week na positieve test nog steeds licht streepje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chanti1990, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi,

De 1e dag van mijn laatste menstruatie was 1 februari.
    Ik heb de laatste tijd steeds een kortere cyclus van rond de 24 dagen. Zelfs een paar keer tussen de 14 en 21 dagen, maar laatste 2 keer 24 dagen.
    De 25e dag testte Ik positief maar een heeeeel licht streepje.
    Dag erna voor de zekerheid een digitale van clearblue en die gaf aan 'zwanger'.
    Vandaag heb ik weer een test gedaan omdat ik toch wel graag een knalstreep wilde zien. Maar weer maar een heeeel licht streepje. Dit is dag 30 en al een week na mijn vermoedelijke nod. Het streepje zou nu toch wel donkerder moeten zijn?
    Betekent dit dat ik een miskraam kan verwachten? Of hoeft dit niks te betekenen? Wel heb ik nu savonds getest en de vorige keer sochtends. Maar dat zou toch ook niet meer uit moeten maken nu bijna een week later?

Hopelijk heeft er iemand hier een antwoord op, ik maak me nu wel ongerust.

Groetjes Chanti

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

De dikte van het streepje wisselt vaak inderdaad, ik hoor daar meer over. Het heeft ook te maken met avond en ochtend urine. Echter, een streep is een streep, dus je bent echt zwanger. Je kan helaas niet aan de hand van de test zeggen of je een miskraam krijgt. Hiervoor heb je echt een echo nodig.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina