Meer tienermoeders met een klein kindje en weer zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door AmberPepijn, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Nou het zijn er wel meer dan 1 hoor.. Ze vraagt niet om jullie mening ze vraagt om ervaringen.

    Ik denk niet dat er veel meiden zijn die dit meegemaakt hebben, het lijkt mij al heftig om op mn 17de een kindje te hebben gehad laat staan 2.. Meisje, denk wel aan jezelf, ook met je andere topic. Praat erover met jou vriend, en met jou ouders en jou schoonouders. Ik vind het heel knap van jou, zou niet in jou schoenen willen staan..

    Sterkte, kop op, je kunt het:)
     
  2. Manyi

    Manyi Bekend lid

    3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Jeetje best heftig maar toch gefeliciteerd en hopelijk word het een gezond kindje :)
    Hier niet dezelfde situatie maar er zullen vast wel wat meiden zijn.
    Mijn moeder heeft wel soort iets gelijks meegemaakt ze was toen in ju i bevallen van een zoon (overleden) en begin april bevallen van een dochter.
    Zij had juist minder last van kwaaltjes e.d omdat er nog een hele hoop hormonen in naar lijf zaten van de vorige zwangerschap.
    Trek je niks van rotopmerkingen aan daar zullen er denk ik nog wel meer van volgen..
    Die mensen zijn geen haar beter en het reageren niet waard.
    Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt zonder al te veel kwaaltjes e.d.
     
  3. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Misschien niet de aardigste reactie , maar ik snap het wel.
    Als moeder van een dochter , hoop ik dat mijn dochter als ze 17 is verstandiger is en ervoor zorgt dat ze op haar 16e niet zwanger raakt, laat staan kort na de bevalling voor de tweede keer.;)

    Igg heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je een goed netwerk achter je hebt staan die je met alles (kunnen ) steunen.
     
  4. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus, ik denk heus niet dat het slecht bedoeld wordt. Mijn 'nichtje' zat een jaar of tien geleden in dezelfde situatie, maar die heeft en had het zwaar. Heel zwaar. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe en idd hopelijk een gezond kindje!
     
  5. BanaanJD

    BanaanJD Actief lid

    25 jul 2013
    117
    0
    16
    Oss
    Ik snap de 'rot' opmerking wel enigzins, of ze er nou wel of niet wat aan heeft..
    Een kind op je 17e is al niet niks & waarschijnlijk ook niet te 'overzien' op die leeftijd. Direct daarna weer zwanger worden bevestigd dat maar weer.. Je overziet niet wat het inhoud, wat de gevolgen zijn en hebt o.a. daarom ook niet alles er aan gedaan om het te voorkomen.

    Pff.. Complex! Ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen die je steunen.
     
  6. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dames, inmiddels is gebleken dat ze alles verzonnen heeft en dit ook op andere fora's gedaan heeft.
     
  7. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Echt waar? :$
     
  8. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

    Ik snap niet waarom je dat doet?! Wat heb je daar toch aan. Ze heeft nog wel haar eigen site he... Met foto's van een zwangerbuikje en van haar "dochter"
     
  9. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe weet je dit? Ze heeft inderdaad een site met foto's enzo.
     
  10. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja het is jammer dat je haar geschiedenis niet meer kunt zien, maar er zijn hier andere dames die hier een hele discussie met haar hebben gevoerd over een kinderkamer waar ze geconfronteerd is en ze uiteindelijk alles heeft toegegeven. Ook waren er een aantal meiden die haar herkende van de babyboom-app.

    Raar maar waar, het is compleet verzonnen. Zielig he.
     
  11. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nou de babysite die ze bijhield werd nog gewoon ge-update hoor de afgelopen week.

    Volgens mij gaf ze in het betreffende topic ook alleen toe te hebben gelogen over de babykamer. Die had ze heel graag zo gewild, maar dat was absoluut niet mogelijk. Ze erkende ook dat het heel stom was te doen alsof het hun babykamer was.
     
  12. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh, ja kijk ik heb het topic zelf niet gezien, ik kreeg dit antwoord ook maar van iemand anders.

    Maar het schijnt wel onzin te zijn, want er zijn meer bronnen.
     

Deel Deze Pagina