Hoi allemaal! Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. Aangezien ik een auto immuunziekte heb met daardoor een grotere kans op een trombosebeen, miskraam en longembolie, zei de gynaecoloog dat ik maar fragmin moest gaan spuiten. Aangezien ik nogal panisch ben voor spuiten zie ik hier heel erg tegenop! :x Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft en deze wil delen? Hoelang heb je het moeten gebruiken en viel het mee/tegen en hoe is je zwangerschap verlopen of hoe verloopt ie tot nu toe? Ik hoor het graag! Groetjes!
Hoi Masu, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb zelf geen ervaring met het spuiten van fragmin maar wel de spuiten zetten aangezien ik verpleegkundige ben... Ik hoor van mijn patienten altijd dat het prikje van de spuit erg meevalt alleen ( sorry dat ik het zeg) de vloeistof soms wat na kan branden. Ik hoop voor je dat het mee valt! Gr NursieD