen met gezin Morgen weer lekker sporten met jillian! Heb er zin in
Mofrance wat een naar berichtje meid! Dikke knuf.. Hool dat ze nog wat voor de katjes kunnen betekenen...
Wow tina wat een verschil zeg. Ben je niet enorm trots op jezelf? Het gaat trouwens snel met de berichtjes haha. Soms is het amper bij te houden Hier vanavond nog een blokje om geweest met manlief. Ik merk dat ik gespannen ben voor de afspraak in Zwolle morgen. Neiging tot snaaien (niet meer normaal), maar ik heb het nog niet gedaan. Was het alvast maar morgen 14.15 dan hebben we het gehad
Nou meid, kan me indenken dat je gespannen bent. Maar wat goed dat je niet hebt toegegeven aan je snaaizin!! Petje af! Ik zal aan je denken morgen. Wij hebben ook een afspraak morgen voor ICSI 3.1. Om 15h. Tina, wat heb jij een parcours afgelegd zeg!! Bravo! Hoe lang heb je daar over gedaan?
Nou trots is misschien niet het juiste woord. Ik voel me eerder heel voldaan. En ik vind het heerlijk om dalijk als ik examen heb gedaan andere mensen ermee te kunnen gaan helpen. Ik denk dat ik als dat lukt en mensen naar een gezond gewicht heb geholpen ik daar wel trots op kan gaan zijn. Dat andere mensen door mijn aanpassingen zich ook goed in hun vel voelen.
Echt een transformatie. Ik werk echt mijn reet eraf en ben nu 9 kilo afgevallen in 5 maanden. Niet heel veel dus (en stuk minder dus dan jij als je het doorrekent naar een jaar) maar ik val ook moeilijk af helaas (altijd al). Maar eerlijk is eerlijk, ik ben veel sterker en ik voel me echt al veel fitter. Nu nog 10 kilo dan ben ik helemaal blij. Zal wel eens kijken voor een before en nu foto.
Goedemorgen dames! Weer even wennen, die wekker na 2 weken Zo de kinderen naar school brengen en daarna boodschappen doen en sporten.
Anneliesje en mofrance veel succes vandaag in het ziekenhuis! Wauw Tina ontzettend knap. Wat voor opleiding volg je? Hier vandaag ook weer werken, maar eerst nog een half uurtje krabben . Vanavond bootcamp en ik hoop dat de sneeuw dan weg is, want dat gaat anders een glibberige bedoeling worden.
Wauw Tina, echt respect! Ik weet niet meer wie het was maar, naast de instructeur staan.. nice Mofrance en anneliesje succes!
@mofrance, spannend zeg. Ik hoop dat wij dan al weten waar we aan toe zijn Ik ben gisteren maar eerder naar bed gegaan, maar kon de slaap maar niet vatten. @tina, voldaan is ook een fijn gevoel, maar echt je mag ook trots zijn over waar jij nu bent. Het is niet niets om 40 kilo in een jaar tijd af te vallen. Ik hoop dat je andere mensen kunt helpen (vast wel, want je legt het hier al zo goed uit). Ben wel benieuwd hoeveel je momenteel nog wekelijks sport? @zinaaa: iedereen gaat in zijn eigen tempo en 9 kilo in 5 maanden is toch heel erg netjes. Die 10 kilo komt dan vanzelf wel (stukje bij beetje) @sniffy: back to life back to reality sport ze @rabarber: krab ze. Woon je ook in het noorden van nederland? Ik hoorde dat er om 7 uur al 10 km file stond tussen heerenveen en boerakker. Ben ik even blij dat ik vandaag thuis kan werken. Vanavond een lesje TRX en cardio.
Menu: o: drie broodjes zelf gemaakt brood met ham. l: drie broodjes zelf gemaakt brood met ham. t: banaan of kiwi . a: aard,met spinazie en varkensfiletlapjes t: ijsje of niks Zo aankleden en dan eerst lekker in de sneeuw lopen voor dat het weer weg is . het is koud hier en ja echt er ligt wat . Vandaag ook even weer sporten . succes iedereen weer met afvallen en sporten .