Meer seks om zwanger te raken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vind het onzin !

Mijn vriend en ik hebben/hadden allebei geen stress, aten gezond, deden het elke dag en soms om de dag ook buiten de vruchtbare periode.
    We dronken allebei niet en mijn vriend rookte heel af en toe 1 keer per maand..

En eisprong komt niet eerder of later?

Mijn eisprong komt wanneer het wilt komen, dat is tussen dag 14 en 29..
    Vind het artikel dus nergens op slaan dikke doei voor ze.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Niet zo selectief lezen dames: er staat dat het veel kan schelen om op je gezondheid te letten en op het goede moment te vrijen.
    Hoe kun je het daar nou mee oneens zijn?

Er staat nergens dat vruchtbaarheidsbehandelingen onzin zijn.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san ; nee dat staat er ook niet maar voor aardig wat stellen in de mmm heeft zoveel vrijen absoluuut geen zin

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hee ikdus, lang niet gezien!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ook voor stellen die niet in de MMM zit hoor, ik ben in september gestopt met de pil en nog niet zwanger... Tuurlijk kan minimaal een jaar duren..
    Maar als het zo simpel is door vaker sex te hebben, dan vraag ik mij af hoevaak dan.
    Ik vind 2/3 keer op een dag meer dan genoeg.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik quote alleen de eerste regel even voor het gemak ;)
    Na 7 ICSI pogingen wordt ik hier een beetje :evil: van....

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    thanks meiden !

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik snap dat het gevoelig ligt als je lang bezig bent of medische hulp nodig hebt, maar ik vind het echt vreemd als er gezegd wordt dat een heel artikel onzin is.

Oftewel: het maakt niet uit of je gezond leeft, of je rookt, of je overgewicht hebt, en of je alleen aan 't einde van je cyclus vrijt, want je hebt er zelf toch geen invloed op.
    Nou sorry, dat vind ik vreemd. Het is al jaren bekend dat het wel degelijk scheelt als je rond je eisprong vrijt, als je niet rookt, niet al te veel overgewicht hebt en als je redelijk gezond bent.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, DAT stukje klopt wel ja!

Het ging mij om die eerste zin (ik denk dat anderen ook over zo'n uitspraak vallen). Of je nou in de MMM zit/zat of niet...
    Ik vind zo'n opening niet echt handig gekozen.

Elmo

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja, maar dat is nou eenmaal sensatieschrijven om te zorgen dat mensen verder lezen. Dat wordt toch later al genuanceerd?
    Als je 1 zin los neemt van de rest dan kun je zelfs het allerbeste artikel nog naar de shredder brengen ben ik bang.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mij ging het ook alleen om het meer sex hebben tijdens de vruchtbare periode.. En eisprong midden in de cyclus, als of elke vrouw een nette cyclus heeft van 25/35 dagen, was het maar waar :|

Saffie, inderdaad tijd niet meer gezien.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Op zich klopt het artikel wel, bij ons heeft ook zeker gewerkt. Ik verbaas me er soms ook over dat mensen het alleen 2 of 3 keer rond hun waarschijnlijke eisprong doen en verder die maand niet. Tuurlijk kun je geluk hebben, maar als je gewoon altijd zorgt voor wat vers sperma (m.a.w. om de dag vrijen) heb je m.i. voldoende kans zwanger te worden (als er geen vruchtbaarheidsproblemen oid zijn bedoel ik dan).

Maar als je geen eisprong hebt oid, kun je natuurlijk seksen tot je een ons weegt...

Deel Deze Pagina