he meiden misschien vinden jullie dit wel een hele domme vraag. maar ik ben nu 5 weken zwanger. iik zit op aerobics en mijn moeder zegt je moet nu eerst even niet naar aerobics gaan met dat gespring straks laat je vruchtje los nu mijn vraag is dit echt zo. of kan ik gewoon lekker sporten? ben zwanger geworden met clomid dus weet niet of de kans op een miskraam dan ook groter is? ik hoor het graag van jullie liefs
verloskundige van mijn collega zei dat je niet mocht springen :S Ik heb het de eerste 12 weken wel rustig aan gedaan, wou geen risico nemen. maar dat was ook mijn eigen gevoel erbij hoor.
oke dus niet springen nou earobics is 1 en al springen nou ja dan eerst maar even niet sporten het is niet anders. ik wil ook geen risico's lopen
nee is beter van niet, zoveel mogelijk vermijden. Je kan daar later last van krijgen omdat de banden verslappen enzo. Maar je kan heus wel wat tillen haha maar niet teveel en vermijden waar het kan
oke ja ik zie mijn man ook nog niet echt met de wasmand omtillen hahaha. dus moet nog wel wat blijven tillen hahaha. nou mooi dan hoef ik gelukkig niet meer met een krat bier om te tillen zit ook wel weer wat positiefs aan hahaha
ik heb gewoon step aerobic gedaab hoor, tot en met 14 weken. nu krijg ik er bandenpijn van dus doe ik het niet meer. mijn vk zei dat het kon, en ook in de stepgroep zelf zit een vk die zei ook dat het geen probleem was. de bandenpijn was ook geen reden om te stoppen volgens hen, maar ik vond het zelf niet fijn meer. heb deze week nog het hartje gehoord dus mijn beebje zit er nog.
ik deed altijd bodyshape ,toen ik wist dat ik zwanger was toch maar gewoon aan de cardio gegaan ,heeeel saai dat wel!
oke dus de 1 zegt wel earobics en de ander niet handig hahaha. maar is dat met clomid ook zo of is de kans dan niet groter op een mk?
ik denk niet dat clomid iets zegt over je beebje. over het algemeen gaat het alleen fout als je kindje een "aanleg fout" heeft, dus als het geen overlevingskans heeft. of je ei nu met clomid of niet is gesprongen zal denk ik niet zoveel invloed hebben.
"Straks laat je vruchtje los"? Echt, dat gebeurt niet zomaar hoor! Je kan nog gerust blijven sporten t/m het eerste trimester! Pas als je zelf last krijgt van bandenpijn of kortademigheid of duizeligheid is het tijd om te stoppen! Een gezonde vruchtje zit goed en veilig in je baarmoeder hoor!
maar is het niet zo als je pco hebt dat dan de kans dat het vruchtje los laat groter is? mijn moeder zegt spingen is niet goed voor je dus niet sporten! wat is het nou de 1 zegt mag wel en de ander zegt mag niet liefs