Hi allemaal! Afgelopen maandag heb ik een test gedaan en tot mijn verbazing was ik zwanger. Zelf dacht ik ongesteld te moeten worden en deed en test omdat ik dacht dat ik er onbewust teveel mee bezig was. Tot mijn verbazing bleek ik dus zwanger! Nu had ik zondag best veel buikpijn en de dagen erna wat lichte buikpijn. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik kan helaas pas 1 december naar de VK. groetjes,
Wel ervaring, ik heb het ook op dit moment... Ben ook benieuwd of er mensen zijn di e dit hadden als onschuldig kwaaltje.
Zolang het geen echte krampen zijn kan het heel goed bij de zwangerschap horen. Beetje onvoorstelbaar maar je baarmoeder gaat zich nu al voorbereiden om de zwangerschap. De 1e weken had ik ook steeds lichte ongesteldheidskrampjes.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is zeker wel bekend als zwangerschapskwaaltje hoor! Je baarmoeder bereidt zich vast voor. In de latere stadia van je zwangerschap kan dit ook blijven(zeker bij een 1e zwangerschap) omdat je baarmoeder natuurlijk behoorlijk wordt opgerekt. Zolang het geen hevige krampen met bloedverlies zijn is er normaal gesproken niets aan de hand. Dus niet teveel zorgen maken en geniet van jullie zwangerschap!
Zolang je geen bloedverlies hebt is het onschuldig. Je baarmoeder moet wennen aan de zwangerschap en moet groeien,..dat zijn de kwampjes.. Tijdens de eerste zwangerschap had ik het in de 5e week zo erg dat ik rondjes moest lopen in de tuin haha.. Nu geen last van
Ik had het ook tot week 6, sindsdien geen last van: alleen moeiheid, misselijk en pijn in borsten. Toch ook eng om niks te voelen eigenlijk ...
Ohhh thanks allemaal! Probeer me dan geen zorgen meer te maken Tis ook allemaal zo spannend! Blij dat ik hier mijn verhaal even kwijt kan Willen het in principe pas na de 1e echo vertellen...
heb er ook last van gehad. Was ook bang dat het fout ging. Gelukkig niet! Deze vraag heb k aan VK gesteld en die zei dat dat er allemaal bij hoort. Je lichaam is zich aan het voorbereiden en ruimte aan het maken voor het ongeboren kind. Ik heb er last van gehad tot week 7, nu heel soms nog eens. Zeker wanneer k veel gedaan heb op een dag.
ik heb al zekker 3a4 weken het idee dat ik zwanger ben maar ik kan nog geen test doen maar voor me manneke zegt dat ikke teveel mee bezig ben maar ik heb al vier weken het gevoel heb dat ikke zwanger ben sinds ikke het gevoel heb valt mij ook op dat me hond veel meer bij mij ligt en heb nog een vraag aan jullie hebben hebben jullie ervaring met pendels mijn vriend doet veel met de pendel van hem en de pendel zegt dat ik zwanger ben en dat ik nog ongesteld wordt deze maand groetjes vivianne85
Hoi, ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en heb al sinds mn eisprong deze krampen en steekjes. Eerst van de eisprong, daarna van de innesteling, rond NOD continu en eigenlijk sindsdien is het hetzelfde gebleven qua gevoel. De hele tijd het gevoel alsof er 'iets gebeurt' in mn onderbuik. Klein krampjes, soms onder mn schaambeen, soms in mn liezen, en af en toe steekjes. Het is nu al zo'n tijd dat ik me zelfs ongerust begin te maken als ik ze even een paar uur niet of wat minder voel. Ik neem aan dat het er gewoon bij hoort en probeer me niet teveel zorgen te maken. Alleen het is zo frustrerend he, dat wachten.... Ik heb 28 nov 1e echo en 6 dec intake vk. Ben echt aan het aftellen, want wil zo graag zekerheid!! Succes allemaal jullie!!!!
Meiden, Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in de eerste 3 maanden erg veel buikpijn gehad en ben bevallen van een gezonde dochter. Dus maak je er niet te druk om! Geniet van het zwanger zijn!
Namens mij ook bedankt voor jullie reacties. Helaas had ik donderdag avond ook een klein beetje bruin bloedverlies... Sindsdien niet meer, maar ben behoorlijk gespannen. Moeilijk hoor dat afwachten!
Kan ik me inderdaad voorstellen! Weet ook nog niet zo goed of alles wat ik voel een goed teken is Ben wel blij dat de meeste mensen het wel herkennen
Fijn om te lezen dat het er blijkbaar bij hoort! Heb ook steken / pijntjes afwisselend in de onderbuiken, billen en liezen. Met name in de avond, overdag gaat het wel. Begon me al zorgen te maken, maar na dit gelezen te hebben ben ik wat gerustgesteld.