Pffft woedeuitbarstingen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilseroc, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem is vorige week 1 geworden en man oh man wat begint er een koppie op te komen bij hem ;)

Als ie iets niet leuk vindt begint ie keihard te krijsen, slapen ging tot voorheen altijd goed, nu is het 1 groot drama en als ie geen eten of drinken meer wilt dan smijt ie het gewoon weg, niet gewoon laten vallen, nee echt smijten :$
    Luier verschonen is een ramp want stil blijven liggen wilt hij niet...
    Zeg me ALSJEBLIEFT dat dit een fase is :D

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het is een fase hihi

maar hoelang die duurt dat is de vraag, hier ook 1 met afentoe flinke drifbuien

3. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog eentje met flinke driftbuien, niet verschoond willen worden en aangekleed. Als mijn dochtertje geen zin heeft in eten vliegt haar eten ook de lucht in of tegen ons mooie witte muur. Eigenlijk gaat alles een beetje met hangen en wurgen. Ze eet ook veel minder goed sinds ze de 12 maanden is gepasseerd. Het liefst wil ze zelf eten met een lepel en niet gevoerd worden.
    Ze is nu precies 16 maanden oud. Sterkte allemaal met deze fase!

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wat heerlijk toch om te lezen dat iedereen hier door heen moet :D

Als ie zo'n bui heeft denk ik alleen maar: tis un fase, tis un fase, tis un fase :D:D

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dat is ook mijn mantra geworden :D:D:D

Als het niet naar Juul d'r zinnetje gaat, gilt ze zo hard dat je oren ervan toeteren. En gaat daarbij heel nijdig met haar handjes wapperen en dingen kaaihard wegsmijten (eten, speelgoed suist om je oren, ramt met haar Nijntje trommel op volle kracht op de parketvloer, erg leuk voor de buren!). Ze wil ook niet meer gevoerd worden en Olvaritvoer blieft ze al helemaal niet meer. Zelf doen is haar motto.

Het lijkt soms wel op de voorbode van de peuterpuberteit! Misschien heeft het met de 13 maanden sprong te maken?

6. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier hetzelfde ook al is hij officieel bijna 10 maanden is het toch echt 14/8 bijna dus 1 en dan zeggen ze the terrible 2's nou hier begint het ook al hoor idd met eten met speelgoed als hij iets niet wil meteen het geluid volume op 10 pfff wordt er zo moe van soms.. het is altijd al een temprament vol mannetje geweest maar ook super lief en vrolijk maar die driftbuien hoeven niet zo..

7. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Dat klinkt bekend!!!

Mijn dochter is bijna 1 jaar en was altijd een engeltje. Sinds een paar weken gilt ze als de dingen niet naar haar zin gaan, smijt ze haar tuitbekers door de kamer als ze geen zin heeft om te drinken.
    Als ze iets doet wat niet mag en wij zeggen dan: "Nee dat mag niet", dan schudt ze heel hard met haar hoofd en zegt "neeneeneenee", om vervolgens met haar armen in het rond te slaan en zo nodig mama op papa nog een mep te verkopen!:$

Ik dacht al dat ik een kattekop had, maar gelukkig zijn hier meer mama's met hetzelfde 'probleem'.;)

Laten we hopen dat deze fase snel voorbij gaat !

Liefs Isa

Deel Deze Pagina