Zo'n tafel valt wel mee qua glasplaat, ik was bij 't zien van je topic titel bang voor zo'n soort tafel http://www.glazentafel.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/6/3685_44.jpg zo iets hebben mn schoonouders en mn schoonzus & zwager ook. Ik vind dat wel doodeng die scherpe puntjes met kleine kinderen. Maar de tafel die jij laat zien - hardstikke leuk trouwens, die had ik ook op 't oog voor ik mn huidige meubels kocht! - maak je makkelijk schoon met glassex en een doekje, je ziet er idd alles op maar elke dag poetsen dan is 't ook goed toch?
wij hebben een glazen glasplaat en ja je ziet er wel alles op maarja keer glassex erover en klaar en ja kwestie van kids aanleren dat ze opletten en niet overal aankomen
wij hebben ook 2 glazen tafel van ikea salon tafel IKEA | Salon- en bijtafels | Salontafels | RAMVIK | Salontafel eettafel IKEA | Eetkamer | Eetkamerset | GRANÅS | Tafel en 4 stoelen geen problemen hier en als het glas kapot gaat gaat het net als met een auto ruit ik poets de tafels smorgens en savond na het eten met glasex en maak het schoon met kranten
wij hadden een prachtige designtafel.. Werkelijk een behoorlijke duit gekost.. en na 2 jaar kon hij weg.. Dochterlief viel 2 keer op de tafel met het hoofd (leren lopen) en het glas en de punten gaven dan problemen. Voor onze dochter dus uit huis gedaan..
Wij hebben trouwens aardig wat butsen in onze houten tafel. Zou zelf dus nooit voor glas gaan. Het kind moet zich ook nog een beetje kunnen bewegen in huis vind ik