Hey allemaal, Zijn hier op dit forum nog meer grote fans van de gameserie Kingdom hearts? Ik heb de spellen Kingdom Hearts 1 en 2 voor de ps2 en laatst een nintendo ds lite gekocht en meteen het spelletje Kingdom Hearts 358/2 days gekocht. Ook ben ik van plan een psp aan te schaffen voor het opkomende spel Kingdom hearts birth by sleep en hoop ik natuurlijk aangezien ik binnenkort een ps3 krijg dat er ooit een Kingdom hearts 3 voor de ps3 uitkomt. Zijn er nog meer mensen die deze serie graag spelen? Welk karakter vinden jullie het leukst? Ik vind de Disney figuren en Riku het leukst. Hopelijk zijn er nog meer fans hier, Groetjes, Vuurmeisje
ik heb de 1 en 2 voor ps2 ook gespeeld .. een heel leuk en knap spel waar je echt in op gaat. Alleen heb ik de 1 nooit uit gespeeld, ik kreeg die kerel op het einde waar je alleen moet vechten echt niet kapot. Ik zat maar triestig te kijken naar donald en goofy maar ze kwamen me niet ter hulp .. Na 2 dagen van vechten, met pauzes natuurlijk heb ik het toen maar opgegeven! De 2 vond ik wel leuk Alleen zo de begin stukken op het eiland en in de 2 in dat stadje mochten van mij sneller voorbij zijn Ik hoop ook dat er snel een derde versie voor de ps3 uitkomt want de ps2 hebben we al een tijdje niet meer groetjes
Ik ben ook een KH fan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eerste deel op de ps2 mooier en leuker vind dan het 2e deel. Mijn favos zijn: Sora in deel 1 Axel in deel 2 Oh, en ik vond in deel 1 ook als vijand die vrouwtjes aapjes in het Tarzan level leuk, want als je die versloeg, kreeg je een hoop geld.
Hey allemaal, Leuk dat er nog meer mensen het spel leuk vinden. Ik moet ook bekennen dat ik deel 1 nog niet heb uitgespeeld en deel 2 alleen als beginner. En ik ben nog niet eens zo ver met deel 1. Maar goed, ik denk dat ik er binnenkort weer eens even voor ga zitten. Axel is idd ook een heel leuk karakter. Groetjes, Vuurmeisje
Hier ook een groot fan van KH. Heb ze ook allebei voor de ps2 Vind kingdom hearts 2 wel veel leuker. Maar dat komt misschien omdat ik er nog niet helemaal achter ben hoe ik in deel 1 van dat stomme eilandje afkom. Zeg maar het eerste gedeelte van het spel. In deel 2 ben ik best ver....ben alleen nog niet er achter hoe ik een "magneet" kan krijgen en weer terug naar die zeemmeermin wereld kan. Ben een gevecht aangegaan in die grotten van hercules....dacht dat ik die magneet wel als prijs ofzo kon krijgen. Dus iemand die hier misschien weet waar die magneet is zodat ik verder kan? hahahaha