Nog even en dan wil ik stoppen met het geven van bv.....snik snik.... Begrijp me niet verkeerd, ik sta er 100% achter dat we stoppen maar toch. Ik ga het echt wel missen die "alone time" onder ons tweetjes. Heb straks wel effe een jaar bv gegeven en daar ben ik natuurlijk hartstikke trots op. Vooral omdat ik veel last heb van eczeem hoop ik natuurlijk dat het bij haar heeft geholpen zodat zij er minder kans op heeft en het is natuurlijk het gezondste. Ook vindt ik het nog altijd bijzonder dat ik haar gevoed heb met mijn lichaam. Wat is het toch bijzonder he dames??!!!!!
Het is heel bijzonder inderdaad. Ik heb bijna de magische 6 maanden grens bereikt en ben overdag aan het afbouwen, maar de fles (afgeklofde voorraad) geven is toch anders. Gelukkig geef ik 's ochtends en 's avonds live bv en niets is mooier dan dat ze in je armen aan de borst in slaapt valt.
Dat is een mooie tijd hoor! Ja, ik vond het ook zo bijzonder dat je lijf je kindje kan laten groeien en weerbaar maken..... als dat verdwijnt mag je best even slikken hoor! Maar een dikke pluim!!
Supergoed hoor! Niet veel mensen (mama's én kindjes) houden 't een jaar vol en dat hebben jullie dan toch maar even mooi voor elkaar gekregen. Ik geef nu ruim een jaar bv en het lijkt mij ook heel moeilijk om af te gaan bouwen (daarom stel ik 't nog even lekker uit ). Succes!