Menstruatieachtige pijn & 27 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Goedemorgen alle mede zwangere damens!

Ik heb sinds gisterenavond en nu met vlagen last van een zeurende pijn in mn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Voel de kleine meid wel goed en heb ook geen bloedverlies of dergelijke. Nu op het moment 27 weken + 2 dagen zwanger en vroeg me af wat dit zou kunnen zijn?
    Iemand ervaring mee?

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Melissa

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Even je urine laten checken. Bij mij was het op exact hetzelfde termijn een blaasontsteking.
    Het kan ook een groeispurtje zijn. En ik heb er nu wel eens last van als de baby heel druk is.

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hallo!
    Gefeliciteerd!
    Ja dat had ik ook! Hoort erbij! Mocht de pijn erger worden, of om de zoveel minuten komen met harde buiken.. Dan even aan de bel trekken bij je VK! En als het niet vertrouwd ook even bellen natuurlijk!

4. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Als ik dat voel, heb ik blaasontsteking. Nu ben ik daar ook erg gevoelig voor hoor, tijdens de zwangerschap.

Toch zou ik voor de zekerheid je urine laten checken bij de huisarts.

Groetjes!

5. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Oke dan, das gek! Ik heb voor mn zwangerschap al heel vaak een blaasontsteking gehad maar dat voelt echt totaal anders?! Alsof je een grote druk op je blaas hebt .. Nu een menstruatie achtige pijn .. Maar bedankt voor jullie reacties! Ik zal het eens laten checken bij de huisarts! Dankjewel! :D

6. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Tijdens je zwangerschap kan een blaasontsteking heel anders voelen ik heb ook al een aantal gehad, de eerste keer had ik steeds harde buiken en wee achtig gevoel totaal anders van wat het normaal is, zelfde geld voor een schimmelinfectie ook niet herkend ookal ben ik er jammer genoeg bekend mee.

7. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Vervelend inderdaad al die dingetjes en probleempjes daar beneden, zelf met 18/19 weken ookal een schimmelinfectie gehad die ontzettend veel irritatie gaf .. het is goed te behandelen gelukkig!

8. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Bij mij is dat tot nu toe groeipijn geweest!
    en de laatste dagen heb ik het weer maarzijn het waarschijnlijk een soort oefenweeen.
    Blaasonsteking heb ik vaker laten checken kwam steeds niks uit terwijl ik voor mijn zwangerschap echt chronisch blaaskonsteking had.

9. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Bij mij was het ook iets van groeipijn en nu indalen ofzo denk ik, ik had het ook vanaf jouw termijn en nu soms nog. Ik heb toen wel voor de zekerheid mijn urine laten nakijken en dat was allemaal goed. Zou ik wel even doen als ik jou was.

10. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Kan heel goed blaasontsteking zijn hoor, of indeling, maar zou voor de zekerheid overleggen met je verloskundige. Heb je ook rugpijn?

Kans is heel klein natuurlijk, en wil je absoluut niet bang maken, maar ik had menstruatieachtige buikpijn en lage rugpijn en bleek ontsluiting te hebben. Maar kreeg op gegeven moment ook beetje bloedverlies en verloor mijn slijmprop, en daar heb je geen last van toch? Dus hou het ff in de gaten. Mijn vk dacht ook eerst aan blaasontsteking, check dat iig. Als het aan blijft houden, en je bv ook beetje bloedverlies of veel slijm verliest, zeker aan de bel trekken bij je vk.

11. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Hee bee1986,

Nee nee ik heb eigenlijk verder nergens last van, daarnet wel beetje pijn bij het plassen dus denk dat het echt een blaasontsteking is! Ik ga morgen eventjes urine inleveren en overleggen met de vk, thanks voor jullie reactie! :D

Deel Deze Pagina