Hallo allemaal, Ik ben erg benieuwd wie hier ook nog ronddwaald na het stoppen met de pil in augustus afgelopen jaar. Ik was zelf gestopt op 21 augustus na heel wat jaartjes de pil geslikt te hebben. Of zijn er al veel zwanger geworden sinds die tijd? Kom maar op, ik ben erg benieuwd! groetjes Hartje1
Ik ben nog 'over' na het stoppen met de pil in april vorig jaar. Heb zelf ook 10 jaar de pil geslikt en nu nog steeds geen regelmatige cyclus. Olga
Ik ben al gestopt van augustus 2005, en zit hier helaas ook nog steeds. Hopelijk heb jij meer geluk. Hope
ik ben ook nog niet zwanger. Wij proberen sinds juli zwanger te worden. Wel al in feb 2006 gestopt met de pil
Wauw, wat een hoop berichten al meteen. Eigenlijk is dat natuurlijk geen goed nieuws want iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden. En Olga, pfff....wat duurt dat nog lang voordat je op een regelmatige cyclus zit. Bij mij was dit vooral in het begin zo, vooral juist hele korte cyclussen. De laatste paar maanden, redelijk gewoon. Al kwam de laatste ongi ook iets van 3 dagen eerder dan verwacht. Soms snap ik helemaal niets meer van mijn lijf, vandaar ook maar even geen banner. Maar kom op dames, we laten de moed niet zakken en gaan lekker door met klussen! Daar heb ik geen moeite mee hoor
ik ben in december 2004 al gestopt, maar niet echt bezig geweest met zwanger worden hihi was meer omdat ik er heel erg buikpijn kreeg terwijl het normaal andersom moet zijn maar we zijn pas aan t "echie" begonnen na mijn laatste ongie 1 januari! dus hopen dat het snel raak is Liefs Deesje
Aan deze zijde net als Natasja...juli 2005 gestopt met de pil na toen 17 jaar. Inmiddels nog geen beebje spijtig genoeg (wel een miskraam in juli 06) Liefs Mirre
Hoi Hartje same here ik ben ook eind Februarie 2006 gestopt met de pil helaas zonder resultaat dus je bent niet de enige. jennie72