wij eten gebakken aardappels peen en erwten en biefstuk ( moet even 9 maanden inhalen dus eet veel biefstuk)
Ik heb net boodschappen gedaan, het is macaroni geworden. En ik had mijn haar in een staart moeten doen, want het waait zo hard, dat het het als een soort suikerspin om mijn gezicht heen zat.
Ik zie nu pas dat je bijna om de hoek woont (ik uit Capelle), kijk maar uit, mijn vent LOVES biefstuk! Misschien maak ik het morgen wel.....
Rode kool, nu maar hopen dat het lukt! maak het vandaag voor het eerst vers..... met een gehaktbal en aardappels.
Zelfde als leonietje, ook boerenkool met spekkies en rookworst! (alhoewel een biefstukje ook wel zou smaken, nog effe geduld...) Liefs, Tanya
roerbakgroente met macaroni of penne (ben ik nog niet over uit) en stukjes kipfilet als groente: gourgette paprika prei ui en natuurlijk knoflook! =P~
Pannekoeken bij mijn moeder als ik Soufian daar op ga halen. Dus hoef het nog niet eens zelf te maken. Mmmmmjammmie, heb er al zin in.
Wij gaan (denk ik) aardappelen eten, met een karbonade en als groente maak ik iets van komkommer met tomaten rauwkost. Eet smakelijk allemaal! Groetjes Miep