Aangezien ik te laat binnen ben komen druppelen hier, heb ik dit bericht helemaal gemist voor ie gesloten werd .. ik ben benieuwd, aangezien ik dit beeere interessant vind: iemand die volgens deze cyclus klust nu, of heeft gedaan ? ik vind het superfrappant dat je in dezelfde maanstand als je geboren bent, dan je - of een - ei hebt/zou hebben... als ik niet ongi ben dan, ga ik zeker kijken of ik een klussessie kan regelen dan!
Hey ik heb ook ff wat site's hierover bekeken En me cyclus loopt bijna hetzelfde al me maancyclus echt bizar! Terwijl ik helemaal niet heb ingevuld wanneer ik ongesteld ben geworden ofzo alleen me geboorte datum! En ik ben geboren met vollemaan en me vriend ook das ook al zo bizar! Groetjes ukkie
die van mij loopt totaal niet gelijk Ik zou tot afgelopen zaterdag vruchtbaar zijn, maar ik was dat al een tijdje geleden.... En nu moet ik elk moment ongesteld worden. Had het wel leuk gevonden hihihihi
Echt bizar Bij mij klopt het ook helemaal. Ik ben geboren rond het laatste kwartier en mijn ei komt steeds rond het laatste kwartier. 8 juni moet het weer zover zijn en tot nu klopt het. Zelfs de ontdekking van mijn MA viel rond het laatste kwartier want toen begon ik meer te bloeden. Vind het toch frapant.
Kijk maar even hier: http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm De site is Duits. @ Wicjuh: toen ik het topic voor het eerst zag, ben ik meteen op bovenstaande link gaan kijken. Ik heb dan ook geklust op die dagen. Helaas nog zonder resultaat. Deze maand is de eerste keer dat de laatste dag van de maancyclus overeen komt met mijn eerste vruchtbare dag. Dus ik ben heel erg benieuwd. Op zijn zachts gezegd . Volgens de theorie past je lichaam zich aan en zal je de maanvruchtbaarheid spontaan samenvallen met je eisprong.
Ik heb er nooit op gelet of het gelijk loopt met de maancyclus. Maar als ik eraan denk zal ik eens opletten. Ik moet ten slotte vandaag ongesteld worden. En is het volle maan?
Bij mij loopt het vooralsnog totaal niet samen...maar las ik niet ergens dat je 2 eitjes hebt, in dit verhaal? Of kan hebben? Of ga ik ze zelf zitten verzinnen nu ?
Nee, we zitten nu in het laatste kwartier als het goed is. Herstel : t laatste kwartier begint 8 juni, dus dat zou betekenen dat we nu nog onder volle maan vallen, toch? Correct me if i'm wrong...
We beginnen morgen aan het laatste kwartier! (Yippie!) Ehum... ik ben geboren in het laatste kwartier. Dus mijn tweede ei (ja, dat heb je goed begrepen) valt binnen nu en de komende 3 dagen . En mijn normale eisprong valt op de laatste dag van het laatste kwartier. @ Pearl29: je moete even de maanstand opzoeken van toen je geboren bent. Het kan nl. ook zijn dat je ongie word op die maanstand. De link naar die website staat in de link die Wicjuh aan het begin van dit topic plaatste.
Hoi, heb daar even op gekeken, maar ik kom niet zo uit dat duits. Ik zal het even kopieren: Sa, 9.Juni 12:21 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 12.Juni 01:21 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 12.Juni 02:06 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Wat heeft dit te betekenen? Dat 9 juni het begin van mijn cyclus is? Dat kan wel kloppen maar wat is er dan op 12 juni? Alvast bedankt, gr. Jeldou
Vanaf 9 juni begint je vruchtbaarheid , op de 12de ben je het meest vruchtbaar... daar komt het op neer zeg maar.
Heb hier ook al een paar maanden naar zitten kijken; telkens loopt mijn kosmobiologische cyclus net een paar daagjes achter op mijn normale cyclus... Maar dat zou misschien wel die buikpijn kunnen verklaren, die ik elke cyclus een paar dagen na mijn positieve ovulatie-test heb?! Volgens dat schema morgenochtend het "hoogtepunt", en ik voelde alweer de buikpijn opkomen sinds vanmiddag. Misschien toch een tweede eitje? Nja... pech gehad, want we zijn momenteel effe niet in klus-stemming... Volgende keer beter dan maar
Hoi dames bij mij staat er dit; Sa, 16.Juni 11:23 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 19.Juni 00:23 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 19.Juni 01:08 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode dus 19 juni meest vruchtbare dag? maar de blauwe m en lila w wat betekenen dat dat?
Kan iemand me uitleggen wat dit betekent? So, 3.Juni 07:42 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 5.Juni 20:42 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 5.Juni 21:27 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Geraak er echt niet uit wijs. Als ik het goed begrijp is 3 juni het begin van mijn vruchtbare periode geweest en 5 juni de meest vruchtbare. Maar ben op 5 juni ongesteld geworden. En volgens de maanstand ben ik op volle maan geboren maar nu weet ik niet of 5 juni ook volle maan was Vind al deze dingen erg interessant. Alleen jammer dat ik er geen jota van snap
Jawel hoor, je begrijpt het goed . Maar er zijn volgens de theorie twee eitjes, dus je tweede eitje was dan tijdens je ongie.
http://aa.usno.navy.mil/data/docs/MoonPhase.html Daar staan alle maanfasen op, en 5 juni viel onder volle maan inderdaad. Ik heb het ook hoor, als ik volgens deze maancyclus vruchtbaar ben, zou ik ook ong zijn of worden.