:xGrrrr! ik was een weekje bij me moeder logeren omdat ik nog aan het herstellen was van de operatie nu is me man vergeten de container buiten te zetten nu zit dat ding vol met maaien:x maar nu wil ik hem dus zo snel mogenlijk leeg hebben. Als ik zou bellen zouden ze dan als nog mijn container willen ophalen en anders zaten we te denken om de container op een aanhanger te zetten en dan naar het mileupark te rijden maar dan hebben we een probleem...niks zit in zakken alles zit los erin mag je hem dan zo daar leeg gooien of moet dan alles toch in zakken gedaan worden? Iemand die nog een andere oplossing heeft is welkomanders kunnen de kids niet meer in de tuin spelen 2 weken lang...ga ze niet tussen de maaien zetten
smerig he die beesten ieuw ... ik spuit meestal eerst aardig wat sop middel in de bak en daarna gooi ik er een paar bakken kokend heet water er over en dan uiteraard veel over die beesten heen ... laat dat ff inwerken en spuit het daarna uit ...
JE mag geloof ik helemaal geen huisvuil op de milieustraat aanbieden. Mischien dat ze wel kunnen komen. Maden zijn niet fris nee en met dit weer planten ze zich in rap tempo voor
vervelend en vies die maden in je bak zeker met dat warme weer. Maar ik denk niet dat ze je bak komen legen hoor als je daar voor belt Zit denk ik niets anders op dan zelf naar de milleustraat te rijden en hem daar te legen bij ons hoeft het niet in zakken te zitten hoor is toch al gesorteerd van gft en rest?
dat mag wel..we hebben al vaker gewoon huisvuil gebracht wat niet meer in de container paste maar dan in zakken ik weet niet of het ook zonder zakken mag
idd zo lang er gewoon huis afval in zit kan je gewoon naar de millieu straat rijden en het daar legen ..
Mocht het niet lukken bij het milieupark, strooi er een pak zout over!! Dan gaan de maden weg!! Succes!!!
eigenlijk vind ik dat van hun een grote fout want door zoiets krijg je dat mensen het op straat of in het bos gaan dumpen. Niet dat wij dat doen maar daar door doen die gekken ook sneller
Ik zou even bellen. Bij mij zijn ze hem nog wel eens komen legen(was wel omdat ik hem ging omruilen) Met deze temperaturen denk ik dat ze best wat extra rondjes maken. Je kan het altijd proberen toch?
ja vorig jaar ook gedaan werkte niet. Vorig jaar had ik er extra maden spul voor gekocht en gingen ze niet weg toen kokend water...ook geen resultaat toen kokend water met chloor maar hielp ook niks en toen werd ik zo kwaad dat ik alles wat ik van poets spullen had maar door elkaar geflikkerd heb en dat erop gegooid heb...en toen waren ze weg hahahahaha
Bel even met het milieupark of het wel of niet mag. Niet dat je dadelijk voor niks daar staat. Hopelijk hoef je het niet te sorteren. Maar anders zit er niks anders op dan het in vuilniszakken te doen. Wij hebben net nog de bak schoon staan maken. Hadden er 2wk geleden al in zitten. Alles uitgespoten toen nog met chloor en kokend water er over heen. Maar helaas na een kleine week alweeeeeer die gore beesten erin. We hebber er van dat spul in gesprayed voor vliegend ongedierte (gewoon bij de kv te koop). Dat heeft er wel voor gezorgd dat ze zich niet met dit weer in zo'n super tempo vermeerderen. Helaas dus niet alles kapot gegaan en hebben we hem net nogmaals gesopt. Toch denk ik dat we ondanks goed schoonmaken nog wat zijn vergeten want ik heb echt tot op het obsessieve toe alles in zitten pakken in zakjes e.d. om er voor te zorgen dat we ze niet weeeeer hadden. Helaas dus. Ik gruwel ook echt van die beesten dus leef met je mee! Hopelijk ben je er snel vanaf!!
hoi, wij hadden een paar weken geleden ook allemaal maden in onze container bak, ik had er ook van alles in gegooid maar ze gingen niet weg, toen heb ik via een tip van iemand anders de deksel van de container open laten staan, zodat het in de containerbak niet erg broeid, en met een paar dagen waren ze helemaal verdwenen en ik heb er nog geen 1 terug gezien, het is mischien even een ranzig gezicht maar als het helpt.... groetjes demy
Ik had trouwens de vorige keer wel flink wat zout over de randen van de bak gedaan, dat zorgde er wel voor dat ze niet uit de bak kwam kruipen.
Planten die beesten zich zo gauw door? Oei. Had ze een tijd geleden in de prullenbak binnen zitten (wij hebben geen containers, maar moeten huisvuilzakken aan straat zetten, vandaar) Die zak is al weg, maar er waren een paar gevallen beneden, die heb ik doodgemept. Maar ik kan ze nog steeds hebben? Gatver...
Ik had het vorig jaar ook.. De hele achtertuin zag kroelend wit (heb heel klein tuintje) .. Man wat een ellende, tja eigenschuild, had ik geen vlees erin moeten gooien.. Nu elke week een fles bleek erin en goed schrobben, tot nu toe geen last weer.
we moeten er zowiezo heen een ramp is het niet als het niet mag dan gaat het gewoon mee terug. We moeten ons zwembad nog weg gooien daar..Ryan was slim geweest om onze poes op het zwembad te zetten
Hier vorig jaar ook gehad en heb er toen een hele lading kokend water opgegooid met een hele bus chloor. Hier gingen er al een boel van dood. Toen de bak gewoon open laten staan. Was wel een goor gezicht maar de vogels hebben er een boel opgegeten en we waren er binnen een dag of 2 vanaf.
dames een tip, klinkt heel vreemd missschien maar motteballen doden maden!!!! wij hadden er ook altijd verschrikkelijk veel last van iedere zomer tot iemand met de tip kwam een paar 3/4 er in te gooien, dan bij een halfvolle bij toch maden er een paar motteballen bij gooien zijn ze zo dood, en de container stinkt dan ook niet naar verschillende soorten schoonmaakmiddelen
Als ze naast de bak kruipen gooi ik altijd zout neer en ook op de bodem.. Daarna als ze dood zijn, goed uitspuiten en schoonmaken met chloor en dettol!