Hey Ik heb net Dr. Oetker Saroma Aardbei-Fraise klaar gemaakt, en nou ben ik benieuwd hoelang dat goed kan blijven na het maken? Ik ben de enige die het eet, en zitten paar kommen in en ik eet dat niet in een keer op haha. Iemand enig idee hoelang ik dat kan bewaren?
Wij eten het eigenlijk altijd dezelfde dag op. Volgens mijn man komt er een soort vel overheen wat ie de volgende dag niet te eten vindt, maar weet niet of dat zo is eigenlijk. Maar staat het niet op het pakje?
Ik weet het niet precies, maar mijn moeder maakte vroeger vaak saroma toetjes voor ons in verband met een koemelk allergie. Wij deden er met zijn 3-en twee dagen mee zonder problemen. Ze zette ze ook af en toe in de vriezer en dan aten we het (als ze half ontdooid waren) als een soort sorbet ijsje. Wij vonden dat toen wel heel erg lekker. Dus als je nog plek hebt in de vriezer kun je dat altijd nog proberen.
Als je een folie over je pudding doet echt erop leggen krijg je geen vieze vellen Je kunt dit zeker wel een paar dagen bewaren hoor in de koelkast eet smakelijk!
Je kunt het wel 2 dagen bewaren in de koelkast! Lekker hé saroma! Is echt mijn favoriete toetje, alleen jammer dat ze de smaak pistache niet meer verkopen. Eet nu alleen nog maar banaan, de andere smaken vind ik zo nep.
Je maakt het aan met melk? Dan zou ik gewoon de datum van de melk aanhouden. En zoals eerder aangegeven je kunt het ook even invriezen. Hmmmm... lekkerrrrrrrrrr
haha invriezen is wel een goed idee kan je ook als ijsje eten zeker lekker met dit warme weer haha vroeger toen we nog klein waren maakte we zelf ons ijsje met de raarste combinaties melk met limonade bij voorbeeld (vonden we vroeger lekker) en vrieste we het zo in XD dus dit zal dan ook makkelijk kunnen bedankt voor de tips meiden =D
Dit had ik kunnen schrijven...alleen nog ff voor als je het niet in vriezer doet: ff huishoudfolie erover en dan komt er geen vel op! En die pistache....idd balen, die was zóó lekker.... *gaat ff de kast in...kijken of er nog saroma is*