krijg geen genoeg van baby programma's

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lymmetje, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ons zoontje is geboren op 4 Juni, krijg ik maar geen genoeg van baby programma's zoals op TLC 'A baby story' en op CBS reality 'home grown baby's'
    Ik vind het heerlijk om de bevallingen te zien want dat brengt me terug naar de dag dat onze zoon geboren was.
    Eerst riep ik nog zo hard dat ik nooit geen kinderen meer wil omdat de bevalling zo heftig was. (viel trouwens wel mee, maar opdat moment dacht ik dat)
    Een paar dagen later toen ik terug keek naar die dag, vond ik het de mooiste dag van mijn leven en ik ben dolblij dat de verloskundige foto's had gemaakt van de bevalling.

Herkennen meer mensen dit? Dat ze na hun eigen bevalling geen genoeg krijgen van baby programma's.

2. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn zoontje is al 2 maar ik heb het nog steeds, dat babyprogramma's kijken.

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Jup :D

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Yep! Ik verheug me ook steeds op generatie 2010! En als ik met verlof ben ga ik nog eens heerlijk alle babyboom seizoenen kijken :D

5. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Ik ook,ben er gek op.Vanavond op rtl 4 volgens mij 16 kids and counting,de Engelse versie.Ik ga kijken!

6. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    He,is generatie 2010 weer op de buis?

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Nee! En ik zie dat het ook nooit meer komt :(

Drie jaar lang volgde Generatie 2010 zes jonge gezinnen met kinderen uit het jaar 2010. Vanwege forse bezuinigingen en fusies binnen de publieke omroep moet de NCRV echter scherpe keuzes maken in de programmering. Het programma Generatie 2010 wordt daarom gestopt.

Natuurlijk kun je hier nog wel alle uitzendingen vinden.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb het sinds we proberen zwanger te raken. TLC is dan wel een heerlijke zender :p

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik ook!

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb het ook! Begon toen ik net zwanger was en nu kijk ik nog steeds veel baby/kinder programma's:)
    Generatie 2010 ken ik nog niet.. even kijken of ik die kan vinden op internet;)
    Ik kijk ook graag naar Amerikaanse programma's over kinderen. Die opvoedprogramma's vind ik leuk en ook toddlers and tiaras kijk ik wel eens op youtube. (ben het er niet mee eens hoe ze die kinderen opmaken enzo maar wel leuk om naar te kijken:))

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Niet van die programmas, maar derset wat je zegt heb ik ook!! Heel heftig een bevalling maar werkelijk het allermooiste wat je mee kan maken..wat een topprestatie is dat! Ik voel me zeer gezegend dat ik het mee heb mogen maken.

Tuurlijk ook het krijgen van de oudste hoort bij het allermooiste wat ik heb meegemaakt. Maar dat natuurgeweld waarbij de baby uit je gedreven wordt..fantastisch..

Die programmas kijk ik overigens ook erg graag hoor, maar niet zo dat ik bewust elke dag in de gids ga zoeken er naar ;)

Deel Deze Pagina