Ons dochtertje is nu bijna 3 weken. Ze heeft regelmatig last van krampjes. Wij gaven haar Infacol, maar het leek alsof ze daar meer van moest spugen en de krampjes bleven... Nu ben ik maar venkelthee gaan drinken... Kan het zijn dat ze door de Infacol meer ging spugen? Nog ervaringen hiermee?
Wij hebben het bij Lisa gebruikt en die leek er ook meer van te gaan spugen en huilen dus zijn er na een week weer mee gestopt..
ja onze zoon ook! er was laatst ook een topic over, het stond geloof ik ook in de bijsluiter schreef de vorige topicstartster....
Ik heb hier pas geleden ook een topic over geopend. Wij zijn nu zo'n 2 weken gestopt met Infacol en vanaf dat moment was het spugen ook over. Ook kreeg ik een heel ander meisje die veel vrolijker is. Sab Simplex heeft waarschijnlijk hetzelfde effect. Ik gebruik nu niets tegen krampjes. Mocht ze last krijgen, heb ik cinababy in huis en dat werkt prima. En volgens mij staat er juist niets in de bijsluiter over bijwerkingen maar dat zou wel mogen (vind ik).
Cinababy gaat toch pas op langere termijn werken omdat het homeopatisch is? Of zie ik dat verkeerd? Wij gebruiken nu dus ook niets voorlopig... ik vind het zó zielig die krampjes...
Als ze last heeft dan geef ik 3 druppeltjes. Meestal wordt ze daar al rustig van en slaapt ze in. Mocht ze niet gaan slapen geef ik na een klein uurtje nog een keer 3 druppels en 9 van de 10 keer is het weg.