Meer misselijk en moe een voorteken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamajojo79, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ben bijna 39 weken ( woensdag) en ben al kleine week ineens meer en heel snel misselijk/weeig maar ook ineens vreselijk moe ( ijzer was laaste controle 8.2).....ook tepels steken weer sinds tijdje.

dit is zeker geen voorteken?;)

2. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zo moeilijk om te zeggen. Het kan heel goed een teken zijn bij de een, terwijl het bij de ander niks hoeft te betekenen. Ik begrijp dat je er benieuwd naar bent. Ik zit ook al bijna op 39 weken (banner loopt een beetje achter). Ik richt me ook steeds op voortekenen. Ik hoop voor je dat het snel mag beginnen :)

3. twijfelmeisje

14 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was de moeheid een duidelijk voorteken!
    Ik moest echt in de middag gaan slapen voelde ik. 2 dagen later beviel ik.
    Maar indd..wat bij de een een voorteken is is dat bij de ander niet zo.

Wel succes alvast want lang zal het niet meer duren:)

4. Ings

Ings Nieuw lid

8 sep 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen uitgerekend en heb hetzelfde. Slaap al nachten niet meer lekker en overdag bijslapen lukt me niet.. heb ook al harde buiken gehad dus zit echt te wachten tot de bevalling begint. Sinds een uurtje ook hoofdpijn en koude voeten, maar wat dat betekent??

5. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik ben ook moe hoor..slaap de laatste dagen ook niet erg lekker..werd vanmorgen wakker door krampen in mijn buik..heb wel het gevoel dat mijn lichaam al aan de voorbereiding is begonnen :)

het is nummer 3 maar blijft allemaal spannend en bij elk krampje denk je zal het nu gaan gebeuren..nog 11 dagen tot de uitgerekende datum dus het kan elk moment wel komen heb bij de vorige 2 zwangerschappen de 40 weken niet gehaald

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja het is zeker spannend, zeker als je leest dat mensen met 37-38 weken al bevallen en ontsluiting hebben, dan denk ik, ik ben woe 39 weken wil ook ;)

ben denk ook moe van rustratie, normaal als ik zie dat iets vies is, een vergeten hoekje in de gang, of een zolder trap, maak ik ter plekke schoon, maar zie nu overal iets maar het houd niet op en na 3x bukken heb ik gewoon pijn en sta te trillen op me benen, dus moet nu dingen laten liggen, en dat vind ik vreselijk.

misselijkheid is overigens vandaag niet, jammer:p.....ben gewoon me uitstapjes aan plannen voor weekend, ben dan 39+3 en +4 maar verwacht niets ;)

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    bij mij begon het ook met niet lekker voelen heel erg moe maar wel heel erge poets drang en snachts begon het bij mij dus bij mij zeker 2x een voor teken geweest

8. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey mamajo, ik hoop voor je dat het een voorteken is. Hier ook ontzettend moe, terwijl ik redelijk heb geslapen (op de normale ongemakjes na). Afwachten geblazen... frusterend heh!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier al weken voorweeën en weinig slapen. Was bij mijn eerste ook zo en die bleef precies tot 40 weken zitten.

Nu ook erg misselijk en spugen maar het zal nog wel ff duren
    Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd.

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja zal denk ook wel niet veel zeggen want baby zit nog steeds prima daar ;) de VK zei ook als ze elke avond zo actief is heeft ze het naar dr zin want nog ruimte genoeg, die zal deze week dan ook wel niet komen en ook de 40 weken halen ;)

Florabella: jij bent over 4 dagen al uitgerekend aan je datum te zien, spannend zeg!!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep heb inmiddels 2,5 cm ontsluiting dus de weeen doen wel iets. Zit al op een kwart haha

Deel Deze Pagina